Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Väkivaltaiset vasemmistojärjestöt kiellettävä  (Luettu 4686 kertaa)

Puuha-Pete

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7393
Kansallissosialismi:

"Vasemmistolaisia elementtejä ovat sääntelevä valtiovalta, työnarvon antikapitalistinen korostus ja pyrkimys rajoittaa plutokratiaa sekä koron ja ulkomaanvelan vaikutusta kansallisessa talouselämässä. Suunnitelmatalouden suuntaan Saksan kansallissosialismissa viittasivat nelivuotissuunnitelma samoin kuin se, että vuodesta 1934 alkaen Saksa yritti saada vaihtotaseensa tasapainoon kiintiöimällä maahantuonnin ja suosimalla niitä maita, jotka vastavuoroisesti ostivat myös Saksasta. He käyttivät siihen tavaroiden vaihtokauppaa, jolloin rahan käyttäminen kaupankäynnissä ohitettiin. Filosofisesti työnarvoa korosti kansallissosialismissa keynesiläinen elvyttäminen julkiseen rakentamiseen, kuten maanrakennustöihin.

Saksalainen kansallissosialismi ilmensi myös antikirkollisuutta erityisesti katolisen kirkon ja lopulta myös kristinuskon vastustamisessa, koska erityisesti roomalais-katolisen kirkon etiikka asetti rajoituksia valtiovallan käyttömahdollisuudelle epäsuosittuja väestöryhmiä vastaan. Protestanttisia kirkkoja kontrolloimaan luotiin Saksalais-kristillinen kirkko."

Saksalainen kansallissosialismi korosti sosialistisia piirteitään ja sosiaalisen vallankumouksen luonnettaan pitkien puukkojen yöhön saakka, jolloin Wehrmachtin salliessa ja SS:n tuella murhattiin muun muassa SA:n johto, jossa oli ajatuksia siitä, että SA:sta tulisi Saksan valtakunnan armeija. SA:n johdossa oli myös vasemmistokansallissosialisteja, joilla oli sosialistisia ajatuksia"


Masu pipi...?...klikkaamalla 5000 euroa ; )) ja mistä Faariin rengas kaikkein halvimmalla? Sarka-museostako? YMPYRÄPUINTIA!!!

Ihan niin kuin minä ja Köntys Sarka-museossa ennustettiinkin!

SKN

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 52007
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
http://m.iltalehti.fi/kotimaa/201710212200477333_u0.shtml

Nyt kun ollaan kieltämässä jotain uusnatsijärjestöä, niin tasapuolisuuden vuoksi pitäisi kieltää myös nämä vieläkin väkivaltisemmat vasemmistoanarkistien järjestöt. Siellä PVL osoittaa tampereella rauhanomaisesti mieltään,mutta nämä väkivaltaiset vasemmistoanarkistit käyttävät väkivaltaa. Vasurimedian mielestä anarkistien väkivalta on tietysti sitä parempaa väkivaltaa.

Onks pää kipee???

Ei ole. Olen järkevä ja sivistynyt ihminen. Isänmaallinen, ääriioikeistolainen suomalainen. Vastarintamies.

Kalevi Paskaperse
Harjaantunut

Viestejä: 125
 
(Ei otsikkoa)
« Lähetetty käyttäjälle: SKN : tänään kello 00:12 » VastaaLainausPoista
***** mikä pösilö, ei oo kaikki kotona sulla, mee panemaan faarias ja hankmoas. ***** mikä pösilö, pöljä pösilö, maaskin pilaat syksysellä paskanlinttaamisella. Pöljä.
Raportoi ylläpidolle

Kalevi Paskaperse
Harjaantunut

Viestejä: 125
 
(Ei otsikkoa)
« Lähetetty käyttäjälle: SKN : tänään kello 00:14 » VastaaLainausPoista
Et ***** pösilö edes rypsiä osaa viljellä, pyydä joszepilta neuvot,saatanan pelle.
Raportoi ylläpidolle

Kalevi Paskaperse
Harjaantunut

Viestejä: 125
 
(Ei otsikkoa)
« Lähetetty käyttäjälle: SKN : tänään kello 00:19 » VastaaLainausPoista
***** mikä pöljä pösilö sää oot
Raportoi ylläpidolle


Jo on pojilla huvit... pöljä lähettää ja vielä pöljempi hakee sympatiapisteitä niistä muilta kaltaisiltaan ressukoilta...


