Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe kakolaisten historia  (Luettu 6951 kertaa)

Aulis Anttila

  • Vieras
Nuppiluku...
Oikeet porvarit ovat niitä joilla on pääomatuloja enemmän kuin ansiotuloja ja joille työnteko on enempi ajanvietetä 8)


Niitä on vit... ei ku hatun vähä  ;D  ::)  :P  ;D

Maalaityttö

  • Vieras
Vs: Tupaillat...
sekoomuksen myötäilijät menee lahtiin ensimmäisenä kuten neukkulassakin 8)
Kepulaiset muiluttajat ja lahtarit eivät tässä maassa enää ihmisiä tapa... ja se on onneksi Isänmaalle  ::)  :P
...mut kokoomuslaiset lahtaavat ja tappavat edelleenkin, sekö on sitten eduksi isänmaalle...?
Kuka... ja missä... ja koska  ???  ???  ???  :o
no missäs ne keputappajat sitten ovat? Voitko nimetä heidät?

Eiköhän tämä asia ole käsitelty tällä saitilla jo ainakin kymmenen kertaa... jotkut eivät näemmä opi koskaan mitään  :o  :(  >:(  :o
Kerta vielä kovakalloille, please!

Kysele tupaillassa kavereiltas  ;D  ::)  :P
Entä, jos ei ole kavereita ????


Tupaillassa on... aina... mä oon käyny puhumassa niissä lukuisia kertoja... sen näki silmällä, että on... kavereita  ;D  :D  :)  ::)
Voi herttileijaa:) Aulis puhumassa Kepun tupaillassa!! En pysty edes kuvittelemaan, mitä se on siel höpöttäny :)  tämä on kyllä parhaita vitsejä, mitä oon koskaan kuullu...:)

Sepedeus

  • Vieras
Vs: kakolaisten historia
Iiro Viinanen vinoili lamasta , itse tehty kuulemma ja merkit oli selvät jo keväällä , paskanmarjat , hidastumaan alko viimevuonna ja taantuma on nyt ja lama vasta tulee . Olis Komissaaria pitänyt uskoa , onneks lama ei meikäläisen hommiin juuri vaikuta .

iilo liimanen täys tollo talous asioissa,halvemmaksi olisi tullut jos apina olisi hoitanut iiron hommat ja palkkakin olisi maksettu banaaneilla 8)

  Kyllä Iiro aina yhdelle Juhantalolle pärjää talousasioissa.
Kun pahimman laman aikaan pk yrittäjät yritti päästä Kaukon puheille. Ei ollut ministerillä aikaa, kun junaili omia lainojaan :D
http://fi.wikipedia.org/wiki/Kauko_Juhantalo

Talojussi

  • Vieras
Vs: kakolaisten historia
Iiro Viinanen vinoili lamasta , itse tehty kuulemma ja merkit oli selvät jo keväällä , paskanmarjat , hidastumaan alko viimevuonna ja taantuma on nyt ja lama vasta tulee . Olis Komissaaria pitänyt uskoa , onneks lama ei meikäläisen hommiin juuri vaikuta .

iilo liimanen täys tollo talous asioissa,halvemmaksi olisi tullut jos apina olisi hoitanut iiron hommat ja palkkakin olisi maksettu banaaneilla 8)

  Kyllä Iiro aina yhdelle Juhantalolle pärjää talousasioissa.
Kun pahimman laman aikaan pk yrittäjät yritti päästä Kaukon puheille. Ei ollut ministerillä aikaa, kun junaili omia lainojaan :D
http://fi.wikipedia.org/wiki/Kauko_Juhantalo

Kepukansa palkitsi esikuvansa äänivyöryllä seuraavissa vaaleissa  :D :D :D

Sepedeus

  • Vieras
Vs: kakolaisten historia
Iiro Viinanen vinoili lamasta , itse tehty kuulemma ja merkit oli selvät jo keväällä , paskanmarjat , hidastumaan alko viimevuonna ja taantuma on nyt ja lama vasta tulee . Olis Komissaaria pitänyt uskoa , onneks lama ei meikäläisen hommiin juuri vaikuta .

iilo liimanen täys tollo talous asioissa,halvemmaksi olisi tullut jos apina olisi hoitanut iiron hommat ja palkkakin olisi maksettu banaaneilla 8)

  Kyllä Iiro aina yhdelle Juhantalolle pärjää talousasioissa.
Kun pahimman laman aikaan pk yrittäjät yritti päästä Kaukon puheille. Ei ollut ministerillä aikaa, kun junaili omia lainojaan :D
http://fi.wikipedia.org/wiki/Kauko_Juhantalo

Kepukansa palkitsi esikuvansa äänivyöryllä seuraavissa vaaleissa  :D :D :D

  Kyllähän valtakunnanoikeuden tuomiolla pärjää hyvin kepussa. Täydellinen moka tää 2007 putoaminen. Epäonnistunut äänten keskittäminen. Tupaillassa katseltu liikaa lasikantista virsikirjaa  :D

Eemeli

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 22118
kepulaisten syntyhistoria
http://www.tiede.fi/arkisto/artikkeli.php?id=15&vl=2005

Eiköhän kepuli-aatemaailman syntysanat ole lausuttu näihin aikoihin.

Aulis Anttila

  • Vieras
Herttileijaa...
Tupaillassa on... aina... mä oon käyny puhumassa niissä lukuisia kertoja... sen näki silmällä, että on... kavereita  ;D  :D  :)  ::)
Voi herttileijaa:) Aulis puhumassa Kepun tupaillassa!! En pysty edes kuvittelemaan, mitä se on siel höpöttäny :)  tämä on kyllä parhaita vitsejä, mitä oon koskaan kuullu...:)


Ihan normaali ja tavanomainen poliittinen tilannekatsaus Kansallisen Kokoomuksen tekemisistä... sellaisia siellä vierailevayt tähdet "esittävät"... oliko uutinen... tai hällä ja väliä  ::)  :P  ::)  :P

Maalaityttö

  • Vieras
Vs: Herttileijaa...
Tupaillassa on... aina... mä oon käyny puhumassa niissä lukuisia kertoja... sen näki silmällä, että on... kavereita  ;D  :D  :)  ::)
Voi herttileijaa:) Aulis puhumassa Kepun tupaillassa!! En pysty edes kuvittelemaan, mitä se on siel höpöttäny :)  tämä on kyllä parhaita vitsejä, mitä oon koskaan kuullu...:)


Ihan normaali ja tavanomainen poliittinen tilannekatsaus Kansallisen Kokoomuksen tekemisistä... sellaisia siellä vierailevayt tähdet "esittävät"... oliko uutinen... tai hällä ja väliä  ::)  :P  ::)  :P
Oispa vaan kiva ollut olla...tai hällä ja väliä...

Aulis Anttila

  • Vieras
Kivaa...
Tupaillassa on... aina... mä oon käyny puhumassa niissä lukuisia kertoja... sen näki silmällä, että on... kavereita  ;D  :D  :)  ::)
Voi herttileijaa:) Aulis puhumassa Kepun tupaillassa!! En pysty edes kuvittelemaan, mitä se on siel höpöttäny :)  tämä on kyllä parhaita vitsejä, mitä oon koskaan kuullu...:)


Ihan normaali ja tavanomainen poliittinen tilannekatsaus Kansallisen Kokoomuksen tekemisistä... sellaisia siellä vierailevayt tähdet "esittävät"... oliko uutinen... tai hällä ja väliä  ::)  :P  ::)  :P
Oispa vaan kiva ollut olla...tai hällä ja väliä...


Ois ollu kivaa ku oisit ollu  ;D  :D  :)  ::)