Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Jos jonkinlaista kyselyä ja utelua  (Luettu 687 kertaa)

Eemeli

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 22056
Niissä monasti kaupan markkinaennakointiin tarkoitetut verhottu, ikäänkuin joku olisi itse viljelijästä kiinnostunut.

ja paskan marjat.

Voitaisiin sopia, jokainen kyselyyn vastaaminen maksaa 30 ekeä.
Eihän mikään muukaan ammattiryhmä tee yhtikäs mitään ilmaiseksi.

Puuha-Pete

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7393
Vs: Jos jonkinlaista kyselyä ja utelua
Niissä monasti kaupan markkinaennakointiin tarkoitetut verhottu, ikäänkuin joku olisi itse viljelijästä kiinnostunut.

ja paskan marjat.

Voitaisiin sopia, jokainen kyselyyn vastaaminen maksaa 30 ekeä.
Eihän mikään muukaan ammattiryhmä tee yhtikäs mitään ilmaiseksi.

Mitä vattua, Eemeli?

 Kokonainen postaus ilman sanoja kepu tai MTK !!!!

 Kyllä on Veeti pettynyt sinuun jahka nousee ylös krapulauniltaan!!!
Masu pipi...?...klikkaamalla 5000 euroa ; )) ja mistä Faariin rengas kaikkein halvimmalla? Sarka-museostako? YMPYRÄPUINTIA!!!

Ihan niin kuin minä ja Köntys Sarka-museossa ennustettiinkin!

Jätkä

  • Vieras
Vs: Jos jonkinlaista kyselyä ja utelua
Kyllä jos meinaa missä tahansa bisneksessä olla mukana, niin markinointitutkimus olisi hyvä olla. Sen takia sinun maito, kaura ym. pienitoiminen hilavitkutin maahantuonti ovat hautautuneet vain katkeriksi muistoiksi. Kun olet valinnut väärät asiakkaat oikeille tuotteille  tai maksukykyisille asiakkaille väärät tuotteet. Pitää segmentoida että ettei tuhlaa aikaa sellaisten kanssa jotka ei voi tai halua käydä kauppaa ja siinä on nämä markkinointitutkimukset oiva apu. Melkein joka alalla näitä tutkimuksia tulee vastaan  ja jos haluaa menestyä.

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65293
Vs: Jos jonkinlaista kyselyä ja utelua
mitä luin tuosta uudesta kantrista siitä chettaristakin;  käyvät maistattamassa ja saavat kaupan.   kaikki minkä saavat valmiiksi.       ja surkeinta oli että joka vuosi tuotanto kaksinkertaistuu.    mahtaako veeti moista tehä?   ja vielä saaha myytyäkin sen?