Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Turkkuuslaiset  (Luettu 932 kertaa)

Veeti

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13633
Turkkuuslaiset
1. Turkulainen meni autokauppaan ja myyjä esitteli Nissania:
– Tää on Sunny.

– Jaa onk tää mun ny, ihmetteli turkulainen.
Outi
2. Kuka on turkulaisen paras kaveri? Se on Mulkukka. Aina kun turkulainen tulee kotiin, hän kysyy: – Onk mul kukka soittanu?
Martti
3. Mitä on kaksisataa turkulaista Aurajoen pohjassa? No hyvä alku.
Eeva-Riitta
4. Aurajoki tulvi ja autoilijoita kiellettiin ajamasta autolla keskustaan. Kuitenkin veden keskeltä auton katolla seisoi turkulainen viittilöimässä apua.
Pelastajien saapuessa herralta kysyttiin tiukkaan sävyyn, miksi tämä ajoi autonsa opastetauluista huolimatta veden keskelle?
Turkulainen vastasi ja sanoi:
–Kyllä mä näin, että vettä siellä on ja paljon, mutta ensimmäisessä kyltissä luki: TUL-VA.
Juhani
5. Mitä turkulainen tekee, kun Tepsi voittaa Suomen mestaruuden?
– Sammuttaa Playstationin.
Juhani
6. Tamperelainen valittaa turkulaiselle, että joutui odottelemaan hotellissa kerrosten väliin jääneessä hississä apua peräti puoli tuntia.
– Eihän tuo mitään, sanoi turkulainen rehvakkaasti.
– Minä jouduin odottelemaan tavaratalon liukuportaissa ainakin neljä tuntia, ennen kuin ne jälleen lähtivät liikkeelle.
Paavo
7. Mikä ero on tamperelaisella ja turkulaisella valolla? Kun tamperelainen tarvitsi valoa, se keksi sähkövalon. Kun turkulainen tarvitsi valoa, se poltti koko kaupungin!
Risto
8. Jos Anna Puu olisi turkulainen, mikä hänen nimensä olisi? – Onk mittä klapei.
Jukka
9. Pikku-Kalle muutti perheensä kanssa Turkuun. Syksyllä kun koulu alkoi, opettaja kysyi Kallelta, mistä olet tänne muuttanut.
Pikku-Kalle pudisteli päätään eikä sanonut mitään. Seuraavalla tunnilla taas sama opettaja toisti kysymyksensä, mutta pikku-Kalle vain pudisti päätään eikä vastannut mitään. Opettaja ajatteli, ettei kysy Kallelta enää, mistä on muuttanut. Seuraavana päivänä opettaja kuitenkin toisti kysymyksensä pikku-Kallelle:
– Ekkö sä voi jo kertoa, että mistä olet muuttanut.
Nyt pikku-Kalle oli innoissaan ja sanoi, että Tampereelta. Opettaja ihmetteli ja kysyi pikku-Kallelta, etteihän tässä nyt mitään pahaa ole, mikset tätä jo eilen sanonut. Pikku-Kalle vähän henskeleitään venyttäen sanoi opettajalle:
– Isä sanoi mulle, että älä nyt siellä koulussa heti ensimmäisenä päivänä sitten rupea rehentelemään.
Aarre
10. Kaveri oli menossa Turkuun ja näki poliisin itkevän autonsa vieressä.
Kaveri kyseli että mikä hätänä. Poliisi vastasi, että koira lähti karkuun. Kaveri tokaisi, että kai se kotiin osaa. Tähän poliisi vastasi: – Joo, mutta nyt minä en osaa.
Matti

Puuha-Pete

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7393
Vs: Turkkuuslaiset
 "Tulink mää vai onk toi hoitoainet?" kysyi turkulaismies suihkussa.
Masu pipi...?...klikkaamalla 5000 euroa ; )) ja mistä Faariin rengas kaikkein halvimmalla? Sarka-museostako? YMPYRÄPUINTIA!!!

Ihan niin kuin minä ja Köntys Sarka-museossa ennustettiinkin!

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65250
Vs: Turkkuuslaiset
kummal puol jokkee?