Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Tukisummat verotusta varten  (Luettu 1714 kertaa)

Hevi

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1038
Tukisummat verotusta varten
Voiko vipupalvelun vuosiyhteenvetoon luottaa. Olen ihmetellyt, kun tuet maksetaan tilille, ei tule mitään raporttia nykyisin enää postissa.Netpostissa tulee, mutta välillä aikojen päästä. Vipupalvelun kohdassa maksetut tuet on periaatteessa kaikki, mutta siinäkin on varoitus, että maksetut tukisummat eivät ole välttämättä somoja jos on tehty joku leikkaus maksuun mennessä. On se kumma, kun ei voi olla sellaista yhteenvetoa jossa on juuri maksetut summat.
Taitaa tiliote olla paras ja siihen raapustaa kirjanpitäjää varten tuen nimi, jonka toivonmukaan saa vipusta

Viimeksi muokattu: 20.10.17 - klo:20:54 kirjoittanut Hevi

Maakalle

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 826
Vs: Tukisummat verotusta varten
Leikkauksia on jos olet ollut tuhma ja jäänyt valvonnassa kiinni. Muuten voi Vipuun luottaa.

lypsyukko

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9602
Vs: Tukisummat verotusta varten
Voiko vipupalvelun vuosiyhteenvetoon luottaa. Olen ihmetellyt, kun tuet maksetaan tilille, ei tule mitään raporttia nykyisin enää postissa.Netpostissa tulee, mutta välillä aikojen päästä. Vipupalvelun kohdassa maksetut tuet on periaatteessa kaikki, mutta siinäkin on varoitus, että maksetut tukisummat eivät ole välttämättä somoja jos on tehty joku leikkaus maksuun mennessä. On se kumma, kun ei voi olla sellaista yhteenvetoa jossa on juuri maksetut summat.
Taitaa tiliote olla paras ja siihen raapustaa kirjanpitäjää varten tuen nimi, jonka toivonmukaan saa vipusta

Lähettihän ne viimevuoden yhteenvedon ennen ilmoituksen jättämistä. Tiliotteesta mä olen pelkästään katsonut, mutta täytyy sitten oikoa oikeiden kohtien alle yhteenvedosta. Vipustakin katselin, mutta niiden tulostamiseen menee liikaa paperia :)