kannattaa syä härkäpapua. Se tekee miehistä sonneja
Lainaus käyttäjältä: Sepeteus - 15.10.17 - klo:18:50kannattaa syä härkäpapua. Se tekee miehistä sonnejaHärkähän on munaton sonni 😂😂Mulle on kyl tärkeää ette syö samoja lääkkeitä kuin arvosuppo ja apelas, kun ne ei näytä toimivan 😂😂
Lainaus käyttäjältä: BACKSPACE - 15.10.17 - klo:20:52Lainaus käyttäjältä: Sepeteus - 15.10.17 - klo:18:50kannattaa syä härkäpapua. Se tekee miehistä sonnejaHärkähän on munaton sonni 😂😂Mulle on kyl tärkeää ette syö samoja lääkkeitä kuin arvosuppo ja apelas, kun ne ei näytä toimivan 😂😂Niin backpeissin lääkityksestä vastaavana joudun välillä väittämään että käyttämäni pastirollit olisi eri lääkkeitä mitä backpeis syö hyvin on toiminut tähän saakka
Viimeksi muokattu: 15.10.17 - klo:21:32 kirjoittanut icefarmer
Lainaus käyttäjältä: apilas - 15.10.17 - klo:21:00Lainaus käyttäjältä: BACKSPACE - 15.10.17 - klo:20:52Lainaus käyttäjältä: Sepeteus - 15.10.17 - klo:18:50kannattaa syä härkäpapua. Se tekee miehistä sonnejaHärkähän on munaton sonni 😂😂Mulle on kyl tärkeää ette syö samoja lääkkeitä kuin arvosuppo ja apelas, kun ne ei näytä toimivan 😂😂Niin backpeissin lääkityksestä vastaavana joudun välillä väittämään että käyttämäni pastirollit olisi eri lääkkeitä mitä backpeis syö hyvin on toiminut tähän saakka eikös hitleriki ollu kasvissyöjä, tiedä vaikka raskaalla kädellä lorautti soijakastiketta porkkanoiden ja lanttujen päälle, varmaan ihan kotoa opittu tapa kun toinen palliki puuttu....tällä kertaa saattaa siis apilaksen aloitus olla ihan faktaa
Siinä on surullinen esimerkki mitä soija ja muut mömmöt tekee kun äidin suloisesta pikkulapsesta tuleekin neitimäinen tissiposki
Lainaus käyttäjältä: icefarmer - 15.10.17 - klo:21:30Lainaus käyttäjältä: apilas - 15.10.17 - klo:21:00Lainaus käyttäjältä: BACKSPACE - 15.10.17 - klo:20:52Lainaus käyttäjältä: Sepeteus - 15.10.17 - klo:18:50kannattaa syä härkäpapua. Se tekee miehistä sonnejaHärkähän on munaton sonni 😂😂Mulle on kyl tärkeää ette syö samoja lääkkeitä kuin arvosuppo ja apelas, kun ne ei näytä toimivan 😂😂Niin backpeissin lääkityksestä vastaavana joudun välillä väittämään että käyttämäni pastirollit olisi eri lääkkeitä mitä backpeis syö hyvin on toiminut tähän saakka eikös hitleriki ollu kasvissyöjä, tiedä vaikka raskaalla kädellä lorautti soijakastiketta porkkanoiden ja lanttujen päälle, varmaan ihan kotoa opittu tapa kun toinen palliki puuttu....tällä kertaa saattaa siis apilaksen aloitus olla ihan faktaa Kiinalaset ovat tofua ja soijakastiketta syöneet riisin lisukkeena. Hyvin lisääntyneet. Olisko se tämä GMO soija joka tekkee munattomia.
Lainaus käyttäjältä: Sepeteus - 15.10.17 - klo:21:53Lainaus käyttäjältä: icefarmer - 15.10.17 - klo:21:30Lainaus käyttäjältä: apilas - 15.10.17 - klo:21:00Lainaus käyttäjältä: BACKSPACE - 15.10.17 - klo:20:52Lainaus käyttäjältä: Sepeteus - 15.10.17 - klo:18:50kannattaa syä härkäpapua. Se tekee miehistä sonnejaHärkähän on munaton sonni 😂😂Mulle on kyl tärkeää ette syö samoja lääkkeitä kuin arvosuppo ja apelas, kun ne ei näytä toimivan 😂😂Niin backpeissin lääkityksestä vastaavana joudun välillä väittämään että käyttämäni pastirollit olisi eri lääkkeitä mitä backpeis syö hyvin on toiminut tähän saakka eikös hitleriki ollu kasvissyöjä, tiedä vaikka raskaalla kädellä lorautti soijakastiketta porkkanoiden ja lanttujen päälle, varmaan ihan kotoa opittu tapa kun toinen palliki puuttu....tällä kertaa saattaa siis apilaksen aloitus olla ihan faktaa Kiinalaset ovat tofua ja soijakastiketta syöneet riisin lisukkeena. Hyvin lisääntyneet. Olisko se tämä GMO soija joka tekkee munattomia.Tiedät varmaan, että tofun hapataminen ja soijakastikkeen mädätys vaihe tuhoaa sen kasviperäisen estrogeenin.