Teoriassa suhteellinen parametrien määrä pelaajien kesken ei pystyisi kyykyttämään pientä nettiä. Peleissä on virhe, jos modeemi ei riitä. Olisiko niin, että nettissä oleva peli vie hirmuisesti kaistaa, jos visuaalista paskaa pitää ajaa joka koneelle? Jos peli on omalla koneella ja grafiikka pyörii sisäisesti, ei vuorovaikutusparametrit pitäisi kuluttaa taajuuksia. Suoratoisto se suurin kaistapääkeksintö on.
Ei se kaista mithän, mutta vasteajat eli pingit on elintärkeitä. Ainakin jotain cs go:ta pelaillessa.
Enoo itte kyllä vuosiin pelaillut verkossa, ei riitä kyvyt nuorempia vastaan...
Siirtoprotokollaa ei ole suunniteltu sellaiseen verkkopelaamiseen, missä siirtokaistan ominaisuuden vaihtelut "pilaavat" latenssin. Siksi on outoa, että ratkaisuna peliongelmaan on kaivaa valokuitua pitkin korpia. Esim. kuparissa sähkö liikkuu sen verran vauhdikkaasti, että valokuidun vauhti ei montaa askelta ehdi edelle. Kyse onkin juuri datan määrässä. Ei ole mitään estettä yksinkertaistaa siirtoperiaatetta. Nyt kuitu vedetään ainoastaan pelejä varten, vaikka vetoa on perusteltu suurin piirtein navetoiden roboteilla.
Kiuruveden kunnan tarkoitusperiaatteet ovat yhtä hämäriä, kuin pyykkinaruprinsessa itse.