Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Lehmälle allerginen...  (Luettu 8015 kertaa)

Peurajussi

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3270
Vs: Lehmälle allerginen...

Kaikki eläinallergiat löytyy, lehmä ei onneksi pahin. Kortisonisuihke, allergialääkkeet ja avaava lääke = henki kulkee ihan kohtuullisesti.  :)

ootko miettiny kypärää millonkaa? Kuulostaahan se vähän oudolle aina vetää kypärä päähän, mut... kaipa siihen tottuu...

En vielä, kun asemalla pärjää lääkkeillä. Vapaalla ilman kierrolla kylmäpihatossa ilma on niin "puhdasta", ettei hallin puolella tule mitään tuntemuksia..
Someone´s  gotta be prick and tell true things aloud

Jos nainen on kaunis alasti, on hän sitä myös vaatteet päällä

salme

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1
Vs: Lehmälle allerginen...
onko kellään tullut oireita iholle ? mulla kasvot ja kaula ja käsivarret alkaa olla täynnä näppyjä,jotka kutisevat ärsyttävästi koko päivän.silmät ovat aamulla aivan turvoksissa.olemme vielä kuukauden päivät vanhassa parsinavetassa,odottelen pääsyä uuteen ilmastoituun pihattoon,jossa ilmatilaa.kortisonivoidetta olen laittanut.onko muuta vaihtoehtoa,ku kortisonia ei voi pitkään yhteen menoon käyttää ?

Peurajussi

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3270
Vs: Lehmälle allerginen...
onko kellään tullut oireita iholle ? mulla kasvot ja kaula ja käsivarret alkaa olla täynnä näppyjä,jotka kutisevat ärsyttävästi koko päivän.silmät ovat aamulla aivan turvoksissa.olemme vielä kuukauden päivät vanhassa parsinavetassa,odottelen pääsyä uuteen ilmastoituun pihattoon,jossa ilmatilaa.kortisonivoidetta olen laittanut.onko muuta vaihtoehtoa,ku kortisonia ei voi pitkään yhteen menoon käyttää ?

Oletko kokeillut ilhan allergiatabletteja? Voisivat ainakin vähentää oireita, ja nykyään on sellaisiakin jotka eivät väsytä.
Someone´s  gotta be prick and tell true things aloud

Jos nainen on kaunis alasti, on hän sitä myös vaatteet päällä

emo-heikki

  • Vieras
Vs: Lehmälle allerginen...
Eikö kannattaisi ottaa sellainen rotu, jota voi pitää ympäri vuoden ulkona ja tehdä vain keveitä katoksia joihin eläimet voi mennä vapaasti.
En usko että laitumella olevat eläimet kovin pahoja oireita aiheuttaa.