Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Kotimamu joka suvakille  (Luettu 3089 kertaa)

Kalevi Paskaperse

• Vieras
Kotimamu joka suvakille
https://yle.fi/uutiset/3-9848953

Vihreät haluaa myös tukea turvapaikanhakijoiden majoittamista suomalaisiin koteihin. Hernbergin mukaan tavoite on helpottaa kotimajoitusta etsiviä ja vapaaehtoisia majoittajia löytämään toisensa ja tekemään kotimajoitusmahdollisuus tutuksi ihmisille.

Nythän jokainen suvakki voi suvakkiuttaan toteuttaa käytännössä ottamalla kotiinsa kotimamun tai kotimamuperheen. Se vaan että valtion ei pitäisi tätä kotimamun elättämistä kustantaa, vaan suvakin pitää maksaa omasta kukkarosta sen kotimamun tai mamuperheen elättäminen.

Ja nimenomaan vihreiden pitäisi tässä esimerkkiä näyttää.

Ettei se suvakkius jäisi pelkäksi  somessa huuteluksi ja ei -suvakkien haukkumiseksi.  Suvaitsevaisuudella on hintansa.

Viimeksi muokattu: 26.09.17 - klo:10:11 kirjoittanut Kalevi Paskaperse

Suuri Ajattelija

• Vieras
Vs: Kotimamu joka suvakille
Turvapaikka on taattu, kun mamut polkee tiineeksi talon emännän ja tyttäret...

montöör

• Vieras
Ovi on auki. Piika tai renki ruokapalkalla saa tulla vaikka heti
pihamökkiin. Oikea pakolainen ei istu pöydällä sätkiä kääntämässä,
vaan alkaa askareisiin samantien. Noottaa kööllää

Puuha-Pete

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
https://yle.fi/uutiset/3-9848953

Vihreät haluaa myös tukea turvapaikanhakijoiden majoittamista suomalaisiin koteihin. Hernbergin mukaan tavoite on helpottaa kotimajoitusta etsiviä ja vapaaehtoisia majoittajia löytämään toisensa ja tekemään kotimajoitusmahdollisuus tutuksi ihmisille.

Nythän jokainen suvakki voi suvakkiuttaan toteuttaa käytännössä ottamalla kotiinsa kotimamun tai kotimamuperheen. Se vaan että valtion ei pitäisi tätä kotimamun elättämistä kustantaa, vaan suvakin pitää maksaa omasta kukkarosta sen kotimamun tai mamuperheen elättäminen.

Ja nimenomaan vihreiden pitäisi tässä esimerkkiä näyttää.

Ettei se suvakkius jäisi pelkäksi  somessa huuteluksi ja ei -suvakkien haukkumiseksi.  Suvaitsevaisuudella on hintansa.

Nyt voidaan helposti mitata apilas jr/Opelmiehen ja Samin suvakkiuden aste.

Kotimatu jokaisen hytittömän Faarin pukille!😄
Masu pipi...?...klikkaamalla 5000 euroa ; )) ja mistä Faariin rengas kaikkein halvimmalla? Sarka-museostako? YMPYRÄPUINTIA!!!

Ihan niin kuin minä ja Köntys Sarka-museossa ennustettiinkin!

Kalevi Paskaperse

• Vieras
Ovi on auki. Piika tai renki ruokapalkalla saa tulla vaikka heti
pihamökkiin. Oikea pakolainen ei istu pöydällä sätkiä kääntämässä,
vaan alkaa askareisiin samantien. Noottaa kööllää

Miks ei noinkin, mut sitten alkaa huuto että orjatyötä ja ihmisoikeuksien polkemista.

kylmis

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Virolaista kiitos!
Mulla olisi tässä 11 huoneen ja 250 neliön poikamiesboksissa mukavasti tilaa useammallekin mamudiperheelle. Ne voisi sitten ruokapalkalla tehdä mulle kaikenlaista hommaa.