...mut eiks yv-viestien postaaminen foorumille ole kiellettyä?

Puuhiksen entinen nimmari tuumi näin...

SKM
Mestari

 
Viestejä: 2041
Sir Loimaa, savinenseudun (r)kunkku
 
Vs: (Ei otsikkoa)
« Lähetetty käyttäjälle: SKN : 26.04.14 - klo:20:53 »
« Olet vastannut tähän viestiin tai lähettänyt sen edelleen. » VastaaLainausPoista
 Lue poika seuraava, ja luekin huolella ja tarkkaan:

 Niin kauan kun pystyt kirjoittamaan keskustelufoorumeille nimettömänä, esiinnyt muista piittaamattomana kovanaamana. Heti, kun kuvaan astuu vaara, että joudutkin vastaamaan sanoistasi kasvotusten, housusi alkaa tutista ja lasket allesi. Huudat apuun ylläpitoa, pelottelet viranomaisilla ...mitä seuraavaksi? Huuda vielä äitiäsikin apuun, sinä surkea pikkuhiiri.

 Olen valmis tapaamaan sinut silmästä silmään katsoen, oletko sinä siihen valmis ja haluatko sinä sitä? Tapaammeko, vai meneekö pupu pöksyyn?
Raportoi ylläpidolle
Vuokrapienviljelijän unelma Loimaalla: 70-lukulaiset veljekset Simulta ja Hankmo sekä isovaari Faari vm. 1976

Monen eri nimimerkin sujuva käyttö takaa samanmielisten kokoontumisajon.


Annan sinun olla siinä uskossa...hauskaa...

Tää oli hyvä,

SKM
Mestari

 
Viestejä: 2041
Sir Loimaa, savinenseudun (r)kunkku
 
Vs: (Ei otsikkoa)
« Lähetetty käyttäjälle: SKN : 26.04.14 - klo:23:31 »
« Olet vastannut tähän viestiin tai lähettänyt sen edelleen. » VastaaLainausPoista
Lainaus käyttäjältä: SKN - 26.04.14 - klo:22:53
Lainaus käyttäjältä: SKM - 26.04.14 - klo:20:53
Lue poika seuraava, ja luekin huolella ja tarkkaan:

 Niin kauan kun pystyt kirjoittamaan keskustelufoorumeille nimettömänä, esiinnyt muista piittaamattomana kovanaamana. Heti, kun kuvaan astuu vaara, että joudutkin vastaamaan sanoistasi kasvotusten, housusi alkaa tutista ja lasket allesi. Huudat apuun ylläpitoa, pelottelet viranomaisilla ...mitä seuraavaksi? Huuda vielä äitiäsikin apuun, sinä surkea pikkuhiiri.

 Olen valmis tapaamaan sinut silmästä silmään katsoen, oletko sinä siihen valmis ja haluatko sinä sitä? Tapaammeko, vai meneekö pupu pöksyyn?

Onko sulla joku isompi ongelma vai missä on menny metsään? Tai mikä mun kirjotuksissa pääasiassa ottaa sua pattiin? Eikös tällä sivustolla ole moderaattori joka päättää kirjoitusten laadusta ja määrästä? Ei täällä yksittäiset kirjottajat ota ohjia käsiin ja määrää mitä kukin saa laittaa eetteeriin. Vielä vähemmän siinä tapauksessa et ite syyllistyy skeidailuun joka viestissä.

Mää tulkitsen ton jo törkeeksi uhkaukseksi. Ei oo pakko lukea kirjotuksia jotka saa voimaan pahoin.

Nyt sun kannattaa vähän jäähdytellä. Mikä intressi sulla on tulla mulle juttelemaan? Meinaatko kiskasta voimantunnoissas nenään? Jos asia on niin, tehdään tästä juttu?

Haluakkos mun puhelinnumeron? Osoitteen? Nimen? Sosiaaliturvatunnuksen? Vai minkä?

 Nimesi ja osoitteesi mulla jo on, kuten olen maininnut.

 Sano miten uhkaan sinua? Olenko kirjoittanut suoraan jossakin, että uhkaan sinua väkivallalla?

