Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe OP maatilavakuutus!!!  (Luettu 8526 kertaa)

lypsyukko

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9596
Vs: OP maatilavakuutus!!!
Mulla auton vakuutuskulut on alle euron päivässä. Ei kyllä oo kaskoakaan kun on niin halpa autokin.

Et tuskin ne sun lasten autojen vakuutukset kovin montaa tonnia on, jos ei sitten ole italialaisia urheiluautoja tai vanhoja bemareita.

Moottoripyörissä on monesti aika isot erot. Kevariini olisi aikoinaan ifillä maksanu 4000€/v ja Pohjolasta sai 550€/v.

No näköjään muistin / arvelin ihan päin mettää. Jälkikasvun kosla liikennevakuutuksen perusmaksu 786 ja kaskon 763. Eli muistin tuplana … no nyt kun ne on mun bonuksilla , niin maksu vuodessa yhteensä 475 eur. Omat oli jonkun kympin kalliimpia. Täytynee kysellä vakuutustoimistosta noita lähtöbonuksia. Ja sitten jos auto on nuorison nimis, niin siitä tietysti pitää maksaa lahjaverokin :(

JD6630

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5501
Vs: OP maatilavakuutus!!!
Se bonusjärjestelmä muuttui viime vuonna jotenkin kuskikohtaiseksi, ja ainakin itse sain aika mittavat alennukset vaikkei auto nyt niin hirveän kauan mulla ollut ollut.

lypsyukko

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9596
Vs: OP maatilavakuutus!!!
Se bonusjärjestelmä muuttui viime vuonna jotenkin kuskikohtaiseksi, ja ainakin itse sain aika mittavat alennukset vaikkei auto nyt niin hirveän kauan mulla ollut ollut.

Niin sama kuski saa useita autoja samalla bonuksella.

Nyt aloin laskeskelemaan tuota mun vakuutusmaksuani. siinä ei ole päätä ei häntää. Kaskos pitäisi olla 70% mutta käytännössä ei näin ole. Mikäs jippo tuos on ?

Muokkaan ja sanon heureka vai mitä pitäis sanoa. Kaskos näyttää olevan "perusmaksu" joka määräytyy kait auton merkin , mallin jne mukaan ja sitten "kolarointivakuutus" josta vähennetään bonus. siis se kaskon bonus 70% onkin lopulta vain noin 52%. Sitten kysymys … onko kaikilla yhtiöillä noin ?

Viimeksi muokattu: 03.10.18 - klo:23:19 kirjoittanut lypsyukko