Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe muujussin on luovuttava autosta  (Luettu 3944 kertaa)

Hervast

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9944
  • Backpack rap crap, yap-yap yackety-yack
Vs: muujussin on luovuttava autosta
mutta kivihiiliosmon hiilikasa pysyy, ihme ettei maaseudun vanhoja  traktoreita syytetty, ehkä tässä ois tilaisuus mtk.lle lobata hieman valtiota pienehkön avustuksen toivossa traktoriaan ympäristöystävällisempään päivittäville, tuetaanhan sähköautoiluakin  ;) :D ;D 8)

https://www.is.fi/autot/art-2000005743089.html

Kai luit linkkisi?

"Autoilusta huolimatta Helsingin pahimpana yksittäisenä ympäristöriskinä voidaan ilmastoprofessorin mukaan silti pitää puun polttamisesta syntyviä pienhiukkasia joita tuotetaan ahkerasti erityisesti pientaloalueilla."

Että silleen?
mehän osaamme kuvitella tilanteen jossa cityjuppi  alkaa lämmittämään kerran viikossa romanttista puusaunaa daamillensa, klapikauppiaalta onkin  tilattu määrämittäista, seulottua ja ravistettua puuta, pari kuormaa onkin palautettu liiallisen roskaisuuden takia....laatua pitää vaatia kun kuution on hinta on kuiteskin kirpaiseva, rikastua ei saa maalainen helpolla.

autotallin räystään alta kipaistaan muovikassilla puita jottei kallis paeta tärväänny, tuhkaa on saatana taas arinaan asti mutta tyhjentäminen ei käy nyt laatuua naapurin kotona ollessa, kuulemma tuuli tuo tuhkat hänen tontilleen kun ne kukkapenkkiin kippaa. sormekki siinä mustuu ja daamin ei tykkää yhtään mustista sormenjäljistä valkoosen paidan rintamuksessa.

sitten vaan reilusti reilun kokoisia klapeja pesään, päivällä tulleita mattamuovipintaasia mersun  mainoksia perään pesän kattoon asti ja sitkeää tohotusta pitkävartisella sytyttimellä....ei saatana syty mutta cityjuppi taitaa nämä hommat, muovipussi jolla puut tuotiin sullotaan vielä pesään ja pihalta kipastaan sytytysnestepullo, johan syttyy ;) :D ;D 8)

jotta pienhiukkaspäästöjä puusta ;) :D ;D 8)

Uskoisin näin tapahtuneen ainakin kerran Naantalissa kun kävin jaloittelemassa kylpylän viereisellä pientaloalueella. Kyllä siinä merenranta-idyllini koki kolauksen kun sieraimiin leijaili jonkin omakotiasukkaan pihasaunan kitkerä sinisenharmaa savu...
A hot blonde and a hot brunette, that was all the diversity we needed back in the 90's

icefarmer

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26252
  • vastustan
Vs: muujussin on luovuttava autosta
itse uskon kyllä vahvasti että ihan muutama kärvistyny sanomalehden riekale  on sepeteoksenki saunan piipustakin leijaillu puula-järjen pintaan ja siitä vesistöä rehevoittämään :o :o :o :o
Kaiken sen minkä Italian mafia joutuu tekemään laittomasti voi Suomessa tehdä laillisesti...

Sepeteus

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 37228
Vs: muujussin on luovuttava autosta
itse uskon kyllä vahvasti että ihan muutama kärvistyny sanomalehden riekale  on sepeteoksenki saunan piipustakin leijaillu puula-järjen pintaan ja siitä vesistöä rehevoittämään :o :o :o :o

Minä en saunanpesää maaseudun menneisyydellä sytytä. Mulle ei tulee yhtään paperilehteä millä sytyttäisin. Sytytän tervaksilla tai tuohella. Vain kepulaase on noin hölmöjä

kantola

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 27223
  • Ut sementem feeceris, ita metes.
Vs: muujussin on luovuttava autosta
itse uskon kyllä vahvasti että ihan muutama kärvistyny sanomalehden riekale  on sepeteoksenki saunan piipustakin leijaillu puula-järjen pintaan ja siitä vesistöä rehevoittämään :o :o :o :o

Minä en saunanpesää maaseudun menneisyydellä sytytä. Mulle ei tulee yhtään paperilehteä millä sytyttäisin. Sytytän tervaksilla tai tuohella. Vain kepulaase on noin hölmöjä
Kaekki rouvvan nimellä. Ei se Viherpiha tai Kotivinkki tosin pala hyästi.
Yllä oleva materiaali on laadittu vain informatiivisessa tarkoituksessa, eikä siinä mainittuja seikkoja ole tarkoitettu ohjeeksi tai neuvoksi.

