Mikä siinä jonkun asian tykkäämisessä on sitten niin tärkeää, että niitä pitää rastittaa? Onko se joku markkinointikikka.
Jos joku ottaa kuvan kunnon ihmisleivinuunista ja kirjoittaa jotain lämmitysasioista, niin iskeekö markkinointivoimat välittömästi "Ole itse oma natsisi", "tuhkaa itse omat vainajasi", "lämmitä kämppääsi kolmoskuidulla" vai "leipää vaikka muille jakaa" -kampanjaan käsiksi.
Vai aiheuttaako se niin suuren keskustelun jopa eduskunnassa, että sotetkin unohtuu.
Vai leimaako se lähettäjän suoraan natsiksi, vaikka muitakin mahdollisuuksia on. Niinkuin se hautaustoimistointi tai leipuri tai lämpöyrittäjä.
On vain yksi oikea F-1 moottori.
Rocketdyne F-1 ilman katalysaattoria, urearuiskutusta ja hiukkassuodatinta. Vetää äkeen kuin äkeen.