 En ole.

 Kasva aikuiseksi, nulikka.
Raportoi ylläpidolle
Vuokrapienviljelijän unelma Loimaalla: 70-lukulaiset veljekset Simulta ja Hankmo sekä isovaari Faari vm. 1976

Monen eri nimimerkin sujuva käyttö takaa samanmielisten kokoontumisajon.
Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

Puuha-Pete

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7393
"Puolueen 25-kohtainen kansallissosialistinen puolueohjelma esitti 10 sosialismille läheistä vaatimusta kuten ”tulot muusta kuin työstä on lakkautettava”, ”kaikki yritykset on kansallistettava”, ”sotavoitot konfiskoidaan”, ”suurten yritysten voitot jaetaan”, ”laajennetaan eläkkeitä”, ”maareformi”).[3] Hitler julisti: ”me olemme sosialisteja, me olemme nykypäivän kapitalistisen talousjärjestelmän vihollisia”,[4] mutta hän korosti, ettei hänen sosialisminsa ole marxilaista sosialismia, jota hän vastusti. Hitlerin puheita on pidetty ristiriitaisina ja tilanteeseen ja yleisöön sovitettuina.

Kansallissosialismin kapitalismin vastaista aspektia voimakkaammin korostaneet strasseristit – joilla oli kannatusta erityisesti SA-järjestössä – olivat tyytymättömiä NSDAP:n valtaannousua seuraanneeseen politiikkaan ja vaativat "toista vallankumousta". Heidät kuitenkin hävitettiin puolueesta pitkien puukkojen yön verilöylyssä vuonna 1934.[5]

Valtiojohtoisen politiikan seurauksena työllisyys parani mutta reaalipalkat laskivat 25 % vuosina 1933–1938. [6]"
Masu pipi...?...klikkaamalla 5000 euroa ; )) ja mistä Faariin rengas kaikkein halvimmalla? Sarka-museostako? YMPYRÄPUINTIA!!!

Ihan niin kuin minä ja Köntys Sarka-museossa ennustettiinkin!

Puuha-Pete

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7393
http://m.iltalehti.fi/kotimaa/201710212200477333_u0.shtml

Nyt kun ollaan kieltämässä jotain uusnatsijärjestöä, niin tasapuolisuuden vuoksi pitäisi kieltää myös nämä vieläkin väkivaltisemmat vasemmistoanarkistien järjestöt. Siellä PVL osoittaa tampereella rauhanomaisesti mieltään,mutta nämä väkivaltaiset vasemmistoanarkistit käyttävät väkivaltaa. Vasurimedian mielestä anarkistien väkivalta on tietysti sitä parempaa väkivaltaa.

Onks pää kipee???

Ei ole. Olen järkevä ja sivistynyt ihminen. Isänmaallinen, ääriioikeistolainen suomalainen. Vastarintamies.

Kalevi Paskaperse
Harjaantunut

Viestejä: 125
 
(Ei otsikkoa)
« Lähetetty käyttäjälle: SKN : tänään kello 00:12 » VastaaLainausPoista
***** mikä pösilö, ei oo kaikki kotona sulla, mee panemaan faarias ja hankmoas. ***** mikä pösilö, pöljä pösilö, maaskin pilaat syksysellä paskanlinttaamisella. Pöljä.
Raportoi ylläpidolle

Kalevi Paskaperse
Harjaantunut

Viestejä: 125
 
(Ei otsikkoa)
« Lähetetty käyttäjälle: SKN : tänään kello 00:14 » VastaaLainausPoista
Et ***** pösilö edes rypsiä osaa viljellä, pyydä joszepilta neuvot,saatanan pelle.
Raportoi ylläpidolle

Kalevi Paskaperse
Harjaantunut

Viestejä: 125
 
(Ei otsikkoa)
« Lähetetty käyttäjälle: SKN : tänään kello 00:19 » VastaaLainausPoista
***** mikä pöljä pösilö sää oot
Raportoi ylläpidolle


Jo on pojilla huvit... pöljä lähettää ja vielä pöljempi hakee sympatiapisteitä niistä muilta kaltaisiltaan ressukoilta...


...mut eiks yv-viestien postaaminen foorumille ole kiellettyä?

Puuhiksen entinen nimmari tuumi näin...

