Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Paskan ajo vappuna, eiku juhannuksena  (Luettu 3092 kertaa)

Sepeteus

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 37228
Vs: Paskan ajo vappuna, eiku juhannuksena
Ei tästä tule mittään juhannusta. työt vaan pyörii mielessä, pitäs ens viikolla saada kylvettyä vielä yks kesanto, jossa on kiveä niin perkeleesti ja peltokin sijaitsee hevon***** kuusessa. Hauskaa, ehdotin suunnittelijalle, että jos ilmottas til. Vilj. Mut se potki mua perseelle ja sano, et se laitetaan nyt kuntoon. Ouyeah.

 Pienet sille :)

maidontuottaja

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5521
  • 250k
Vs: Paskan ajo vappuna, eiku juhannuksena
Ei tästä tule mittään juhannusta. työt vaan pyörii mielessä, pitäs ens viikolla saada kylvettyä vielä yks kesanto, jossa on kiveä niin perkeleesti ja peltokin sijaitsee hevon***** kuusessa. Hauskaa, ehdotin suunnittelijalle, että jos ilmottas til. Vilj. Mut se potki mua perseelle ja sano, et se laitetaan nyt kuntoon. Ouyeah.

 Pienet sille :)
Kyllä tässä Sepe on taas tunnustettava, että minä syntinen kurja en omin avuineni pärjää ja nostettava katse yläkertaa kohti.  Vaan kato, siitä se taas luonnistaapi, kun on tähänkin saakka. Uskotko?
Huonostakin asiasta voi löytyä joskus jotain hyvää.

milkboi

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4541
  • Kiima ja kateus.Ne maailmaa pyörittää.
Vs: Paskan ajo vappuna, eiku juhannuksena
Jossain vutin pusikossa ihan sama, mut ihmisten ilmoilla pitää välttää
Joo parempi laittaa koneet parkkiin. On muuten ollut kohtalaisen rapsakka rupeama siitä kun alko peltotyöt, niin nyt klo 18.00 on hyvä alkaa miettiä muutakin. Tähän mun ajokkiin onkin tullut kuukaudessa 250 tuntia ja jotain muutakin on tehty välissä. Hauskaa Jussia ja muista hymy.
Viljotilan vuoden työtunnit.
On se hienoo...lehmät lypsää yötä päivää,pyhät arjet,,,ja kustannukset laukkaaa!Pessimisti ei pety.

+200

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4637
  • Paalauksen iloa
Vs: Paskan ajo vappuna, eiku juhannuksena
Ei tästä tule mittään juhannusta. työt vaan pyörii mielessä, pitäs ens viikolla saada kylvettyä vielä yks kesanto, jossa on kiveä niin perkeleesti ja peltokin sijaitsee hevon***** kuusessa. Hauskaa, ehdotin suunnittelijalle, että jos ilmottas til. Vilj. Mut se potki mua perseelle ja sano, et se laitetaan nyt kuntoon. Ouyeah.
Jos ei pariapäivää pysty rauhoittuun,voi pian olla muitakin ongelmia :-\

sorjone

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1437
  • Karjala takaisin.
Vs: Paskan ajo vappuna, eiku juhannuksena
Jossain vutin pusikossa ihan sama, mut ihmisten ilmoilla pitää välttää
Joo parempi laittaa koneet parkkiin. On muuten ollut kohtalaisen rapsakka rupeama siitä kun alko peltotyöt, niin nyt klo 18.00 on hyvä alkaa miettiä muutakin. Tähän mun ajokkiin onkin tullut kuukaudessa 250 tuntia ja jotain muutakin on tehty välissä. Hauskaa Jussia ja muista hymy.
Viljotilan vuoden työtunnit.
  Aivan oikein, kakkostraktoriin. :)
FIXIT