Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Vegaanimakkara - nam!  (Luettu 5711 kertaa)

Pienviljelijä

  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 113
Vegaanimakkara - nam!
Aina välillä saa netin kautta pätevät, yksinkertaiset ja käyttökelpoiset ruokaohjeet. Itse todella innostuin seuraavasta:

https://www.youtube.com/watch?v=0t6hGz_fJIA

navettapiika

  • Vieras
Vs: Vegaanimakkara - nam!
Todellakin hyvä video..Tuosta ei voi enää reseptiä väärin käsittää, tai muuten pilata.

supersammakko

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8652
  • You're a slave to money then you die
Vs: Vegaanimakkara - nam!
Jaksan aina ihmetellä, miksi jotkut edes jaksavat puuttua muiden ruokavalioon?
Nothing is Something Worth Doing

navettapiika

  • Vieras
Vs: Vegaanimakkara - nam!
Jaksan aina ihmetellä, miksi jotkut edes jaksavat puuttua muiden ruokavalioon?
Vaan eihän siinä puututtu mitenkään kenenkään ruokavalioon, näytettiin vain tapa valmistaa vegaanimakkaraa, mikä siinä oli sitten väärin? Minun mielestä jokainen saa syödä, mitä tahtoo ja valmistaa miten tahtoo, kun on sen tuotteen kerran hankkinut. Eihän kenelläkään ole oikeutta tuomita toisen kokkauksia, kun ei joudu niitä syömäänkään.

Puuha-Pete

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7393
Vs: Vegaanimakkara - nam!
Jaksan aina ihmetellä, miksi jotkut edes jaksavat puuttua muiden ruokavalioon?

Niin, mistähän suuri kansa saa tässäkin esimerkkinsä?

 Mm. Väyrysen vaalitentissä toimittaja äityi kysymään Pavelta ruokavaliota, väykky vastasi tällä kertaa fiksusti että hänen ruokavalionsa ei ilmastonmuutosta pysäytä.

Vihreät hintit ahdistavat kokolihaa syövät heterot nurkkaan. Kallion kahviloissa on niin hienoa maahan ulottuvassa kaulaliinassaan koukistaa pikkusormi lattekupin alle ja sössöttäjiä " se on niinqu ihquu et noi maalaisetkin oppii tavoille..."

Viimeksi muokattu: 11.01.18 - klo:07:59 kirjoittanut Puuha-Pete

Masu pipi...?...klikkaamalla 5000 euroa ; )) ja mistä Faariin rengas kaikkein halvimmalla? Sarka-museostako? YMPYRÄPUINTIA!!!

Ihan niin kuin minä ja Köntys Sarka-museossa ennustettiinkin!

Jätkä

  • Vieras
Vs: Vegaanimakkara - nam!
Jos jauhomakkaran 10% lihapitoisuus vaihdetaan parsakaaliin ja joku haluaa syödö sitä, niin antaa mennä vaan. Mutta miksi nämä vegaanien pitää lainata nämä kasvisruokien nimet lihateollisuudesta? Jos inhotaan ja vihataan lihaa, niin on epäeettistä käyttää lihaan liittyvää nimitystäkin näillä kasvispökäleillä,

KallePP

  • Vieras
Vs: Vegaanimakkara - nam!
Jaksan aina ihmetellä, miksi jotkut edes jaksavat puuttua muiden ruokavalioon?

Punavihervajakithan tekevät sitä jatkuvasti.

Puuha-Pete

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7393
Vs: Vegaanimakkara - nam!
Jos jauhomakkaran 10% lihapitoisuus vaihdetaan parsakaaliin ja joku haluaa syödö sitä, niin antaa mennä vaan. Mutta miksi nämä vegaanien pitää lainata nämä kasvisruokien nimet lihateollisuudesta? Jos inhotaan ja vihataan lihaa, niin on epäeettistä käyttää lihaan liittyvää nimitystäkin näillä kasvispökäleillä,

Hyvä pointti!

Vähän sama juttu kuin se, miksi rauhanpuolustajat ovat maailman sivu pukeutuneet armeijan maihinnousutakkeihin...😄
Masu pipi...?...klikkaamalla 5000 euroa ; )) ja mistä Faariin rengas kaikkein halvimmalla? Sarka-museostako? YMPYRÄPUINTIA!!!

Ihan niin kuin minä ja Köntys Sarka-museossa ennustettiinkin!

supersammakko

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8652
  • You're a slave to money then you die
Vs: Vegaanimakkara - nam!
Jaksan aina ihmetellä, miksi jotkut edes jaksavat puuttua muiden ruokavalioon?
Punavihervajakithan tekevät sitä jatkuvasti.
Missä?
Nothing is Something Worth Doing

KallePP

  • Vieras
Vs: Vegaanimakkara - nam!
Jaksan aina ihmetellä, miksi jotkut edes jaksavat puuttua muiden ruokavalioon?
Punavihervajakithan tekevät sitä jatkuvasti.
Missä?

