Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Rasvasotaa väärillä perusteilla  (Luettu 5699 kertaa)

Yrjö-Einari

• Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Quod scripsi, scripsi
Nyt se on selvää ja todistettu että rasvasota julistettiin väärien johtopäätösten ja jopa tutkimustulosten valikoinnin  seurauksena. 

https://www.tiede.fi/artikkeli/uutiset/rasvasota-syttyi-turhaan

Viimeksi muokattu: 17.10.17 - klo:23:17 kirjoittanut Yrjö-Einari

Kolme kierähdystä ja työntö niin varmasti lentää, sano entinen kuulantyöntäjä

Suuri Ajattelija

• Vieras
Vs: Rasvasotaa väärillä perusteilla
Veren urean kulkeutuminen päähän on rasvaa paljon pahempi ongelma ja sitä esiintyy tälläkin palstalla varsinkin aamuyöllä.

Oksa

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
miettinnä monta kertaa että kirjuuttaako ennen vai jälkeen pöntöllä käynnin?            vesi virtaa ja sakka seisoo..

Guarter

• Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
Puska vastuuseen, Puska saa mennä. Puska oli väärässä, anteeksipyyntöä odotellessa...
Kallis mies Suomen yhteiskunnalle.

Kyllä se kestää, kun totuutta tiputellaan suomen kansalle, mitäs tässä nyt onkaan kulunut, yli kymmenen vuotta.
Ne hiilihydraatit, ne hiilihydraatit... ne on jo pikkusen pahoja, mutta ei vielä ihan syyllisiä moniin sairauksiin, odotellaan taas seuraavat kymmenen vuotta.

Sepeteus

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Ei se voi ole edes tarpeellista. Voi sitä syyä voita jos haluaa. Samoin kossua, kaljaa vaikka Puska haluaa kontrolloida Suomen kansaa monin tavoin. Tämä kontrollointi kuuluu kepun ideologiaan 😀😁🎅

de Citonni

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Don't dream your life, live your dreams.
Nyt se on selvää ja todistettu että rasvasota julistettiin väärien johtopäätösten ja jopa tutkimustulosten valikoinnin  seurauksena. 

Sellasista kaiken parantavista ruokatrendeistä kannata välittää. Kaikkea kohtuudella on hyvä sääntö.  ;D
On niin ihanaa olla tekemättä mitään ja levätä sen jälkeen.

Yrjö-Einari

• Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Quod scripsi, scripsi

Sellasista kaiken parantavista ruokatrendeistä kannata välittää. Kaikkea kohtuudella on hyvä sääntö.  ;D

Kauan sain puhua emännälle että ostetaan ja laitetaan  oivariinia leivälle kun kasvislitkuja olisi pitänyt vaan levitellä . Paljon kyllä meikäläisellä menee edelleen paljasta   leipää ilman levitettäkin kun totuin sitten siihen että kasvilitkuja en periaatteessakaan laita  . Eli rasvalevitteet on nyt kai aika kohdallaan meikäläisen osalta.
Kolme kierähdystä ja työntö niin varmasti lentää, sano entinen kuulantyöntäjä

navettapiika

• Vieras

Kauan sain puhua emännälle että ostetaan ja laitetaan  oivariinia leivälle kun kasvislitkuja olisi pitänyt vaan levitellä . Paljon kyllä meikäläisellä menee edelleen paljasta   leipää ilman levitettäkin kun totuin sitten siihen että kasvilitkuja en periaatteessakaan laita  . Eli rasvalevitteet on nyt kai aika kohdallaan meikäläisen osalta.
Ravitsemusterapeutti sanoi jo kuusi vuotta sitten, ettei alle 60% rasvoja saa leivälle laittaa..syököön kuka tahtoo, minä syön Oivariinia.

BACKSPACE

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • für immer
Minä olen pohtinut sitä kysymystä, että miksi sitä rasvaa pitäisi edes mättää naamariin tuhottomia määriä?