SKM
Mestari

 
Viestejä: 2041
Sir Loimaa, savinenseudun (r)kunkku
 
Vs: (Ei otsikkoa)
« Lähetetty käyttäjälle: SKN : 26.04.14 - klo:20:53 »
« Olet vastannut tähän viestiin tai lähettänyt sen edelleen. » VastaaLainausPoista
 Lue poika seuraava, ja luekin huolella ja tarkkaan:

 Niin kauan kun pystyt kirjoittamaan keskustelufoorumeille nimettömänä, esiinnyt muista piittaamattomana kovanaamana. Heti, kun kuvaan astuu vaara, että joudutkin vastaamaan sanoistasi kasvotusten, housusi alkaa tutista ja lasket allesi. Huudat apuun ylläpitoa, pelottelet viranomaisilla ...mitä seuraavaksi? Huuda vielä äitiäsikin apuun, sinä surkea pikkuhiiri.

 Olen valmis tapaamaan sinut silmästä silmään katsoen, oletko sinä siihen valmis ja haluatko sinä sitä? Tapaammeko, vai meneekö pupu pöksyyn?
Raportoi ylläpidolle
Vuokrapienviljelijän unelma Loimaalla: 70-lukulaiset veljekset Simulta ja Hankmo sekä isovaari Faari vm. 1976

Monen eri nimimerkin sujuva käyttö takaa samanmielisten kokoontumisajon.


Annan sinun olla siinä uskossa...hauskaa...

Tää oli hyvä,

SKM
Mestari

 
Viestejä: 2041
Sir Loimaa, savinenseudun (r)kunkku
 
Vs: (Ei otsikkoa)
« Lähetetty käyttäjälle: SKN : 26.04.14 - klo:23:31 »
« Olet vastannut tähän viestiin tai lähettänyt sen edelleen. » VastaaLainausPoista
Lainaus käyttäjältä: SKN - 26.04.14 - klo:22:53
Lainaus käyttäjältä: SKM - 26.04.14 - klo:20:53
Lue poika seuraava, ja luekin huolella ja tarkkaan:

 Niin kauan kun pystyt kirjoittamaan keskustelufoorumeille nimettömänä, esiinnyt muista piittaamattomana kovanaamana. Heti, kun kuvaan astuu vaara, että joudutkin vastaamaan sanoistasi kasvotusten, housusi alkaa tutista ja lasket allesi. Huudat apuun ylläpitoa, pelottelet viranomaisilla ...mitä seuraavaksi? Huuda vielä äitiäsikin apuun, sinä surkea pikkuhiiri.

 Olen valmis tapaamaan sinut silmästä silmään katsoen, oletko sinä siihen valmis ja haluatko sinä sitä? Tapaammeko, vai meneekö pupu pöksyyn?

Onko sulla joku isompi ongelma vai missä on menny metsään? Tai mikä mun kirjotuksissa pääasiassa ottaa sua pattiin? Eikös tällä sivustolla ole moderaattori joka päättää kirjoitusten laadusta ja määrästä? Ei täällä yksittäiset kirjottajat ota ohjia käsiin ja määrää mitä kukin saa laittaa eetteeriin. Vielä vähemmän siinä tapauksessa et ite syyllistyy skeidailuun joka viestissä.

Mää tulkitsen ton jo törkeeksi uhkaukseksi. Ei oo pakko lukea kirjotuksia jotka saa voimaan pahoin.

Nyt sun kannattaa vähän jäähdytellä. Mikä intressi sulla on tulla mulle juttelemaan? Meinaatko kiskasta voimantunnoissas nenään? Jos asia on niin, tehdään tästä juttu?

Haluakkos mun puhelinnumeron? Osoitteen? Nimen? Sosiaaliturvatunnuksen? Vai minkä?

 Nimesi ja osoitteesi mulla jo on, kuten olen maininnut.

 Sano miten uhkaan sinua? Olenko kirjoittanut suoraan jossakin, että uhkaan sinua väkivallalla?

 En ole.

 Kasva aikuiseksi, nulikka.
Raportoi ylläpidolle
Vuokrapienviljelijän unelma Loimaalla: 70-lukulaiset veljekset Simulta ja Hankmo sekä isovaari Faari vm. 1976

Monen eri nimimerkin sujuva käyttö takaa samanmielisten kokoontumisajon.



