Lainaus käyttäjältä: Tuuli(a) - 11.09.14 - klo:16:55Onko nettiriippuvuus sama asia, kun Agronettiriippuvuus. Se on nimittäin erittäin helppo todeta. Tuosa on varmaanki nuot kymmenen ensimmäistä niitä agroholisteja... http://keskustelukanava.agronet.fi/agronet/index.php?action=mlist;sort=posts;start=0;desc
Onko nettiriippuvuus sama asia, kun Agronettiriippuvuus. Se on nimittäin erittäin helppo todeta.
Lainaus käyttäjältä: SKN - 11.09.14 - klo:21:39Mää oon niiin riippuvainen agronetista et en kerkee tekemään edes tota riippuvuustestiä Me kanssakäyttäjät voidaan kyllä todistaa, että tosi pahassa koukussa olet. Jonkinlainen vierotus olisi jo paikallaan.. ehkä parinviikon kännijakso tekisi ihmeitä..
Mää oon niiin riippuvainen agronetista et en kerkee tekemään edes tota riippuvuustestiä
SKM-Maajullin kiusaksi en.
Lainaus käyttäjältä: SKN - 28.09.17 - klo:20:36SKM-Maajullin kiusaksi en.Mua naurattaa sun riippuvuutesi😄😄😄
Lainaus käyttäjältä: Puuha-Pete - 28.09.17 - klo:20:48Lainaus käyttäjältä: SKN - 28.09.17 - klo:20:36SKM-Maajullin kiusaksi en.Mua naurattaa sun riippuvuutesi😄😄😄Hullul on halvat huvit...