Super-electric

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 649
Vs: muujussin on luovuttava autosta
Heh, heh.. Ilmastopellet Tiilikainen, Sipilä, S.Niinistö & co luvanneet että CO2 päästöt puolitetaan vuoteen 2030 mennessä ja vähennetään 90 %a vuoteen 2050 mennessä.

http://www.ym.fi/fi-FI/Ymparisto/Ilmasto_ja_ilma/Ilmastonmuutoksen_hillitseminen/Kansallinen_ilmastopolitiikka/Ilmastosuunnitelma_2030/Kohti_ilmastoviisasta_arkea__keskipitkan(33645)

Tavoitteena on pudottaa liikenteen päästöt puoleen vuoteen 2030 mennessä verrattuna vuoden 2005 tilanteeseen

Voitte olla aivan varmoja siitä, että yksityisautoilua tullaan kaikin keinoin vaikeuttamaan ja hankaloittamaan. Ilmastoscientologian mukaan ihminen on syypää ilmastonmuutokseen.. ei aurinko.

Traktorit ym. työkoneet ovat myös jo tähtäimessä..

Jo nyt maa- ja metsätalousministeriö myöntää tukea traktorin kaasukomponentin hankintaan

Heh heh.. ei muuta kuin lietealtaat kuplimaan

http://www.ym.fi/fi-FI/Ymparisto/Ilmasto_ja_ilma/Ilmastonmuutoksen_hillitseminen/Kohti_nollapaastoja__blogi_ilmastonmuutoksesta/Tyokoneiden_paastot_alas(46797)

Viimeksi muokattu: 08.07.18 - klo:09:18 kirjoittanut Super-electric

Sepeteus

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 37228
Vs: muujussin on luovuttava autosta
itse uskon kyllä vahvasti että ihan muutama kärvistyny sanomalehden riekale  on sepeteoksenki saunan piipustakin leijaillu puula-järjen pintaan ja siitä vesistöä rehevoittämään :o :o :o :o

Minä en saunanpesää maaseudun menneisyydellä sytytä. Mulle ei tulee yhtään paperilehteä millä sytyttäisin. Sytytän tervaksilla tai tuohella. Vain kepulaase on noin hölmöjä
Kaekki rouvvan nimellä. Ei se Viherpiha tai Kotivinkki tosin pala hyästi.

  Sulla ei mitään sytykettä, kun ratto ei ilmesty.

Ärrpää

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7328
Vs: muujussin on luovuttava autosta
itse uskon kyllä vahvasti että ihan muutama kärvistyny sanomalehden riekale  on sepeteoksenki saunan piipustakin leijaillu puula-järjen pintaan ja siitä vesistöä rehevoittämään :o :o :o :o

Minä en saunanpesää maaseudun menneisyydellä sytytä. Mulle ei tulee yhtään paperilehteä millä sytyttäisin. Sytytän tervaksilla tai tuohella. Vain kepulaase on noin hölmöjä
Kaekki rouvvan nimellä. Ei se Viherpiha tai Kotivinkki tosin pala hyästi.

  Sulla ei mitään sytykettä, kun ratto ei ilmesty.

 Jallu pitää nauttia kuivana, on helpompi kääntää sivuja...totesi eräs stand uppari...
Ihan perus...nykyäänhän naiset osaa tehdä sisällään uusia ihmisiä...

icefarmer

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26252
  • vastustan
Vs: muujussin on luovuttava autosta
itse uskon kyllä vahvasti että ihan muutama kärvistyny sanomalehden riekale  on sepeteoksenki saunan piipustakin leijaillu puula-järjen pintaan ja siitä vesistöä rehevoittämään :o :o :o :o

Minä en saunanpesää maaseudun menneisyydellä sytytä. Mulle ei tulee yhtään paperilehteä millä sytyttäisin. Sytytän tervaksilla tai tuohella. Vain kepulaase on noin hölmöjä
Kaekki rouvvan nimellä. Ei se Viherpiha tai Kotivinkki tosin pala hyästi.

  Sulla ei mitään sytykettä, kun ratto ei ilmesty.

