• Tavallinen aihe

Aihe Hankkijan verkkosivut  (Luettu 6520 kertaa)

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 53341
Vs: Hankkijan verkkosivut
niinpä.  eiks ole helpointa hakea tavara ja palvelut sieltä mistä net silloin kun tarve, halvimmillaan saa?    ite en poikotoi ete alkoa.   vaikka en kantasiakas ole.           täälläpäin on vain nuita kauppoja niin niukasti että ei hirveästi voi poikotoida.

Dr.Who

  • Vieras
Vs: Hankkijan verkkosivut
Tavara laatu saatavuus laatu ja hinta.ei siinä mitään kauppakohtaista aatetta tarvi olla.joillain näemmä tuo MTK boikotti jäänyt päälle.ja koneiden edustuskin vaihtuu vuosittain, ainakin keskolla vai mikä läntmänni lienee,ei tiedä mitä nimee käyttää.Ovat keskose pojut yrittäneet kaupitella millon mitäkin merkkiä, ei vaan ota kauppa oikeen tulta. Mistä johtuu.Asiakkaita ihan tulvimalla tulossa.

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 53341
Vs: Hankkijan verkkosivut
tuota lantamanneilla ihmetelly että kun edustus vaihtuu noin 4- 5 vuoden välein niin kuka mahtaa hoitaa sen jälkimarkkinoinnin.   en enää ole vuosiin uskaltannu ostaa mitään keskon edustamaa teknistä kun ei tiedä kellä se on ens keväänä.     ihmetellä täytyy tuota linjaa.   pojilla ei tunnu olevan mitään pyhää.

Dr.Who

  • Vieras
Vs: Hankkijan verkkosivut
Nuffeltti tais olla pisimpään keskolla,tai siihen asti kun loppu valmistus.Sen jälkeenhän ne on kolunneet kaikki merkit läpitte.Kaikki hyviä merkkejämutta mitään pysyvää edustusta ei ole ollut.

-SS-

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 16406
  • Rauta ei valita eikä voima kuvia palvele - Ford
Vs: Hankkijan verkkosivut
K-Maatalous on ollut traktorikaupan jättiläinen. Nuffield ja Brishit Leyland olivat traktorin kuninkaita, joilla Suomi on muokattu ja raivattu, ja metsätyöt tehty. Koska maatalouskaupalla oli myös tuotteiden myyntikanavat, kävi traktorin kuin traktorin kauppa hyvin. Hankalaa oli Zetorin tulo keskolle. Itälaatuinen varsinkin kartanonisäntien vierastama Zetor valitettavasti söi Leukun markkinat, Suomi ja Kesko oli yksi merkittävimpiä brittiläisen traktoriteollisuuden asiakkaita viimeisinä vuosina.

Sen jälkeen on ollut vähän vaikeampaa. Ehkä Leukun myyjien oli vaikea alkaa kehua nykyisten traktorimerkkien ominaisuuksia:
- mitään märkiä monilevyjarruja tarvitse, tietäähän sen jos jarrut öljyyntyy, eihän ne mitään pidä !
- voimanottoakseli pitää kytkeä kuivalla kaksoiskytkimellä: Eihän siitä mitään tule, jos silppurin tempaisee käyntiin pystymättä liiraamaan sillä käsikangella !
- pikavaihteita ei tarvita ! Sitkeävetoinen moottori ei niitä kaipaa ! Ja onhan tässä kertoja !
- nostovoima, mitä siitä ! No tosiviljelijät suuressa maailmassa muutenkin vetää vetopuomilla kaikkia koneita
- Hytin pitää olla matalalla ja vaihdetunnelin kulkusissa kiinni, eihän sitä siellä korkealla pysy kuskilla puurot sisässä, kun keikkuu niin kovin
- Eihän rungoton traktori voi kestää ! Tässä on vahva valurunko moottorin alla (Unohdettiin tietty mainita, että kytkimen kohdalla on lähinnä alapuoliskosta kiinni vaihteistossa koko etupää.)

-SS-

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 53341
Vs: Hankkijan verkkosivut
kuiis tuo on muissa merkeissä etupuoli kii?           tuo oli kait mahollista joskus 1960-luvulla.   mut miks pitää olla hirveesti ominaisuuksia jokka ei kuiteskaan pitkään pelaa..?

-SS-

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 16406
  • Rauta ei valita eikä voima kuvia palvele - Ford
Vs: Hankkijan verkkosivut
kuiis tuo on muissa merkeissä etupuoli kii?           tuo oli kait mahollista joskus 1960-luvulla.   mut miks pitää olla hirveesti ominaisuuksia jokka ei kuiteskaan pitkään pelaa..?

No monissa muissa merkeissä se öljypohja on tuuman paksuista valuterästä. Samalla tavalla muodostaa "runkokehdon" moottorin alle. Ja on myös moottorissa kiinni koko pituudeltaan, ja kytkinkopassa sekä etukehdossa. Peruste moottorin sivuilla olevien erillisten tukipalkkien ylivoimaisuudesta on hiukan kummallinen, koska leukullekin kelpaa putkimainen kotelorunko perästä vaihteiston etupäähän asti. Totta kai Leyland moottori ei edes ole rakennettu jäykäksi, traktoria kantavaksi, ja öljypohja on peltiä. Etuakselin pitkien vinotukien väliin rakensivat levykouruja öljypohjan suojaksi, koska se peltipohja saattoi mennä lommolle kun joku keppi nousi pyöristä sinne traktorin keskelle.

Leylandissa nimenomaan korostettiin kytkimen helppoa huollettavuutta, ei tarvinnut katkoa. Joo, kyllä, jos kytkin on 40 hv traktorin kytkin pidoltaan, ei tarvitse yli 1000 h ajaa raskasta pelto- tai vaikka mullantasausurakkaa, ja niitit on tasassa. Kai se kakkosvaihteella metsässä ryömittäessä kestää vaikka 20000 tuntia.

-SS-

Dr.Who

  • Vieras
Vs: Hankkijan verkkosivut
Kuinkas paljon noita rattoreita normikäytössä katkeilee jos eivalmetteja lasketa mukaan, nehän on sellasta läpihengittävää röpövalua kuten itänaapurimmekin tuotteissa.Kuormainkäytössähän nykysin on pitkät sovitteet jotka tuetaan taka-akselille asti, eli on oma runkonsa.

-SS-

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 16406
  • Rauta ei valita eikä voima kuvia palvele - Ford
Vs: Hankkijan verkkosivut
Kuinkas paljon noita rattoreita normikäytössä katkeilee jos eivalmetteja lasketa mukaan, nehän on sellasta läpihengittävää röpövalua kuten itänaapurimmekin tuotteissa.Kuormainkäytössähän nykysin on pitkät sovitteet jotka tuetaan taka-akselille asti, eli on oma runkonsa.

Ei taida kovin päästä katkeilemaan. John Deerellä taitaa olla se teräslevyrunko taka-akselille asti, ja sanovat peräti riittävän etukuormainrungoksi.

-SS-