Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Viljan hinnan nousu ja lihan tuottajahinta.  (Luettu 64226 kertaa)

SKN

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 51999
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Vs: Viljan hinnan nousu ja lihan tuottajahinta.
Ristos... 🤣🤣🤣🤣

*******kin facepalmaa sun paasaukselle... 🤦🏿‍♂️

Ja musutyttö... 🧕🏽🤦🏽‍♀️

Liiallinen työnteko ajaa ihmisen hulluuden partaalle.

🤣🤣

Vähän se sitten vuodessa tienaa kun pääomittaa mun omaisuuden. 🤣🤣

Verotietojesi perusteella tienaan ihan helvetisti enemmän kuin sinä.

 Mut eipä tarvi repiä toisten märäntyneitä vanhoja ikkunaraatoja irti ja laittaa omaan tölliin.

Ihan helvetisti??

Paljonko toi on prosentteina promillen tarkkuudella? Taidat vaan huudella puskista.

Palkkaa joku suunnittelemaan verotustasi, niin ei tartte keikkua siellä listoilla, eikä tarvitse rahoittaa niin paljon esim. matujen elämää 😂😂

Oijoi...sielläpä tuli oikein maatalousneuvoja huutelemaan, Pro Agria - parta innosta väpättäen.

 No, eipä samppalainen itse pärjäisikään suunsoitossa, tottahan toki sitä pitää PIENEMPIÄÄN auttaa kun hankala paikka tulee.

 Joo, voisikohan Pro Rahastukselta tilata verosuunnittelua kotiin...halvalla... ja antais samalla kirjanpitäjälle potkut...😄😄😄 ja 💪💪💪 ja 👊🏻👊🏻👊🏻

Mää antaisin kyl sille potkut jos se osaa kertoa taloudenpidostasi vain sen että maksat veroja helvetisti enemmän kuin skännä 😂😂😂

Tienaan helvetisti enemmän kuin skännä.

Pakostakin, vaikka verosuunnittelu ja -poistot onkin mulla viety ihan tappiin mm. yhtiöittämällä viisaasti,  siitä joutuu veroja maksamaan enemmän kuin pienvuokraviljelijä, jolla kylläkin poistot taitaa rajoittua pelkkiin apulantoihin ja peltovuokriin. Pienistä tuloistaan ei kyllä samppakaan paljoa veroja toki maksa.

 Äläkä huoli, mulla on ihan huippu kirjanpitäjä.  ; ))

Ai sä teet poistoja lannoitteista ja vuokrista?

Ihan oikeesti, vaihda se tiliteuvo fiksumpaan... 🤣🤣🤣🤣🤣

Kiitoksia Averell huomautuksesta, meni termeinä tuloista vähennyskelpoiset menot ja poistot sekaisin keskenään.



Sää olet kyl aika lapanen noinniinkuin ammattimaiseksi sijoituskonsulentiksi ja massimieheksi. Mut hyvä että joku kattoo sun rahojes perään... 🙈🙈🙈🙈

Hyi hyi.

Rakennusreiska osaa laskea paljonko rumpunaulaimen lippaaseen menee kuteja, lopusta huolehtii joku muu.

On se vaan kehverä hahmo toi maajulliSKMpete. 😂

Taitaa olla kolmannen polven vahingossa siitetty poika, joka sukupolvesta yks tippa ja tuossa tulos. 😂😂😂🤣🤣🤣😂

Onneks ei sillä Ittellä idä kun täytyy idästä hakea valmiiks idätetty. 😂😂😂
Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

SKN

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 51999
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Vs: Viljan hinnan nousu ja lihan tuottajahinta.
Ristos... 🤣🤣🤣🤣

*******kin facepalmaa sun paasaukselle... 🤦🏿‍♂️

Ja musutyttö... 🧕🏽🤦🏽‍♀️

Liiallinen työnteko ajaa ihmisen hulluuden partaalle.

🤣🤣

Vähän se sitten vuodessa tienaa kun pääomittaa mun omaisuuden. 🤣🤣

Verotietojesi perusteella tienaan ihan helvetisti enemmän kuin sinä.

 Mut eipä tarvi repiä toisten märäntyneitä vanhoja ikkunaraatoja irti ja laittaa omaan tölliin.

Ihan helvetisti??

Paljonko toi on prosentteina promillen tarkkuudella? Taidat vaan huudella puskista.

Palkkaa joku suunnittelemaan verotustasi, niin ei tartte keikkua siellä listoilla, eikä tarvitse rahoittaa niin paljon esim. matujen elämää 😂😂

Oijoi...sielläpä tuli oikein maatalousneuvoja huutelemaan, Pro Agria - parta innosta väpättäen.

 No, eipä samppalainen itse pärjäisikään suunsoitossa, tottahan toki sitä pitää PIENEMPIÄÄN auttaa kun hankala paikka tulee.

 Joo, voisikohan Pro Rahastukselta tilata verosuunnittelua kotiin...halvalla... ja antais samalla kirjanpitäjälle potkut...😄😄😄 ja 💪💪💪 ja 👊🏻👊🏻👊🏻

Mää antaisin kyl sille potkut jos se osaa kertoa taloudenpidostasi vain sen että maksat veroja helvetisti enemmän kuin skännä 😂😂😂

Tienaan helvetisti enemmän kuin skännä.

