Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Nyt pitäis pellonraivuun sijasta tehdä lumityöt katolla  (Luettu 4354 kertaa)

Dr.Who

  • Vieras
Poista nyt ekana tuo Paavon kuva profiilistasi, näyttäsit vähemmän pelleltä.

Sepeteus

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 37228
 Tääl torin laidal on hyä. Hoitofirmat hoitaa lumet. Valtio hoitaa verot.

kantola

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 27223
  • Ut sementem feeceris, ita metes.
Tundrallehan on luvassa lisää lumisia, valoisia talvia, etelään synkkiä ja vetisiä.

Mutta hyä että norpille riittää pesävärkkejä.
Yllä oleva materiaali on laadittu vain informatiivisessa tarkoituksessa, eikä siinä mainittuja seikkoja ole tarkoitettu ohjeeksi tai neuvoksi.

Sepeteus

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 37228
Tundrallehan on luvassa lisää lumisia, valoisia talvia, etelään synkkiä ja vetisiä.

Mutta hyä että norpille riittää pesävärkkejä.

Rupeavat tekemään tyroksista

Magia

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3665
Veeti on palstan asiallisin tyyppi.
On se sinua viisaampi, mikä tosin ei ole paljon...
Eikait Suuri Ajattelija sano sitä ääneen minkä moni on huomannut eli saitin taso on laskenut entisestään.Eihän täällä enään muita juuri olekkaan kuin näitä itseään viisaana pitäviä jankkaajia huolehtimassa ei omista etuiuksistaan vaan siitä ettei tnoinen saa vaan enemmän tukia.Mulle mulle kaikki mulle ja perse pankolle.

-SS-

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 19941
  • Rauta ei valita eikä voima kuvia palvele - Ford
Mulle mulle kaikki mulle

Pata kattilaa soimaa ?

-SS-

Terminator II

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 16939
  • YTK:FI
http://www.ymparisto.fi/fi-FI/Vesi/Vesitilanne_ja_ennusteet/Lumi

Suurimmat lumikuormat ovat ovat ylittäneet 250 kg neliöllä (lumen kuutiopaino 230-250 kg) . Kyllä paksun lumen alueella katon pitäisi se kestää, jos se on tehty rakennusvalvonnan vaatimusten mukaan. Täällä etelärannikolla ei 2010 - 2012 lumisinakaan vuosina ylitetty 150 kiloa, silti paikallinen rakennusvalvontaviranomainen vaati pelkän pressuhallin osalta suuren insinööritoimiston valantehneet laskelmat ja vahvistukset 200 kg lumikuormalle. Onko Savossa suurpiirteisemmät viranomaiset ?

-SS-

Kerran kyselin eräältä navetta rakennus firmalta "mikä on rakennus firman vastuu jos katto tulee lattiaan?" Vastaus oli että "isännän pitää mitata paljonko on lunta katolla ja mikä sen paino on."  Kuulema pitäisi seinän varretkin pitää lumesta puhtaana. Suuttu oikein kun epäilin vastuun kantoa. Tehnyt kait pari kolme konkurssia uransa aikana.
Vasen silmä jos on musta, niin vasurit veti kuonoon! Oikea slmä jos on musta, niin kapitalistilta tuli kuonoon! mutta jos kumpikin silmä on musta, niin kannatat demokratiaa!

junttieinari

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4697
  • Savo savolaisille!
http://www.ymparisto.fi/fi-FI/Vesi/Vesitilanne_ja_ennusteet/Lumi

Suurimmat lumikuormat ovat ovat ylittäneet 250 kg neliöllä (lumen kuutiopaino 230-250 kg) . Kyllä paksun lumen alueella katon pitäisi se kestää, jos se on tehty rakennusvalvonnan vaatimusten mukaan. Täällä etelärannikolla ei 2010 - 2012 lumisinakaan vuosina ylitetty 150 kiloa, silti paikallinen rakennusvalvontaviranomainen vaati pelkän pressuhallin osalta suuren insinööritoimiston valantehneet laskelmat ja vahvistukset 200 kg lumikuormalle. Onko Savossa suurpiirteisemmät viranomaiset ?

-SS-

Valistunut arvaus toispuoleinen lumikuorma, toinen lape tyhjä ,toisella puolen se 1,5 metriä. Aiheuttanee jonkinlaista sivuttaiskuormaa. Maasta katsoen hankala huomata, pitäisi jaksaa kiivetä katolle.
"Jos fundamentalistien kanssa pystyisi keskustelemaan järkevästi, ei maailmassa olisi fundamentalisteja."
                                                       -Tuomas Holopainen-

Sepeteus

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 37228
Veeti on palstan asiallisin tyyppi.
On se sinua viisaampi, mikä tosin ei ole paljon...
Eikait Suuri Ajattelija sano sitä ääneen minkä moni on huomannut eli saitin taso on laskenut entisestään.Eihän täällä enään muita juuri olekkaan kuin näitä itseään viisaana pitäviä jankkaajia huolehtimassa ei omista etuiuksistaan vaan siitä ettei tnoinen saa vaan enemmän tukia.Mulle mulle kaikki mulle ja perse pankolle.

