Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Meuhkataan aikansa-sitten taas valtakunnassa kaikki hyvin  (Luettu 2356 kertaa)

Eemeli

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
http://www.maaseuduntulevaisuus.fi/maatalous/mtk-liittojen-toiminnanjohtajat-vaativat-kriisitoimien-pikaista-valmistelua-kadon-varalle-pahin-syksy-vuoden-1987-j%C3%A4lkeen-1.205456

kepuloisen maatalouspolitiikan taidon-näyte.
Juuri alkamassa kriisirahan jako taas kerran, tuottajaryhmälle jolla parhaimmalla tuottajahinnalla, ylivoimaisesti parhaimmilla etuisuuksilla  rahaa, kunhan ymmärtävät pyytää.

Muut tuottajat syöneet seiniä koko EU-ajan, eikö kepuloisia hävetä.

Eiköhän liittoihin soittajat puhu jostain muustakin kuin katovuodesta. mtk;n kohtalon ajat edessä, vaikka alkaa olla jo myöhäistä, kun torttu on jo housuissa. Niin silmäänpistävän yksipuolista etujen ajo on ollut.

Suuri Ajattelija

• Vieras
Tuo on kyllä suunnattu viljanviljelijöille, mutta sekään ei taida sopia sinulle?

navettapiika

• Vieras
Tuo on kyllä suunnattu viljanviljelijöille, mutta sekään ei taida sopia sinulle?
Ei tietenkään..joku maitojussi voi olla naamioitunut viljanviljelijäksi ja vie pian tukieurot Mansikille..ja se vasta VeetiEEmeliä vituttaisi..

Ärrpää

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Ei tietenkään..joku maitojussi voi olla naamioitunut viljanviljelijäksi ja vie pian tukieurot Mansikille..ja se vasta VeetiEEmeliä vituttaisi..

Ei kai kukaan valmista rahaa ammuille tai vehnille syötä? ...tää on niin tätä...
Ihan perus...nykyäänhän naiset osaa tehdä sisällään uusia ihmisiä...

Oksa

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
heh, eilen illalla käväsin kokasemassa vehnää, joko puintivalmista ja totesin että parin viikon päästä tätä vauhtia;  jokohan saisi pyytää kriisitukea moiseen odotukseen?    ihan kiusallain.            saa net lehmät tuonkin raakajyvinä tietty syödä mutta.....

Magia

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Veemeleille nyt on ihan sama vaikka kyse olisi koirankusitolpasta ja olisi se missä tahansa Kusilahden pohjoispuolella,tämäkin aiheuttaisi kateutta.

Sepeteus

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:

Viljanviljelylle suunnattu tuki pitää tulla vain A-B aleelle. Muuten valuu taas tizinkootolle. 😀😁🎅

Eemeli

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Mitä täällä huudellaan kateudesta.
Kaikki tuet kolmeksi vuodeksi pois, kaikilta ja tasapuolisesti. Silloin ei tarvitsisi syyttää kateutta.
Mulle sopii, sopiiko näppylähanskatoimitusjohtajatissikoittajalle tundran taakse.

Mopomies

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Kaikki tuet kolmeksi vuodeksi pois, kaikilta ja tasapuolisesti. Silloin ei tarvitsisi syyttää kateutta.
Mulle sopii, sopiiko näppylähanskatoimitusjohtajatissikoittajalle tundran taakse.

Laitetaan kymmenen vuotta ja täydet rahtimaksut.
On vain yksi oikea F-1 moottori.

Rocketdyne F-1 ilman katalysaattoria, urearuiskutusta ja hiukkassuodatinta. Vetää äkeen kuin äkeen.

Suuri Ajattelija

• Vieras
Eläkeläishoriskoille sopii paljon muutakin, mutta entäs jos eläkkeen maksu katkaistaan kolmeksi vuodeksi? Sopii minulle, sopiiko sinulle?

Eemeli

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Sopii minulle, osingot piisaa.

peräkammarin poika

• Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
Sopii minulle, osingot piisaa.
Atria, HK-Scan, Metsä Board, Raisio ja Apetit tuottavat hyvin.

Susikoski

• Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Legendaarinen etsivä !
Heinäkuussa jo Sas ja minä varoittelimme kadon uhkasta ,palstalla se sai aikaan ilkikurisia kirjoituksia ja ilkkumista , mites nyt suu pannaan ?

BACKSPACE

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • für immer
Heinäkuussa jo Sas ja minä varoittelimme kadon uhkasta ,palstalla se sai aikaan ilkikurisia kirjoituksia ja ilkkumista , mites nyt suu pannaan ?

Laita se kiinni ja pidä niin 😂😂
On olemassa 10 ihmistyyppiä. Ne jotka ymmärtävät binääriluvut ja ne jotka eivät ymmärrä.

Eemeli

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:

Vaaleihin riittävästi aikaa, kunnon kepu ehtii jo unohtamaan. Ja eikun koppiin kepua äänestämään.