Liha- ja maitotuotteiden käytön kritisointihan on yksi vihreän arvomaailman porukoiden pääagendoja.
Tynnyrissäkö olet elellyt, kun et ole tätä huomannut.

Kun sitten taas joku Helsingin lämmittäminen kivihiilellä ei paljon jaksa vihreitä hetkauttaa, sen sijaan lihan- ja maidontuottajia syyllistetään jatkuvasti, täysin aiheettomasti. Lihantuotannon haitat ei Suomea koske, meillä on riittävästi vettä lihan tuottamiseen eikä meillä tarvitse metsiä tuhota laidunmaiden saamiseksi lihantuotantoeläimille.  Hyvällä omallatunnolla voi suomalainen syödä Suomessa tuotettua lihaa ja maitotuotteita.

Viimeksi muokattu: 11.01.18 - klo:11:43 kirjoittanut KallePP

supersammakko

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8652
  • You're a slave to money then you die
Vs: Vegaanimakkara - nam!
Jaksan aina ihmetellä, miksi jotkut edes jaksavat puuttua muiden ruokavalioon?

Onkoos sulla muuten rillilä tariola kaikkea, mitä asiakhaat keksii kysyä,,,,,,?    🎅
Ei tietenkään, mutta grilliyrittäjänä mulla on oikeus profiloida grillini sellaiseksi mikä myy tai minkä tahdon sen olevan. Et sä gigantistakaan saa makkaraa. Se on elektroniikka ja kodinkonemyymälä, mulla on vegegrilli.
Nothing is Something Worth Doing

navettapiika

  • Vieras
Vs: Vegaanimakkara - nam!
Jaksan aina ihmetellä, miksi jotkut edes jaksavat puuttua muiden ruokavalioon?

Onkoos sulla muuten rillilä tariola kaikkea, mitä asiakhaat keksii kysyä,,,,,,?    🎅
Ei tietenkään, mutta grilliyrittäjänä mulla on oikeus profiloida grillini sellaiseksi mikä myy tai minkä tahdon sen olevan. Et sä gigantistakaan saa makkaraa. Se on elektroniikka ja kodinkonemyymälä, mulla on vegegrilli.
Härkkispötkylöitä ja kauravartaita vai?? Eipä ole ihme, että bisnes polkee paikallaan.

KallePP

  • Vieras
Vs: Vegaanimakkara - nam!
Jaksan aina ihmetellä, miksi jotkut edes jaksavat puuttua muiden ruokavalioon?

Onkoos sulla muuten rillilä tariola kaikkea, mitä asiakhaat keksii kysyä,,,,,,?    🎅
Ei tietenkään, mutta grilliyrittäjänä mulla on oikeus profiloida grillini sellaiseksi mikä myy tai minkä tahdon sen olevan. Et sä gigantistakaan saa makkaraa. Se on elektroniikka ja kodinkonemyymälä, mulla on vegegrilli.

Minkähänlainen mahtaa olla tappelunnujakka vegegrillin jonossa?  Hasispäissään ituhipit mätkii toisiaan parsakaalin pätkillä.

Puuha-Pete

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7393
Vs: Vegaanimakkara - nam!
Jaksan aina ihmetellä, miksi jotkut edes jaksavat puuttua muiden ruokavalioon?
Punavihervajakithan tekevät sitä jatkuvasti.
Missä?

Varsinkin sosiaalisessa mediassa.

 Lisäksi Pääkaupunkiseudullakin saa vinoja katseita, jos sattuu pintapaikassa liian isoon ääneen pihviä tilaamaan.
Masu pipi...?...klikkaamalla 5000 euroa ; )) ja mistä Faariin rengas kaikkein halvimmalla? Sarka-museostako? YMPYRÄPUINTIA!!!

Ihan niin kuin minä ja Köntys Sarka-museossa ennustettiinkin!

Puuha-Pete

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7393
Vs: Vegaanimakkara - nam!
Jaksan aina ihmetellä, miksi jotkut edes jaksavat puuttua muiden ruokavalioon?

Onkoos sulla muuten rillilä tariola kaikkea, mitä asiakhaat keksii kysyä,,,,,,?    🎅
mulla on vegegrilli.

Oikeestiko?
Masu pipi...?...klikkaamalla 5000 euroa ; )) ja mistä Faariin rengas kaikkein halvimmalla? Sarka-museostako? YMPYRÄPUINTIA!!!

Ihan niin kuin minä ja Köntys Sarka-museossa ennustettiinkin!