Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Laittomana maassa ollut puolustaa pakkokäännytyksiä : ))  (Luettu 659 kertaa)

Puuha-Pete

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7393
Ministeri Ardalan Shekarabi haluaa paperittomat ulos Ruotsista, vaikka hän oli itse lapsena yksi heistä – ”Rinnakkaisyhteiskunta ei ole vaihtoehto”
Kun Ruotsi päätti häätää Iranista saapuneen Ardalan Shekarabin vuonna 1991, äiti ja poika painuivat maan alle. Shekarabi pysytteli monta kuukautta kotona katsomassa musiikkitelevisiota. Nykyään hän puolustaa ministerinä hallituksen linjaa: ilman käännytyksiä ei hyvinvointivaltio toimi.

https://www.hs.fi/ulkomaat/art-2000005560477.html

Masu pipi...?...klikkaamalla 5000 euroa ; )) ja mistä Faariin rengas kaikkein halvimmalla? Sarka-museostako? YMPYRÄPUINTIA!!!

Ihan niin kuin minä ja Köntys Sarka-museossa ennustettiinkin!

Puuha-Pete

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7393
 Nyt voi Jarmo Jööti ja Apilas jr:kin lukea tuon linkin takaa löytyvän uutisen, koska se on kotoisin tuolta heidän niin ihannoimalta valtamedialta.


HUUTONAURUA!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Masu pipi...?...klikkaamalla 5000 euroa ; )) ja mistä Faariin rengas kaikkein halvimmalla? Sarka-museostako? YMPYRÄPUINTIA!!!

Ihan niin kuin minä ja Köntys Sarka-museossa ennustettiinkin!

Antidesantti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 19299
  • Tämän foorumin lukeminen ei tee hyvää älykkyydelle
Ministeri Ardalan Shekarabi haluaa paperittomat ulos Ruotsista, vaikka hän oli itse lapsena yksi heistä – ”Rinnakkaisyhteiskunta ei ole vaihtoehto”
Kun Ruotsi päätti häätää Iranista saapuneen Ardalan Shekarabin vuonna 1991, äiti ja poika painuivat maan alle. Shekarabi pysytteli monta kuukautta kotona katsomassa musiikkitelevisiota. Nykyään hän puolustaa ministerinä hallituksen linjaa: ilman käännytyksiä ei hyvinvointivaltio toimi.

https://www.hs.fi/ulkomaat/art-2000005560477.html

Jos se on ns. kotoutunut Ruåtsiin, niin tuskinpa se haluaa kalihvaattia sinne...     ???
"Lähes kaikki Kuntaliiton vuonna 2007 toteuttamaan kyselytutkimukseen osallistuvat kunnat olivat tukeneet jollain tavalla vesiosuuskuntien toimintaa."