Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Valmet 605 hydrauliikan imusiivilän putken asennus  (Luettu 3664 kertaa)

valmet605

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5
Hei Valmet kaverit
Kuinka irroitetaan valmet 605 hydrauliikan imusiivilä, kun imusiiviään tuleva kuminen 90 asteen mutkaputki ei mahdu paikoilleen, ei edes teoriassa ilman koko imusiivilän kuoren irroitusta. Vanha mutkaputki oli revennyt ja lähti irti kahden putken välistä kappaleina.

Mopomies

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8376
Onko se semmoinen kotelo, joka on pumpun pohjassa kiinni? Putken pätkä sekä kotelo?

Jos näin niin oiskohan ne kuusiokoloruuveilla pumpun pohjassa kiinni. Molemmat.

On vain yksi oikea F-1 moottori.

Rocketdyne F-1 ilman katalysaattoria, urearuiskutusta ja hiukkassuodatinta. Vetää äkeen kuin äkeen.

Mopomies

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8376
Niinku tuollainen?

https://aijaa.com/zhcl7J
On vain yksi oikea F-1 moottori.

Rocketdyne F-1 ilman katalysaattoria, urearuiskutusta ja hiukkassuodatinta. Vetää äkeen kuin äkeen.

Lemmy

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 917
Samanlainen kuin 705 ja 805? Se koko laatta pitää irroittaa, että kumimutkan saa paikalleen.

http://juubi.hlan.net/index.php?page=tractor/915/Hydraulics1

Samalla kannattaa varmaan uusia niitä kumeja myös sinne sisälle. Joku Volvon insinööri on varmaan suunnitellut kokoonpanon jonkinlaisena kostona fuusiosta Valmettiin.
Kaaoksesta nousee harha, meille se on tähtitarha.
http://haapasalontila.fi/index.html

valmet605

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5
Kiitos Lenny.
Kuvista saa käsityksen, miten imusiivilän kotelo lähtee irti. Siis isompi homma yhdestä putken pätkästä.
Perkele suunnittelijalle.