No siitähän vallan julmettu meteli nousisi, kun porukka kekkais, että minähän hyödyn tästä. Se on helppo rutista, että suvakkien pitäisi tehdä sitä ja tätä, ei siihen hetken päästä olla tyytyväisiä, ilmoitetaan vaan, että väärin tehty.

pig24

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Valikoima taitaa olla rennoista poikamiehistä (missä sodan traumat ?) 8 lapsiseen perheeseen. Kumman ottaisit Kylmis ?

icefarmer

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • vastustan
Valikoima taitaa olla rennoista poikamiehistä (missä sodan traumat ?) 8 lapsiseen perheeseen. Kumman ottaisit Kylmis ?
seon jotenki tuo merimatka haasteellisempi noille pakolaisnaisille kuin miehille, selittäiskö burka sen jotta noin kolme neljästä välimereen hukkujasta on naisia :-\ :-\ :-\ :-\
Kaiken sen minkä Italian mafia joutuu tekemään laittomasti voi Suomessa tehdä laillisesti...

Hervast

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Backpack rap crap, yap-yap yackety-yack
Meilloli joskus suviseurojen aikaan vanhassa asuintalossa lestaperhe majoituksessa, ei nuo valittaneet ja vuokrarahaakin pikkusen saatiin.

Epäilen että matupere ei tuolla kovin hyvin viihtyis ?
A hot blonde and a hot brunette, that was all the diversity we needed back in the 90's

Puuha-Pete

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Mulla olisi tässä 11 huoneen ja 250 neliön poikamiesboksissa mukavasti tilaa useammallekin mamudiperheelle. Ne voisi sitten ruokapalkalla tehdä mulle kaikenlaista hommaa.

No siitähän vallan julmettu meteli nousisi, kun porukka kekkais, että minähän hyödyn tästä. Se on helppo rutista, että suvakkien pitäisi tehdä sitä ja tätä, ei siihen hetken päästä olla tyytyväisiä, ilmoitetaan vaan, että väärin tehty.

Kohtele heitä kuin he olisivat omia lapsiasi. Älä vaadi liikaa, rahoita heidän olonsa.

Joko suvakkius sai päätepisteen kohdallasi?
Masu pipi...?...klikkaamalla 5000 euroa ; )) ja mistä Faariin rengas kaikkein halvimmalla? Sarka-museostako? YMPYRÄPUINTIA!!!

icefarmer

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • vastustan
Meilloli joskus suviseurojen aikaan vanhassa asuintalossa lestaperhe majoituksessa, ei nuo valittaneet ja vuokrarahaakin pikkusen saatiin.

kyllähän tuo jo kertoo sinusta ihmisenä kaiken että laittaisit  kärsineet matut vanhaan talonrötisköön asumaan sen sijaan että menisit itse sinne asumaan ja antaisit kovia kokeneiden  sotalapsien nukkua lämpimässä :) ;) :D ;D

mars mars sipilän oppiin oppimaan aitoa pyyteetöntä hyväntekeväisyyttä :) ;) :D ;D

Viimeksi muokattu: 26.09.17 - klo:15:44 kirjoittanut icefarmer

Kaiken sen minkä Italian mafia joutuu tekemään laittomasti voi Suomessa tehdä laillisesti...

Puuha-Pete

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:

kyllähän tuo jo kertoo sinusta ihmisenä kaiken että laittaisit  kärsineet matut vanhaan talonrötisköön asumaan sen sijaan että menisit itse sinne asumaan ja antaisit kovia kokeneiden  sotalapsien nukkua lämpimässä :) ;) :D ;D

mars mars sipilän oppiin oppimaan aitoa pyyteetöntä hyväntekeväisyyttä :) ;) :D ;D

😄

...kovia kokeneet karvavauvat muotivaatteineen ja iPhoneineen...😃😃😄

Hervast

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Backpack rap crap, yap-yap yackety-yack

Oon melkein yhtä paha kuin tää hoitsu, siis melkein...

http://m.iltalehti.fi/kotimaa/201709262200419314_u0.shtml
A hot blonde and a hot brunette, that was all the diversity we needed back in the 90's

kantola

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Ut sementem feeceris, ita metes.
Komia mökkihän heillä on. https://www.youtube.com/watch?v=EGQxtOHA4Pg

Muistutetaan vielä lopussa siisteydestäkin noin hyvin.
Yllä oleva materiaali on laadittu vain informatiivisessa tarkoituksessa, eikä siinä mainittuja seikkoja ole tarkoitettu ohjeeksi tai neuvoksi.

Apilas Jr.

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:

Viimeksi muokattu: 26.09.17 - klo:21:43 kirjoittanut Apilas Jr.

"How dare you godless bastards step on my land?
How dare you touch my daughters and sons?
This will be your last steps, unless you turn
Put your two-headed eagle in your arse and run!"

-Ignea-