Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Nyt on Ruotsissa maansuru.  (Luettu 1427 kertaa)

de Citonni

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8682
  • Don't dream your life, live your dreams.
Nyt on Ruotsissa maansuru.
Ingvar Kamprad on kuollut.   

https://www.expressen.se/dinapengar/ingvar-kamprad-dod/

Osanottoni.
On niin ihanaa olla tekemättä mitään ja levätä sen jälkeen.

KallePP

  • Vieras
Vs: Nyt on Ruotsissa maansuru.
Ingvar Kamprad on kuollut.   

https://www.expressen.se/dinapengar/ingvar-kamprad-dod/

Osanottoni.

Lukeeko Ingvarin omaiset tätä palstaa?
On se aina niin hassua,  että kun joku kuuluisuus kuolee, niin tavikset omilla foorumeillaan näitä osanottojaan ilmaisee.

Hervast

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9944
  • Backpack rap crap, yap-yap yackety-yack
Vs: Nyt on Ruotsissa maansuru.
Halvan perässä juoksevien idioottien, jotka ostavat ikeasta kiinaroskaa.

Toki omakin tietokonetuoli on samasta sylttytehtaasta 😁
A hot blonde and a hot brunette, that was all the diversity we needed back in the 90's

kylmis

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12220
  • Virolaista kiitos!
Vs: Nyt on Ruotsissa maansuru.
Mää en ole käynyt koskaan Ikeassa. Luotan näihin isovaarin aikaisiin mööpeleihin, painavia, mutta kestää.

Sen verran, mitä olen ohimennessä kattelut, niin väkeä kyllä riittää. Ei ihme, että kuoli rikkaana miehenä.

42

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8842
  • Israel, lähi idän ainoa demokratia
Vs: Nyt on Ruotsissa maansuru.
Mää en ole käynyt koskaan Ikeassa. Luotan näihin isovaarin aikaisiin mööpeleihin, painavia, mutta kestää.

Sen verran, mitä olen ohimennessä kattelut, niin väkeä kyllä riittää. Ei ihme, että kuoli rikkaana miehenä.
Minä taas olen käynyt, oikein piti ihmetellä kun katsoi kassajonoa, siinä raha vaihtoi omistajaa, väitän keskiverto ostoksen olevan ainakin 500€
   cría cuervos y te sacarán los ojos

Sepeteus

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 37228
Vs: Nyt on Ruotsissa maansuru.
Mää en ole käynyt koskaan Ikeassa. Luotan näihin isovaarin aikaisiin mööpeleihin, painavia, mutta kestää.

Sen verran, mitä olen ohimennessä kattelut, niin väkeä kyllä riittää. Ei ihme, että kuoli rikkaana miehenä.
Minä taas olen käynyt, oikein piti ihmetellä kun katsoi kassajonoa, siinä raha vaihtoi omistajaa, väitän keskiverto ostoksen olevan ainakin 500€

  Kyllä Sukari on köyhä mies. Maskussa aina 70% alennukset.

Dr.Who

  • Vieras
Vs: Nyt on Ruotsissa maansuru.
Mää en ole käynyt koskaan Ikeassa. Luotan näihin isovaarin aikaisiin mööpeleihin, painavia, mutta kestää.

Sen verran, mitä olen ohimennessä kattelut, niin väkeä kyllä riittää. Ei ihme, että kuoli rikkaana miehenä.
Minä taas olen käynyt, oikein piti ihmetellä kun katsoi kassajonoa, siinä raha vaihtoi omistajaa, väitän keskiverto ostoksen olevan ainakin 500€
kerran olen ikean läpi kulkenut, yhtään lastulevyn palaa ei mukaan tarttunut, emäntä tais pari pyyhettä ostaa.

sorkkis

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26672
  • Voimat lisääntyy . Vapise demari
Vs: Nyt on Ruotsissa maansuru.
Raision Ikea on paikka jossa kauppa käy hyvin . Vaimo osti lipaston jonka kokosin . Oikein hyvä .
Taistelukanava Agronet
Tiedustelu ykkönen
Totuus on Agronettiä ihmeellisempää

Oikeat vastaukset löytyy muualta , ei agronetistä .

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65264
Vs: Nyt on Ruotsissa maansuru.
toisaalta kun miettii millanen mahtaa olla nuilla rakennelmilla hiilijälki..      ei pahemmin ole nuita eikä jyskin tuotteita hankittua.

de Citonni

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8682
  • Don't dream your life, live your dreams.
Vs: Nyt on Ruotsissa maansuru.
Mää en ole käynyt koskaan Ikeassa. Luotan näihin isovaarin aikaisiin mööpeleihin, painavia, mutta kestää.

Sen verran, mitä olen ohimennessä kattelut, niin väkeä kyllä riittää. Ei ihme, että kuoli rikkaana miehenä.

Vähän sama meillä. Huonekalut pitää olla sellaiset, että kestää isältä pojanpojanpojanpojalle. Tai olen mä joskus kauan sitten Ikeassa käynyt, taisi olla Sundsvallissa.  :D

Sitten tästä Kampradista, on erittäin isänmaallinen henkilö. Lahjoitukset kotikunnalle ja -maakunnalle satoja miljoonia.
Tällaisia "kampradeja" Suomikin tarvitsisi. Suruviestin vastaanotto siellä tosin näkyy olevan sekalaista, enemmistö kansasta kiittelee elämäntyötä, mutta joidenkin vasemmistolaisten tviiteissä sanotaan mm., että "kun nazistinen kapitalisti kuolee, niin ei siinä ole mitään surtavaa".  
On niin ihanaa olla tekemättä mitään ja levätä sen jälkeen.

KallePP

  • Vieras
Vs: Nyt on Ruotsissa maansuru.
Lastulevyn keksiminen oli laadukkaiden huonekalujen surma.
Saadaanhan lastulevyhuonekaluista erilaisilla pinnoitteilla hienon näköisiä, mutta lastulevyn heikkoutta ne eivät poista. Täyspuisia huonekaluja toki edelleen tehdään, mutta kalliita ne ovat.

SKN

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 52004
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Vs: Nyt on Ruotsissa maansuru.
Lastulevyn keksiminen oli laadukkaiden huonekalujen surma.
Saadaanhan lastulevyhuonekaluista erilaisilla pinnoitteilla hienon näköisiä, mutta lastulevyn heikkoutta ne eivät poista. Täyspuisia huonekaluja toki edelleen tehdään, mutta kalliita ne ovat.

Sää onneks olet ruudinkeksijä ja takuuvarma puupää. 😂😂😂
Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159