Sami Samiiii.... eiks mun pitänytkin olla se insinööri joka roottoreita tekee....se Mäkelä...odotan soittoasi....


eks uskalla soittaa??? Samiiii..........







...oot sää hassu. Ja vähän liiankin helposti nenästä....

...kun on liian helppoo, ei oo haastetta eikä jaksa enää kauheesti innostuu vähäjärkisen vedättämisestä.....



...oo Sami, minut kruuuuuuunasit.....
Masu pipi...?...klikkaamalla 5000 euroa ; )) ja mistä Faariin rengas kaikkein halvimmalla? Sarka-museostako? YMPYRÄPUINTIA!!!

Ihan niin kuin minä ja Köntys Sarka-museossa ennustettiinkin!

Kalevi Paskaperse

  • Vieras
http://m.iltalehti.fi/kotimaa/201710212200477333_u0.shtml

Nyt kun ollaan kieltämässä jotain uusnatsijärjestöä, niin tasapuolisuuden vuoksi pitäisi kieltää myös nämä vieläkin väkivaltisemmat vasemmistoanarkistien järjestöt. Siellä PVL osoittaa tampereella rauhanomaisesti mieltään,mutta nämä väkivaltaiset vasemmistoanarkistit käyttävät väkivaltaa. Vasurimedian mielestä anarkistien väkivalta on tietysti sitä parempaa väkivaltaa.

Natsithan ovat nimenomaan kansallissosialisteja eli vasemmistolaisia. Jos perehdyt kansallissosialistien ohjelmaan 1930-luvulla huomaat, että ohjelma sisälsi hyvin paljon vasemmistolaisia tavoitteita, mm. vahvaa valtion osuutta työllistämisessä.

 Natsit saivat oikeistolaisen maineen vain siksi, että he aloittivat sodan kommunistista NL:ää vastaan.

Älä sä opeta mua, saatanan kommunisti.

en ole kommunisti, vaan oikeistolainen patriootti, mut kansallissosialismi on vasemmistolainen aate.

No sorry, vähän kiihdyin.

Kalevi Paskaperse

  • Vieras
On meillä hauska ilta.

SKN

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 52007
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Puuhis/SKM/Maajulli-->

SKM
Mestari

 
Viestejä: 2041
Sir Loimaa, savinenseudun (r)kunkku
 
Vs: (Ei otsikkoa)
« Lähetetty käyttäjälle: SKN : 26.04.14 - klo:14:14 » VastaaLainausPoista
Rupeehan poika pitämään pienempää suuta.

 Jos sua pelottaa jokin asia, niin muista että niin makaa kuin petaa. Aikansa kun kerjää vaikeuksia itselleen, tulee vastaan kyllä joku, joka niitä ihan oikeesti järjestää. Se en ole minä, minä en uhkaile sinua. Kerron vaan tosielämän faktat, jotka isäsi on jättänyt sulle kertomatta.

 Porukka näyttää olevan aika täynnä sua. Kuvaavaa on, että -huolimatta toukokiireistä- sain 11 yksityisviestiä, jotka osoittavat, ettet ole kauheasti "onnistunut suosiota keräämään" foorumilla. Mukana muutama sellainenkin, joiden luulet varmaan olevan "kavereitasi" Sinua kuvataan saamissani viesteissä termeillä, joita et halua kuulla.


 Luulet nähtävästi, että anonyyminä kirjoittelu antaa vapauksia vailla velvollisuuksia. Niin kauan kun viestejä ei kirjoita robotti, joku haluaa tietää ihmisen niiden viestien takana.

 Taitaa kohdaltasi ympyrä olla sulkeutunut. Pääset pälkähästä jos alat käyttäytyä ihmisiksi.

 Mulla ei ole mitään intohímoja kaltaistesi kaitsemiseen, mutten tule enää ottamaan ainuttakaan *****ilua sinulta vastaan.

 En ole suomi-foorumin viestien takana. Jos se on sinulle pettymys niin ei voi mitään. Mulla ei ole moiseen aikaa. Lisäksi kirjoittaisin jotain älykkäämpää. Sinua nähtävästi ne viestit loukkaavat/harmittavat. Mitä luulet itse omien herjaviestiesi tekevän niitä vastaanottaville? Edelleen, sitä saat mitä tilaat.