Siksikö että sitä tuotetaan? Saadaan varastot täyteen uutta rasvaa kun syödään vanhat alta pois.
On olemassa 10 ihmistyyppiä. Ne jotka ymmärtävät binääriluvut ja ne jotka eivät ymmärrä.

pig24

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Joko Puskalle on esitetty 2 kysymystä: Oletteko tutustuneet uuteen näyttöön rasvan käyttäytymisestä ihmisen elimistössä ? Vastaavasti sama hiilihydraattien osalta.
Ravitsemusprofessori on jo vastannut osaltaan tuohon. "Me asiantuntijat emme ole saaneet viestiämme perille oikeassa muodossa".

Guarter

• Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
Minä olen pohtinut sitä kysymystä, että miksi sitä rasvaa pitäisi edes mättää naamariin tuhottomia määriä?

Siksikö että sitä tuotetaan? Saadaan varastot täyteen uutta rasvaa kun syödään vanhat alta pois.

Pitääkö leipää syödä siksi, että sitä tuotetaan? Höpöstä on argumenttisi haettu taas.
Rasva on hyvää polttoainetta, maukasta ja turvallista silloin kun elimistöä ei ole sotkettu sokerilla eli hiilihydraatilla. Rasvan syönnissä toimii aivot, rasvaa ei halua syödä liikaa SILLOIN kun hiilihydraatit on rajoitettu.

Viljelijä

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
 Ottiko ne itäsuomen metsurien tutkijat huomioon, että metsurit hengitti päivätpitkät lyijypitoista häkää=sahan pakokaasuja, varsinkin tyvenellä ilmalla?  Suomalainen verisuoni kirurgi sanoi taannottain TV,s, että hän on tehnyt tuhaansiin meneviä leikkauksia, eikä ole nähnyt kolestroli ongelmaa verisuonissa, mutta kalkkeuman kovettamia suonia  kyllä.

BACKSPACE

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • für immer

Pitääkö leipää syödä siksi, että sitä tuotetaan? Höpöstä on argumenttisi haettu taas.
Rasva on hyvää polttoainetta, maukasta ja turvallista silloin kun elimistöä ei ole sotkettu sokerilla eli hiilihydraatilla. Rasvan syönnissä toimii aivot, rasvaa ei halua syödä liikaa SILLOIN kun hiilihydraatit on rajoitettu.

Periaatteessa viljantuottajien pitäisi rankasti lobata sen puolesta, että vain ja ainoastaan leipää saa syödä. Sehän on ihan sama väite mutta eri paketissa, kun että vain eläinperäistä rasvaa pitäisi syödä  ;D Ja kasvirasvaa ei juuri ollenkaan.

Itte söin lounaaksi lähinnä sianihraa. Hoidan oman osani elukoiden syömisestä, älä huolestu  ;D
On olemassa 10 ihmistyyppiä. Ne jotka ymmärtävät binääriluvut ja ne jotka eivät ymmärrä.

Guarter

• Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:

Periaatteessa viljantuottajien pitäisi rankasti lobata sen puolesta, että vain ja ainoastaan leipää saa syödä. Sehän on ihan sama väite mutta eri paketissa, kun että vain eläinperäistä rasvaa pitäisi syödä  ;D Ja kasvirasvaa ei juuri ollenkaan.

Itte söin lounaaksi lähinnä sianihraa. Hoidan oman osani elukoiden syömisestä, älä huolestu  ;D

"viisi palaa leipää kuuluu päivään" -eikös ole lobattu?
Itse söin munia   ;D  Kuka väittää, että vain eläinperäisiä rasvoja pitää syödä? Ja tuhottomia määriä? Ei kukaan. Kuka nyt rasvaripulia haluaisi  ;D  ;D

Sepeteus

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:

"viisi palaa leipää kuuluu päivään" -eikös ole lobattu?
Itse söin munia   ;D  Kuka väittää, että vain eläinperäisiä rasvoja pitää syödä? Ja tuhottomia määriä? Ei kukaan. Kuka nyt rasvaripulia haluaisi  ;D  ;D

Niin se rasvaongelma ei ole mikään verisuoniongelma. Rasvamaksan siitä saa. Maksa tuottaa itsekin tarpeeksi sitä huonoa kolestroolia, ettei sitä välttättä tarvitse edes syödä. Voi on tarpeeton hyödyke. 😀😁🎅