Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe "Olen niin rikki"  (Luettu 877 kertaa)

apilas

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 23100
  • fendt parkissa
"Olen niin rikki"

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/268631e7-d89a-4ab9-9d7c-be76920998c9_u0.shtml  Katin ja lasten syysloma pilalla - bisnesluokan lennot vaihtuivat päivien odotuspiinaan, Finnairin kahviliput eivät lämmitä: "Olen niin rikki, etten tiedä, mistä aloittaa"


Voi jeesus olisi kannattanut heti haistattaa pitkät suomalaiselle roskafirmalle ja ottaa iisijetti alle,kyä vaihtamalla paranee ja mutsis on :D :D :D :D :D :D


kyää ny sialuun sattuu :D :D
Miksi kaikki jotka ovat erimieltä kanssani ovat idiootteja?

pig24

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12110
Vs: "Olen niin rikki"
Mä oon kerran saanut Sto-Hki-väliltä parisataa odottamalla n. 3 h seuraavaa lentoa Arlandassa. Nuo amerikanliput taitaa olla niin arvokkaita, ettei sun sinänsä hyvä neuvo mene ihan heittämällä. Lentoalan lakonuhat on kanssa aika mielenkiintoisia. Kerran on osunut kohdalle. Siirsin uhanalaisen yhtiön lentoa n. 6 kk ja otin lennot 2 viikon päähän toiselta yhtiöltä. Sitä lakkoa ei kylläkään tullut.

apilas

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 23100
  • fendt parkissa
Vs: "Olen niin rikki"
Mä oon kerran saanut Sto-Hki-väliltä parisataa odottamalla n. 3 h seuraavaa lentoa Arlandassa. Nuo amerikanliput taitaa olla niin arvokkaita, ettei sun sinänsä hyvä neuvo mene ihan heittämällä. Lentoalan lakonuhat on kanssa aika mielenkiintoisia. Kerran on osunut kohdalle. Siirsin uhanalaisen yhtiön lentoa n. 6 kk ja otin lennot 2 viikon päähän toiselta yhtiöltä. Sitä lakkoa ei kylläkään tullut.

Yllätykset on ikäviä ja kuuluu elämään mutta joskus yllättäjällekin voi tulla eteen ikävä,korjausvelvollisuus tai asiakas tuskin sen jälkeen ainakin yhtiö vaihtuu.
Miksi kaikki jotka ovat erimieltä kanssani ovat idiootteja?