 Jallu pitää nauttia kuivana, on helpompi kääntää sivuja...totesi eräs stand uppari...
voi voi, tuleehan sepelle metsäliiton ja mhy.n julkaisut, saeraseläkeläisillä lienee joku liittolehti ja maito ja me lehtikin on luultavasti kinuttu juornalistisiin tarkoitiksiin ;) :D ;D 8)
Kaiken sen minkä Italian mafia joutuu tekemään laittomasti voi Suomessa tehdä laillisesti...

Sepeteus

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 37228
Vs: muujussin on luovuttava autosta
itse uskon kyllä vahvasti että ihan muutama kärvistyny sanomalehden riekale  on sepeteoksenki saunan piipustakin leijaillu puula-järjen pintaan ja siitä vesistöä rehevoittämään :o :o :o :o

Minä en saunanpesää maaseudun menneisyydellä sytytä. Mulle ei tulee yhtään paperilehteä millä sytyttäisin. Sytytän tervaksilla tai tuohella. Vain kepulaase on noin hölmöjä
Kaekki rouvvan nimellä. Ei se Viherpiha tai Kotivinkki tosin pala hyästi.

  Sulla ei mitään sytykettä, kun ratto ei ilmesty.

 Jallu pitää nauttia kuivana, on helpompi kääntää sivuja...totesi eräs stand uppari...
voi voi, tuleehan sepelle metsäliiton ja mhy.n julkaisut, saeraseläkeläisillä lienee joku liittolehti ja maito ja me lehtikin on luultavasti kinuttu juornalistisiin tarkoitiksiin ;) :D ;D 8)

  Ei tuu.

alpo10

  • Vieras
Vs: muujussin on luovuttava autosta
"Lentokoneilla on aikataulun mukainen liikenne, ne lentäisivät joka tapauksessa... olisiko parempi että koneet lentäisivät tyhjinä? "




Ei pelkkää miehistöä lennätetä. Jos matkustajia ei ole tarpeeksi, ensin harvennetaan
vuoroväliä ja sitten reitti lopetetaan. Yksittäiset ihmiset näitä valintoja lopulta tekee.
Sähköautokin saattaa olla vain välivaihe polttomoottorin jälkeen. esim hehkulankapolttimoiden
kielto aiheutti hirmu huudon ja hamstrauksen. Papparaisilla on ylähyllyt täynnä polttimoita,
joita ei kannata käyttää. Noottaa, kööllää
S
kommennti oli sarkastinen tai oikeastaan ei ollut, koska tämän väitteen esitti tosissaan eräs vihreä lentomatkastaan... "jos en olisi istunut siinä koneessa, niin paikka olisi ollut tyhjä, mitään ympäristöhaittaa ei matkastani aiheutunut, koneet kulkevat aikataulunsa mukaisesti ja jos on tilaa niin matkustan silloin lentäen"

Kyllä hehkulamppuja vielä tarvitaan :)

icefarmer

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26252
  • vastustan
Vs: muujussin on luovuttava autosta
"Lentokoneilla on aikataulun mukainen liikenne, ne lentäisivät joka tapauksessa... olisiko parempi että koneet lentäisivät tyhjinä? "




Ei pelkkää miehistöä lennätetä. Jos matkustajia ei ole tarpeeksi, ensin harvennetaan
vuoroväliä ja sitten reitti lopetetaan. Yksittäiset ihmiset näitä valintoja lopulta tekee.
Sähköautokin saattaa olla vain välivaihe polttomoottorin jälkeen. esim hehkulankapolttimoiden
kielto aiheutti hirmu huudon ja hamstrauksen. Papparaisilla on ylähyllyt täynnä polttimoita,
joita ei kannata käyttää. Noottaa, kööllää
S
kommennti oli sarkastinen tai oikeastaan ei ollut, koska tämän väitteen esitti tosissaan eräs vihreä lentomatkastaan... "jos en olisi istunut siinä koneessa, niin paikka olisi ollut tyhjä, mitään ympäristöhaittaa ei matkastani aiheutunut, koneet kulkevat aikataulunsa mukaisesti ja jos on tilaa niin matkustan silloin lentäen"

Kyllä hehkulamppuja vielä tarvitaan :)
mitä harmia on hehkulampusta heltsingissä kaukolämpörakennuksessa jos lamppu käöttää puhdasta ydinvoemaa tuottaen valoa ja hukkalämpöä, tämähän vähentää suoraan kivihiilen käyttöä lämmityksessä  ja  vihreiden kivihiili-osmojen optioita :-\ :-\ :-\ :-\
Kaiken sen minkä Italian mafia joutuu tekemään laittomasti voi Suomessa tehdä laillisesti...