Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Veeti/Eemeli Väyrysmersun keula Koskaria kohden perjantaina.  (Luettu 663 kertaa)

jamako

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1301
  • Our reliable partner!
Paavon (Väyrysen) terveiset:

"Olen 12.10. TV 1:n Perjantai -ohjelman vieraana. Ohjelma lähetetään suorana Tampereen Työväenteatterista klo 21 alkaen. Olet tervetullut yleisön joukkoon. Tule paikalle hyvissä ajoin.
Tampereen Koskikeskuksessa kerätään klo 10-18 Seitsemän tähden liikkeen kannattajakortteja. Olen itse mukana klo 16 lähtien. Olet tervetullut myös tähän tapahtumaan ja auttamaan korttien keräämisessä."

Olette tervetulleita yhdessä tai erikseen kumpaankin tapahtumaan.
Grow the feed, not the weeds!

Sepeteus

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 37228
Paavon (Väyrysen) terveiset:

"Olen 12.10. TV 1:n Perjantai -ohjelman vieraana. Ohjelma lähetetään suorana Tampereen Työväenteatterista klo 21 alkaen. Olet tervetullut yleisön joukkoon. Tule paikalle hyvissä ajoin.
Tampereen Koskikeskuksessa kerätään klo 10-18 Seitsemän tähden liikkeen kannattajakortteja. Olen itse mukana klo 16 lähtien. Olet tervetullut myös tähän tapahtumaan ja auttamaan korttien keräämisessä."

Olette tervetulleita yhdessä tai erikseen kumpaankin tapahtumaan.

  Perjantai on ainut hyä ohjelma enää ylellä. Kun Stillerin Ruupen lopetti.

Antidesantti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 19295
  • Tämän foorumin lukeminen ei tee hyvää älykkyydelle
Taavetin keula Koskaria kohden perjantaina...
Paavon (Väyrysen) terveiset:

"Olen 12.10. TV 1:n Perjantai -ohjelman vieraana. Ohjelma lähetetään suorana Tampereen Työväenteatterista klo 21 alkaen. Olet tervetullut yleisön joukkoon. Tule paikalle hyvissä ajoin.
Tampereen Koskikeskuksessa kerätään klo 10-18 Seitsemän tähden liikkeen kannattajakortteja. Olen itse mukana klo 16 lähtien. Olet tervetullut myös tähän tapahtumaan ja auttamaan korttien keräämisessä."

Olette tervetulleita yhdessä tai erikseen kumpaankin tapahtumaan.

Sinne se epätieteellinen eetiveemeli taavettinsa suuntaa...    🎅
"Lähes kaikki Kuntaliiton vuonna 2007 toteuttamaan kyselytutkimukseen osallistuvat kunnat olivat tukeneet jollain tavalla vesiosuuskuntien toimintaa."