Kirjautuneena seitsämän. Silti uuteen kirjoitukseen tulee lukijoita minuutin välein. Kuinka tämä on mahdollista. Ehkä MTK:n pitäisi sensuroida paremmin.

Köntys

  • Vieras
Veeti on palstan asiallisin tyyppi.
On se sinua viisaampi, mikä tosin ei ole paljon...
Eikait Suuri Ajattelija sano sitä ääneen minkä moni on huomannut eli saitin taso on laskenut entisestään.Eihän täällä enään muita juuri olekkaan kuin näitä itseään viisaana pitäviä jankkaajia huolehtimassa ei omista etuiuksistaan vaan siitä ettei tnoinen saa vaan enemmän tukia.Mulle mulle kaikki mulle ja perse pankolle.

Kirjautuneena seitsämän. Silti uuteen kirjoitukseen tulee lukijoita minuutin välein. Kuinka tämä on mahdollista. Ehkä MTK:n pitäisi sensuroida paremmin.

Oot sä vaan aika kyylä   ;D ;D ;D

Sepeteus

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 37228
Veeti on palstan asiallisin tyyppi.
On se sinua viisaampi, mikä tosin ei ole paljon...
Eikait Suuri Ajattelija sano sitä ääneen minkä moni on huomannut eli saitin taso on laskenut entisestään.Eihän täällä enään muita juuri olekkaan kuin näitä itseään viisaana pitäviä jankkaajia huolehtimassa ei omista etuiuksistaan vaan siitä ettei tnoinen saa vaan enemmän tukia.Mulle mulle kaikki mulle ja perse pankolle.

Kirjautuneena seitsämän. Silti uuteen kirjoitukseen tulee lukijoita minuutin välein. Kuinka tämä on mahdollista. Ehkä MTK:n pitäisi sensuroida paremmin.

Oot sä vaan aika kyylä   ;D ;D ;D

Kerrostalokyttääjä :D :D :D

Suuri Ajattelija

  • Vieras
Eikait Suuri Ajattelija sano sitä ääneen minkä moni on huomannut eli saitin taso on laskenut entisestään.Eihän täällä enään muita juuri olekkaan kuin näitä itseään viisaana pitäviä jankkaajia huolehtimassa ei omista etuiuksistaan vaan siitä ettei tnoinen saa vaan enemmän tukia.Mulle mulle kaikki mulle ja perse pankolle.
Tämän palstan paras anti on siinä, että huomaa, että asiat on oikeastaan aika hyvin, kun vertaa näihin ruikuttajiin. Lisäksi tässä tuntee itsensä aika älykkääksi, tai oikeastaan toisinpäin: harva tajuaa, miten tyhmää valtaväesstö on....




Sepeteus

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 37228
Eikait Suuri Ajattelija sano sitä ääneen minkä moni on huomannut eli saitin taso on laskenut entisestään.Eihän täällä enään muita juuri olekkaan kuin näitä itseään viisaana pitäviä jankkaajia huolehtimassa ei omista etuiuksistaan vaan siitä ettei tnoinen saa vaan enemmän tukia.Mulle mulle kaikki mulle ja perse pankolle.
Tämän palstan paras anti on siinä, että huomaa, että asiat on oikeastaan aika hyvin, kun vertaa näihin ruikuttajiin. Lisäksi tässä tuntee itsensä aika älykkääksi, tai oikeastaan toisinpäin: harva tajuaa, miten tyhmää valtaväesstö on....

No kyllä sen hyin huomas edellisissä eduskuntavaaleissa ja jäläki on hirviää.

Dr.Who

  • Vieras
Eemelin aloitus osui taas jälleen kerran herkkään kohtaaan.C alueen tissinkoittajat on niin heikkopäisiä etteivät uskalla katolle mennä lumia pudottaan.Syytellää sitten rakennusfirmoja ja suunnittelijoita kun liiterin katto tulee alas.Mut sitähän se on Agronetiss räkötetää ja raavitaan palleja ja kaivetaan nenää.

icefarmer

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26102
  • vastustan
Eemelin aloitus osui taas jälleen kerran herkkään kohtaaan.C alueen tissinkoittajat on niin heikkopäisiä etteivät uskalla katolle mennä lumia pudottaan.Syytellää sitten rakennusfirmoja ja suunnittelijoita kun liiterin katto tulee alas.Mut sitähän se on Agronetiss räkötetää ja raavitaan palleja ja kaivetaan nenää.
kaikenlaista sitä voi sattua ihan maanpinnallakin  lumitöitä tehdessä :) ;) :D ;D
Kaiken sen minkä Italian mafia joutuu tekemään laittomasti voi Suomessa tehdä laillisesti...