 Miten tästä eteenpäin, se riippuu sinusta. Vain yksin sinusta.
Raportoi ylläpidolle
Vuokrapienviljelijän unelma Loimaalla: 70-lukulaiset veljekset Simulta ja Hankmo sekä isovaari Faari vm. 1976

Monen eri nimimerkin sujuva käyttö takaa samanmielisten kokoontumisajon
.
Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

Kalevi Paskaperse

  • Vieras
Mutakuonot maasta ulos.

apilas

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 23100
  • fendt parkissa
http://m.iltalehti.fi/kotimaa/201710212200477333_u0.shtml

Nyt kun ollaan kieltämässä jotain uusnatsijärjestöä, niin tasapuolisuuden vuoksi pitäisi kieltää myös nämä vieläkin väkivaltisemmat vasemmistoanarkistien järjestöt. Siellä PVL osoittaa tampereella rauhanomaisesti mieltään,mutta nämä väkivaltaiset vasemmistoanarkistit käyttävät väkivaltaa. Vasurimedian mielestä anarkistien väkivalta on tietysti sitä parempaa väkivaltaa.

Onks pää kipee???

Samilla on takapää kipeä :o
Miksi kaikki jotka ovat erimieltä kanssani ovat idiootteja?

Antidesantti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 19299
  • Tämän foorumin lukeminen ei tee hyvää älykkyydelle
http://m.iltalehti.fi/kotimaa/201710212200477333_u0.shtml

Nyt kun ollaan kieltämässä jotain uusnatsijärjestöä, niin tasapuolisuuden vuoksi pitäisi kieltää myös nämä vieläkin väkivaltisemmat vasemmistoanarkistien järjestöt. Siellä PVL osoittaa tampereella rauhanomaisesti mieltään,mutta nämä väkivaltaiset vasemmistoanarkistit käyttävät väkivaltaa. Vasurimedian mielestä anarkistien väkivalta on tietysti sitä parempaa väkivaltaa.

Ilimituuma...    🎅
"Lähes kaikki Kuntaliiton vuonna 2007 toteuttamaan kyselytutkimukseen osallistuvat kunnat olivat tukeneet jollain tavalla vesiosuuskuntien toimintaa."

mymmy

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 759
http://m.iltalehti.fi/kotimaa/201710212200477333_u0.shtml

Nyt kun ollaan kieltämässä jotain uusnatsijärjestöä, niin tasapuolisuuden vuoksi pitäisi kieltää myös nämä vieläkin väkivaltisemmat vasemmistoanarkistien järjestöt. Siellä PVL osoittaa tampereella rauhanomaisesti mieltään,mutta nämä väkivaltaiset vasemmistoanarkistit käyttävät väkivaltaa. Vasurimedian mielestä anarkistien väkivalta on tietysti sitä parempaa väkivaltaa.

-----Suomessa ei tarvitse kieltää mitään muuta järjestöä,kuin muslimijärjestö.

kantola

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 27223
  • Ut sementem feeceris, ita metes.
https://yle.fi/uutiset/3-9868376 Satakunnan helluntaipiirit täynnä musuja. Ei niitä voi pian kieltää kristittykään.
Yllä oleva materiaali on laadittu vain informatiivisessa tarkoituksessa, eikä siinä mainittuja seikkoja ole tarkoitettu ohjeeksi tai neuvoksi.

Kalevi Paskaperse

  • Vieras
https://yle.fi/uutiset/3-9868376 Satakunnan helluntaipiirit täynnä musuja. Ei niitä voi pian kieltää kristittykään.

Musulla on pitkä tie kristittyjen taivaaseen.

SKN

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 52007
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
https://yle.fi/uutiset/3-9868376 Satakunnan helluntaipiirit täynnä musuja. Ei niitä voi pian kieltää kristittykään.

Musulla on pitkä tie kristittyjen taivaaseen.

Ottavatkohan nekin viikonloppuna perskännin ja tuuttaavat keskiyöllä painokelvotonta sähköpostia tuntemattomille?

Vähän niinkuin raivoraitis Jeesuksen löytänyt Kaaleppi Kakkabeba?
Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159