Pakostakin, vaikka verosuunnittelu ja -poistot onkin mulla viety ihan tappiin mm. yhtiöittämällä viisaasti,  siitä joutuu veroja maksamaan enemmän kuin pienvuokraviljelijä, jolla kylläkin poistot taitaa rajoittua pelkkiin apulantoihin ja peltovuokriin. Pienistä tuloistaan ei kyllä samppakaan paljoa veroja toki maksa.

 Äläkä huoli, mulla on ihan huippu kirjanpitäjä.  ; ))

Ai sä teet poistoja lannoitteista ja vuokrista?

Ihan oikeesti, vaihda se tiliteuvo fiksumpaan... 🤣🤣🤣🤣🤣

Kiitoksia Averell huomautuksesta, meni termeinä tuloista vähennyskelpoiset menot ja poistot sekaisin keskenään.



Sää olet kyl aika lapanen noinniinkuin ammattimaiseksi sijoituskonsulentiksi ja massimieheksi. Mut hyvä että joku kattoo sun rahojes perään... 🙈🙈🙈🙈

Toisaalta ei olis mikään ihme sun osaamisella, etteikö tilitepa laittais kerran kuussa toimintatonnin omaan virkistysrahastoonsa. 😆

Lähetääs haneen ettei toi friikki flippaa, "isu" hoitaa loput.

🤣😂
Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

BACKSPACE

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 28355
  • für immer
Vs: Viljan hinnan nousu ja lihan tuottajahinta.
Ristos... 🤣🤣🤣🤣

*******kin facepalmaa sun paasaukselle... 🤦🏿‍♂️

Ja musutyttö... 🧕🏽🤦🏽‍♀️

Liiallinen työnteko ajaa ihmisen hulluuden partaalle.

🤣🤣

Vähän se sitten vuodessa tienaa kun pääomittaa mun omaisuuden. 🤣🤣

Verotietojesi perusteella tienaan ihan helvetisti enemmän kuin sinä.

 Mut eipä tarvi repiä toisten märäntyneitä vanhoja ikkunaraatoja irti ja laittaa omaan tölliin.

Ihan helvetisti??

Paljonko toi on prosentteina promillen tarkkuudella? Taidat vaan huudella puskista.

Palkkaa joku suunnittelemaan verotustasi, niin ei tartte keikkua siellä listoilla, eikä tarvitse rahoittaa niin paljon esim. matujen elämää 😂😂

Oijoi...sielläpä tuli oikein maatalousneuvoja huutelemaan, Pro Agria - parta innosta väpättäen.

 No, eipä samppalainen itse pärjäisikään suunsoitossa, tottahan toki sitä pitää PIENEMPIÄÄN auttaa kun hankala paikka tulee.

 Joo, voisikohan Pro Rahastukselta tilata verosuunnittelua kotiin...halvalla... ja antais samalla kirjanpitäjälle potkut...😄😄😄 ja 💪💪💪 ja 👊🏻👊🏻👊🏻

Mää antaisin kyl sille potkut jos se osaa kertoa taloudenpidostasi vain sen että maksat veroja helvetisti enemmän kuin skännä 😂😂😂

Tienaan helvetisti enemmän kuin skännä.

Pakostakin, vaikka verosuunnittelu ja -poistot onkin mulla viety ihan tappiin mm. yhtiöittämällä viisaasti,  siitä joutuu veroja maksamaan enemmän kuin pienvuokraviljelijä, jolla kylläkin poistot taitaa rajoittua pelkkiin apulantoihin ja peltovuokriin. Pienistä tuloistaan ei kyllä samppakaan paljoa veroja toki maksa.

 Äläkä huoli, mulla on ihan huippu kirjanpitäjä.  ; ))

Me pienituloiset (persaukiset) vaan silti jaksetaan olla onnellisia eikä viitsitä kadehtia tai valitella  8)
On olemassa 10 ihmistyyppiä. Ne jotka ymmärtävät binääriluvut ja ne jotka eivät ymmärrä.

2065

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 90
Vs: Viljan hinnan nousu ja lihan tuottajahinta.
https://www.maaseuduntulevaisuus.fi/maatalous/artikkeli-1.314134

Miettikää nyt pari kertaa minne myytte, eihän ne tiedä ittekkää mitä ne maksaa lihasta:D

ja101

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5102
  • Kouvola, Kymenlaakso
Vs: Viljan hinnan nousu ja lihan tuottajahinta.
https://www.maaseuduntulevaisuus.fi/maatalous/artikkeli-1.314134

Miettikää nyt pari kertaa minne myytte, eihän ne tiedä ittekkää mitä ne maksaa lihasta:D
Vai olisiko vaan lipsahtanut se hinta julkisuuteen mitä eturivin atrialaiselle maksetaan...
Kyliltä kuultua.... "maatalous vaatii välillä kovempaa ryyppäämistä"...