Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Yle kepun talutusnuorassa II  (Luettu 2805 kertaa)

Sepeteus

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 37228
Vs: Yle kepun talutusnuorassa II
tuota ylen touhua vaan ihmetelly.   eilenki kun lakot paukkui niin musa tarjonta olikii ryssäperäistä ja kumouksellista..      liekö sattumaa?

  Mutta vähän ristiriitainen suhde sulla venäjään.

Sen sijaan sinun suhteesi Venäjään on aina ollut hyvin mutkaton: ryssää ja kommunismia olet aina hyysännyt ja Otto-Wille Kuusinen on suuri oppi-isäsi.

Mä olen enempi porvari kuin Oksa. Sinusta on vaikia sanua mikä hiihtäjä oot. 😁😁😁

Mää olen punikki.

Tiedän sen. 😁

Syyllinen

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7486
  • Never Trust a Hippy
Vs: Yle kepun talutusnuorassa II
tuota ylen touhua vaan ihmetelly.   eilenki kun lakot paukkui niin musa tarjonta olikii ryssäperäistä ja kumouksellista..      liekö sattumaa?

  Mutta vähän ristiriitainen suhde sulla venäjään.

Sen sijaan sinun suhteesi Venäjään on aina ollut hyvin mutkaton: ryssää ja kommunismia olet aina hyysännyt ja Otto-Wille Kuusinen on suuri oppi-isäsi.

Mä olen enempi porvari kuin Oksa. Sinusta on vaikia sanua mikä hiihtäjä oot. 😁😁😁

Mää olen punikki.

Tiedän sen. 😁
Sepe on niin kova punikki, että kiroaa Kekkosta vieläkin, koska Kekkonen esti komukkavallankumouksen 60- ja 70-luvulla. Sepen punainen unelma murskaantui.😀😁😁
Villi länsi,
Ronald ja Nancy,
Jippi-ai-jippi-oi

pig24

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12078
Vs: Yle kepun talutusnuorassa II
Sepe on niin kova punikki, että kiroaa Kekkosta vieläkin, koska Kekkonen esti komukkavallankumouksen 60- ja 70-luvulla. Sepen punainen unelma murskaantui.😀😁😁
Eikös Suomessa tehdä koko ajan vallankumousta ? Opetusministeriöstä pukkaa kouluihin vaikka mitä totuutta, entäs Eu:sta ?

Syyllinen

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7486
  • Never Trust a Hippy
Vs: Yle kepun talutusnuorassa II
Sepe on niin kova punikki, että kiroaa Kekkosta vieläkin, koska Kekkonen esti komukkavallankumouksen 60- ja 70-luvulla. Sepen punainen unelma murskaantui.😀😁😁
Eikös Suomessa tehdä koko ajan vallankumousta ? Opetusministeriöstä pukkaa kouluihin vaikka mitä totuutta, entäs Eu:sta ?
Joo, se on Sepelläkin laihana lohtuna. Komukoillahan on aina unelmana liittää Suomi osaksi kansaa orjuuttavaa isompaa valtiota tai osaksi mahdollisimman federalistista valtiosulatusuunia.
Villi länsi,
Ronald ja Nancy,
Jippi-ai-jippi-oi

Sepeteus

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 37228
Vs: Yle kepun talutusnuorassa II
tuota ylen touhua vaan ihmetelly.   eilenki kun lakot paukkui niin musa tarjonta olikii ryssäperäistä ja kumouksellista..      liekö sattumaa?

  Mutta vähän ristiriitainen suhde sulla venäjään.

Sen sijaan sinun suhteesi Venäjään on aina ollut hyvin mutkaton: ryssää ja kommunismia olet aina hyysännyt ja Otto-Wille Kuusinen on suuri oppi-isäsi.

Mä olen enempi porvari kuin Oksa. Sinusta on vaikia sanua mikä hiihtäjä oot. 😁😁😁

Mää olen punikki.

Tiedän sen. 😁
Sepe on niin kova punikki, että kiroaa Kekkosta vieläkin, koska Kekkonen esti komukkavallankumouksen 60- ja 70-luvulla. Sepen punainen unelma murskaantui.😀😁😁

Kekkonen harjoitti kolonialismia ja apartheid politiikkaa. No se oli sitä aikaa. Oli näitä Titoja ja Tzautseskuja.

Nyt meillä on Trumpit  ja pienet rakettimiehet😁😁😁😁

Viimeksi muokattu: 05.10.18 - klo:11:21 kirjoittanut Sepeteus

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65237
Vs: Yle kepun talutusnuorassa II
ja sepe vaan haikailee et pääsis ampumaan naapurin, kun se on niiiin ylpiän näkönen.            eiks nuilla ollu joku nimikin....?

Sepeteus

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 37228
Vs: Yle kepun talutusnuorassa II
ja sepe vaan haikailee et pääsis ampumaan naapurin, kun se on niiiin ylpiän näkönen.            eiks nuilla ollu joku nimikin....?

Kuules Oksa, minä ole ampunut ketään. Mutta minua on ammuttu. Aika lähellä oli, ettei henki menny. 😫

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65237
Vs: Yle kepun talutusnuorassa II
kuka siuta nyt ampus?    luoti maksaa sentäs.    ja kuka siuta nyt hyvää toveria haluis ampua...?      mut et kait siä nyt ihan jotain haluis lopettaa....?

Sepeteus

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 37228
Vs: Yle kepun talutusnuorassa II
kuka siuta nyt ampus?    luoti maksaa sentäs.    ja kuka siuta nyt hyvää toveria haluis ampua...?      mut et kait siä nyt ihan jotain haluis lopettaa....?

Jos tarkemmkn avaisin, niin naapuris vävypoeka  näin pääs tekemään kauan sitten. Olis menny nuoruuden piikkiin.

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65237
Vs: Yle kepun talutusnuorassa II
höh, surku ku ei osannu naapurin vävy sen paremmin tähätä.   on menny oppi harakoille!   ja syystäkö?

Syyllinen

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7486
  • Never Trust a Hippy
Vs: Yle kepun talutusnuorassa II
kuka siuta nyt ampus?    luoti maksaa sentäs.    ja kuka siuta nyt hyvää toveria haluis ampua...?      mut et kait siä nyt ihan jotain haluis lopettaa....?

Jos tarkemmkn avaisin, niin naapuris vävypoeka  näin pääs tekemään kauan sitten. Olis menny nuoruuden piikkiin.
Sepe on varmaan kauhonut kiljusaavinsa puoleen väliin, kun huimat sepefaktat taas ilmestyivät näkyviin kuin tyhjästä. Jos Sepen juttu vaikuttaa uskomattomalta, niin ei sitä kyllä uskoa kannatakaan😀😁😁
https://www.youtube.com/watch?v=srTGKjcYRVg
Villi länsi,
Ronald ja Nancy,
Jippi-ai-jippi-oi

Sepeteus

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 37228
Vs: Yle kepun talutusnuorassa II
höh, surku ku ei osannu naapurin vävy sen paremmin tähätä.   on menny oppi harakoille!   ja syystäkö?
j

Niin, teilläpäin on kyllä ollu aika kahjoo porukkaa. Muistat siä sitä  Savisalon hakekuskia joka teki rälläkällä Saabista avoauton. Polissit tapas Räsäsen parkettitehtaan kohilla. 😁😁😁😁