Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Salossa osataan tyyrätä !  (Luettu 2768 kertaa)

Susikoski

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1127
  • Legendaarinen etsivä !

Syyllinen

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7600
  • Never Trust a Hippy
Vs: Salossa osataan tyyrätä !
"Salossa Kaukolantiellä vuonna 1953 syntynyt ulkopaikkakuntalainen mies..,"

Hassu yhteensattuma, että kuski oli syntynyt samalla tiellä, jossa hänen kuljettamansa traktorin perävaunu irtosi.
Villi länsi,
Ronald ja Nancy,
Jippi-ai-jippi-oi

kantola

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 27223
  • Ut sementem feeceris, ita metes.
Vs: Salossa osataan tyyrätä !
Ennustealueella kaikin puolin niin tiukkaa elämää jottei klappia vetosilmukoissa saati rateissa. Se on knafti se.
Yllä oleva materiaali on laadittu vain informatiivisessa tarkoituksessa, eikä siinä mainittuja seikkoja ole tarkoitettu ohjeeksi tai neuvoksi.

Syyllinen

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7600
  • Never Trust a Hippy
Vs: Salossa osataan tyyrätä !
Vakkasuomessa tehdään tikusta asiaa. Sellaista se on, kun maanviljelysalue muuntuu ruohonleikkuualueiksi.
Villi länsi,
Ronald ja Nancy,
Jippi-ai-jippi-oi

Make

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8368
Vs: Salossa osataan tyyrätä !
Vakkasuomessa tehdään tikusta asiaa. Sellaista se on, kun maanviljelysalue muuntuu ruohonleikkuualueiksi.
Salosta on melkein 100 km Vakka-Suomeen.
Mystinen kesälaatumies

Syyllinen

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7600
  • Never Trust a Hippy
Vs: Salossa osataan tyyrätä !
Vakkasuomessa tehdään tikusta asiaa. Sellaista se on, kun maanviljelysalue muuntuu ruohonleikkuualueiksi.
Salosta on melkein 100 km Vakka-Suomeen.
Oikeassa olet. Tarkistin asian. Kaikkea sitä oppiikin. Olen aina luullut, että varsinais-Suomi ja vakka-Suomi on sama asia.

Viimeksi muokattu: 03.10.17 - klo:12:14 kirjoittanut Syyllinen

Villi länsi,
Ronald ja Nancy,
Jippi-ai-jippi-oi

Susikoski

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1127
  • Legendaarinen etsivä !
Vs: Salossa osataan tyyrätä !
Eikös Vakka-Suomessa viljely ole taantunut kovasti niistä 80 luvun kultaisista viljaviljelyn ajoista.

-SS-

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 19969
  • Rauta ei valita eikä voima kuvia palvele - Ford
Vs: Salossa osataan tyyrätä !
Eikös Vakka-Suomessa viljely ole taantunut kovasti niistä 80 luvun kultaisista viljaviljelyn ajoista.

Ei vakka-asia Vakka-Suomen yhteydessä mainittuna tarkoita viljanviljelyä. Vaan puusta tehtyä säiliötä, astiaa tai tynnöriä. Vakka- ja kousateollisuutta tuo on tarkoittanut. Nyt siellä tehdään Mersuja ja Porscheja. Jos olisit kerran käynyt siellä alueella, tietäisit, mitä tarkoitan.

Pellot nimittäin ovat saariston rikkomat, ja jos sisämaan suuntaan onkin peltoja, ovat ne kallioisia ja kivisiä. Mäntypuistakaan ei saa suoria tukkeja vaan niistä voi sahata valmiiksi bumerangeja, kun ovat kitukasvuisia ka käyriä tuuleien painamana. Tammia ja muita jalompia puita löytyy tietenkin kokonaisina metsikköinä. Vedestä Vakka-Suomessa on kesäisin puute, ja syvässä kaivossa vesi on helposti suolaista.

-SS-

Susikoski

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1127
  • Legendaarinen etsivä !
Vs: Salossa osataan tyyrätä !
Olen käynyt Saabin tehtaalla ja Sampon tehtaallla.Testasin vaan kuinka hyvin muut tietää tuo kiveliöisen seudun ominaispiirteet.

kantola

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 27223
  • Ut sementem feeceris, ita metes.
Vs: Salossa osataan tyyrätä !
Olen käynyt Saabin tehtaalla ja Sampon tehtaallla.Testasin vaan kuinka hyvin muut tietää tuo kiveliöisen seudun ominaispiirteet.
Ansaitusti SS saikin laudaturin testistäsi.
Yllä oleva materiaali on laadittu vain informatiivisessa tarkoituksessa, eikä siinä mainittuja seikkoja ole tarkoitettu ohjeeksi tai neuvoksi.

Varjo79

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4853
  • Suvakki vajakkeja vituttaa!!!!
Vs: Salossa osataan tyyrätä !
Olen käynyt Saabin tehtaalla ja Sampon tehtaallla.Testasin vaan kuinka hyvin muut tietää tuo kiveliöisen seudun ominaispiirteet.
Sampon tehtaalla mitense liittyy ns vakka suomeen tai varsi suomeen??
Eu on perseeeestä ja syvältä!!!!!!!!!!!!

tohtori

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 261
Vs: Salossa osataan tyyrätä !
Olen käynyt Saabin tehtaalla ja Sampon tehtaallla.Testasin vaan kuinka hyvin muut tietää tuo kiveliöisen seudun ominaispiirteet.
Sampon tehtaalla mitense liittyy ns vakka suomeen tai varsi suomeen??

SASsikosken maantieteellinen tuntemus on vähän heikkoa, ei osunut ennustealueelle. Tai onhan mahdollista että hänen maantieteellinen osaamisensa on ehdotonta hiuppua ja päätti vaan luetella kaikki tehtaat jossa on käynyt. Itse en ole muuten koskaan käynyt Sampon tehtailla. Olisi kiinnostava tietää rämisevätkö sen hallin pellit tuulessa.

Varjo79

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4853
  • Suvakki vajakkeja vituttaa!!!!
Vs: Salossa osataan tyyrätä !
Olen käynyt Saabin tehtaalla ja Sampon tehtaallla.Testasin vaan kuinka hyvin muut tietää tuo kiveliöisen seudun ominaispiirteet.
Sampon tehtaalla mitense liittyy ns vakka suomeen tai varsi suomeen??

SASsikosken maantieteellinen tuntemus on vähän heikkoa, ei osunut ennustealueelle. Tai onhan mahdollista että hänen maantieteellinen osaamisensa on ehdotonta hiuppua ja päätti vaan luetella kaikki tehtaat jossa on käynyt. Itse en ole muuten koskaan käynyt Sampon tehtailla. Olisi kiinnostava tietää rämisevätkö sen hallin pellit tuulessa.

Noo eikai neet rämise kun on suurimmaks osaks tiilirakennus😕 Tiilet kyllä tippuilee seinistä kun on hiukan ikää tolla rakennuksella/rakennuksilla.  Olen siellä joskus käyny sisällä. Ja ohi ajanu usein.
Eu on perseeeestä ja syvältä!!!!!!!!!!!!