Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Kertokaapa nyt, aikuisen oikeesti, millä kotimainen ruokatuotanto pärjää  (Luettu 3901 kertaa)

BACKSPACE

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • für immer
1. Lopetetaan nillitys, äidin apuun huutelu, ja toisten polviin potkiminen
2. Toteutetaan tuotanto oikeasti kunnolla ja eettisesti eikä vain kuvitella että toteutetaan
3. Kaikki Ryysyrannat ja huonolaatuista tavaraa tuottavat tilat pois häiritsemästä alan kehitystä

;D ;D ;D ;D
On olemassa 10 ihmistyyppiä. Ne jotka ymmärtävät binääriluvut ja ne jotka eivät ymmärrä.

Hervast

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Backpack rap crap, yap-yap yackety-yack
No mites maask.u.l.l.i.n tilaus liittyy avauksen aiheeseen.

Ikävistä asioistako ei saisi puhua, vaan puskea lapsenuskolla eteenpäin.
Miksi kannatat liikettä, mihin et usko? Sehän on silkkaa typeryyttä. Todellista lapsenuskoa, että maksamalla voit vaikuttaa.

Näimpä juuri, tuosta typerämpää toimintaa olis enää maksaa jonkin puolueen jäsenmaksua 😁
A hot blonde and a hot brunette, that was all the diversity we needed back in the 90's

Mopomies

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
No mites maask.u.l.l.i.n tilaus liittyy avauksen aiheeseen.

Ikävistä asioistako ei saisi puhua, vaan puskea lapsenuskolla eteenpäin.
Miksi kannatat liikettä, mihin et usko? Sehän on silkkaa typeryyttä. Todellista lapsenuskoa, että maksamalla voit vaikuttaa.

Näimpä juuri, tuosta typerämpää toimintaa olis enää maksaa jonkin puolueen jäsenmaksua 😁

Typerintä on maksaa jäsenmaksua.
On vain yksi oikea F-1 moottori.

Rocketdyne F-1 ilman katalysaattoria, urearuiskutusta ja hiukkassuodatinta. Vetää äkeen kuin äkeen.

Jätkä

• Vieras
Huomaatteko, meni taas kepuluuserilaiseksi länkyttämiseksi, pikkasen jopa henkilökohtaisuuksiin.

Tuollahan , kepuluuseri-aate elää.
Pölvästejä koko sakki.

Ei tarvi ihmetellä miksi talojussia kannetaan kuin laskiämpäriä.

Olisikohan koko alan kriisi, sittenkin vain oma vika. Valittu heikot jees jees mies- ja naisedustajat.

Ainahan se menee henkilökohtaisuuksiin, jos itse kirjoittaa että "minä voin..." kun et kertonut syytä siihen että miten koulu ruualla elävä eläkeläinen pärjää ilman maataloustukia. Oliko se salaisuus, jonka kaikki tietävät. Kauheasti anteeksi.
  Itse vedit oman persoonasi keskusteluun ja älä valita.

Kyllä net muutkin valittaa.
https://www.ilkka.fi/mielipide/yleis%C3%B6lt%C3%A4/lukijoilta-suomen-maataloutta-odottaa-mittava-taloudellinen-kriisi-1.2546359#.Wo24veCnyZk.facebook

Veetieemelihän täällä kirjoitti "Sopii minulle, poistetaan tuet. Kaikki omilla edellytyksillä, omalla ammattitaidolla.
Käykö."  Niin eikös tuon linkin kirjoittajat taas antavat ymmärtää että tukia pitäisi saada. Niin mikä on pointtisi?

Pointti on siinä, että valittajia kyllä riittää. Uusiutuva luonnonvara. Kepulaasten valitukset kyllä hiukka huvittavia, esim. Lindenistä.
Aivan yhtä huvittavaa on joittenkin valitukset vaikka jostain vainajasta, niin kuin Kekkonen.

Sepeteus

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Huomaatteko, meni taas kepuluuserilaiseksi länkyttämiseksi, pikkasen jopa henkilökohtaisuuksiin.

Tuollahan , kepuluuseri-aate elää.
Pölvästejä koko sakki.

Ei tarvi ihmetellä miksi talojussia kannetaan kuin laskiämpäriä.

Olisikohan koko alan kriisi, sittenkin vain oma vika. Valittu heikot jees jees mies- ja naisedustajat.

Ainahan se menee henkilökohtaisuuksiin, jos itse kirjoittaa että "minä voin..." kun et kertonut syytä siihen että miten koulu ruualla elävä eläkeläinen pärjää ilman maataloustukia. Oliko se salaisuus, jonka kaikki tietävät. Kauheasti anteeksi.
  Itse vedit oman persoonasi keskusteluun ja älä valita.

Kyllä net muutkin valittaa.
https://www.ilkka.fi/mielipide/yleis%C3%B6lt%C3%A4/lukijoilta-suomen-maataloutta-odottaa-mittava-taloudellinen-kriisi-1.2546359#.Wo24veCnyZk.facebook

Veetieemelihän täällä kirjoitti "Sopii minulle, poistetaan tuet. Kaikki omilla edellytyksillä, omalla ammattitaidolla.
Käykö."  Niin eikös tuon linkin kirjoittajat taas antavat ymmärtää että tukia pitäisi saada. Niin mikä on pointtisi?

Pointti on siinä, että valittajia kyllä riittää. Uusiutuva luonnonvara. Kepulaasten valitukset kyllä hiukka huvittavia, esim. Lindenistä.
Aivan yhtä huvittavaa on joittenkin valitukset vaikka jostain vainajasta, niin kuin Kekkonen.

Kekkonen ei ollut joku vainaja. Kuten ei ollut joku Hitler, joku vaan Hitler.