Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Kulttuuricocktail  (Luettu 1307 kertaa)

pice

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1077
Vs: Kulttuuricocktail
Tekoälyä ei ole vielä pystytty aikaansaamaan. Tähänastiset tekeleet ovat yhtä älykkäitä kuin vanhat reikäkorttikoneet, eli suoritavat vain loogisia operaatioita ohjelmoitujen koodien perusteella, vailla minkäänlaista älyä tai tajuntaa toiminnastaan. Tekoäly edellyttäisi että laitteella olisi tietoisuus, ja sellaista ei ole pystytty rakentamaan.

apilas

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 23100
  • fendt parkissa
Vs: Kulttuuricocktail
Tekoälyä ei ole vielä pystytty aikaansaamaan. Tähänastiset tekeleet ovat yhtä älykkäitä kuin vanhat reikäkorttikoneet, eli suoritavat vain loogisia operaatioita ohjelmoitujen koodien perusteella, vailla minkäänlaista älyä tai tajuntaa toiminnastaan. Tekoäly edellyttäisi että laitteella olisi tietoisuus, ja sellaista ei ole pystytty rakentamaan.

Juu täyttä pasaa ainoa joka o luonu tietoisuuren on taivaan isä
Miksi kaikki jotka ovat erimieltä kanssani ovat idiootteja?

Sepeteus

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 37228
Vs: Kulttuuricocktail
Tekoälyltä kun ottaa töpselin pois seinästä, niin se on siinä. Tekoälyn suurin uhka on se, että korvaa tizinkoottajan. 😁😁😁😁

Jippo

  • Vieras
Vs: Kulttuuricocktail
Samoin nämä robottiautot, ne ei kyllä tule ikinä toimimaan, ja jos joskus minun elinaikanani sellaiseen törmään, niin sitten ihan tahallani siihen traktorillani törmään.

Sepeteus

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 37228
Vs: Kulttuuricocktail
Samoin nämä robottiautot, ne ei kyllä tule ikinä toimimaan, ja jos joskus minun elinaikanani sellaiseen törmään, niin sitten ihan tahallani siihen traktorillani törmään.

Niinpä, ainakin vielä kartat sen verran puutteeliset, että itseohjautuva auto eksyy. Mutta robotti löytää neljä nänniä ilman karttaa. 😁😁😁

+200

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4637
  • Paalauksen iloa
Vs: Kulttuuricocktail
Samoin nämä robottiautot, ne ei kyllä tule ikinä toimimaan, ja jos joskus minun elinaikanani sellaiseen törmään, niin sitten ihan tahallani siihen traktorillani törmään.

Niinpä, ainakin vielä kartat sen verran puutteeliset, että itseohjautuva auto eksyy. Mutta robotti löytää neljä nänniä ilman karttaa. 😁😁😁
Juu ei löydä.

icefarmer

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26114
  • vastustan
Vs: Kulttuuricocktail
Samoin nämä robottiautot, ne ei kyllä tule ikinä toimimaan, ja jos joskus minun elinaikanani sellaiseen törmään, niin sitten ihan tahallani siihen traktorillani törmään.

Niinpä, ainakin vielä kartat sen verran puutteeliset, että itseohjautuva auto eksyy. Mutta robotti löytää neljä nänniä ilman karttaa. 😁😁😁
tekoalyä tarvitaan, sepeälyä ei  8) 8) 8) 8)
Kaiken sen minkä Italian mafia joutuu tekemään laittomasti voi Suomessa tehdä laillisesti...

apilas

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 23100
  • fendt parkissa
Vs: Kulttuuricocktail
Samoin nämä robottiautot, ne ei kyllä tule ikinä toimimaan, ja jos joskus minun elinaikanani sellaiseen törmään, niin sitten ihan tahallani siihen traktorillani törmään.

Ton mä tiesinkin että menisit tekee,mut sä joudut korvaa sen tai karma rankasee sua.
Miksi kaikki jotka ovat erimieltä kanssani ovat idiootteja?