Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Justiinsahan....  (Luettu 2699 kertaa)

Veeti

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13633
Justiinsahan....
Juurihan ämteekoo/kepu korotti pohjoisen C-tukialueen maidon tukia, muut eivät tarvitse mitään:

http://www.maaseuduntulevaisuus.fi/maatalous/mtk-liittojen-toiminnanjohtajat-vaativat-kriisitoimien-pikaista-valmistelua-kadon-varalle-pahin-syksy-vuoden-1987-j%C3%A4lkeen-1.205456

Leppäkin sai siitä hyvän tilin.

Veeti

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13633

Mopomies

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8371
Vs: Justiinsahan....
"Viljelijöillä ei ole rahaa lainojen lyhennyksiin ja tarvikkeisiin", Jari Kauhanen Pohjois-Savosta jatkaa.


Monella yrittäjällä ei edes ole aina varaa pääoman korkoihinkaan.

Tai sitten monella kotitaloudellakaan.


Voi voi kun sen uuden auton laturin olisi pitänyt kuuskyt ampppeerisena eikä olisi ostanut higkteck golden laturia.
On vain yksi oikea F-1 moottori.

Rocketdyne F-1 ilman katalysaattoria, urearuiskutusta ja hiukkassuodatinta. Vetää äkeen kuin äkeen.

Sepeteus

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 37228
Vs: Justiinsahan....
1975 ajelin joskus marraskuun alun tienoilla Kankaanpäähän. Kaurat oli seipäillä. 😀😁🎅

Sepeteus

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 37228
Vs: Justiinsahan....
Koulutuksesta vois taas leikata vaikka muutama sata miljoonaa. Kirjekurssilla ammattiin sitten Sipilän hallituksen töppäykset tulevat maksamaan maltaita.
https://yle.fi/uutiset/3-9828737

Tizinkoottajalle aina riittää muutaman kymmenen miljoonaa. 😀😁🎅

iskra

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 11786
Vs: Justiinsahan....
  Missä Suomessa tarvitaan enää ammattimiehiä, eiks ne tule nykyään EU:myötä halpismaista, Hyväveliverkosto hoitelee noissa virkamiehissä sitten noi ammattitaidottomat.

Sepeteus

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 37228
Vs: Justiinsahan....
  Missä Suomessa tarvitaan enää ammattimiehiä, eiks ne tule nykyään EU:myötä halpismaista, Hyväveliverkosto hoitelee noissa virkamiehissä sitten noi ammattitaidottomat.

Kyllä minä olen huomannut että kepu mtk akseli ei tarvitse enää muita kansalaisia kuin maitun juojia. 😀😁🎅

kantola

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 27223
  • Ut sementem feeceris, ita metes.
Vs: Justiinsahan....
Kyllä minä olen huomannut että kepu mtk akseli ei tarvitse enää muita kansalaisia kuin maitun juojia. 😀😁🎅
Koska muuten lähdet liisaamaan luputustaitoasi ulkomaille? Vai tuliko reisusta suutari, olemme hypettäneet turhaan?
Yllä oleva materiaali on laadittu vain informatiivisessa tarkoituksessa, eikä siinä mainittuja seikkoja ole tarkoitettu ohjeeksi tai neuvoksi.

Sepeteus

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 37228
Vs: Justiinsahan....
Kyllä minä olen huomannut että kepu mtk akseli ei tarvitse enää muita kansalaisia kuin maitun juojia. 😀😁🎅
Koska muuten lähdet liisaamaan luputustaitoasi ulkomaille? Vai tuliko reisusta suutari, olemme hypettäneet turhaan?

Tuskin ilmoitan etukäteen. Eikä sitä tiedä vaikka olisin jo hotellin uima-altaalla iltauinnilla. Baaritiski odottaa. 😀😁🎅

kantola

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 27223
  • Ut sementem feeceris, ita metes.
Vs: Justiinsahan....
Kyllä minä olen huomannut että kepu mtk akseli ei tarvitse enää muita kansalaisia kuin maitun juojia. 😀😁🎅
Koska muuten lähdet liisaamaan luputustaitoasi ulkomaille? Vai tuliko reisusta suutari, olemme hypettäneet turhaan?

Tuskin ilmoitan etukäteen. Eikä sitä tiedä vaikka olisin jo hotellin uima-altaalla iltauinnilla. Baaritiski odottaa. 😀😁🎅
Ja kissan jätit puikuloita nostamaan? Eiköhän tuo radiohiljaisuutena sitten näy kun olet siellä Beirutissa.
Yllä oleva materiaali on laadittu vain informatiivisessa tarkoituksessa, eikä siinä mainittuja seikkoja ole tarkoitettu ohjeeksi tai neuvoksi.

Sepeteus

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 37228
Vs: Justiinsahan....
Kyllä minä olen huomannut että kepu mtk akseli ei tarvitse enää muita kansalaisia kuin maitun juojia. 😀😁🎅
Koska muuten lähdet liisaamaan luputustaitoasi ulkomaille? Vai tuliko reisusta suutari, olemme hypettäneet turhaan?

Tuskin ilmoitan etukäteen. Eikä sitä tiedä vaikka olisin jo hotellin uima-altaalla iltauinnilla. Baaritiski odottaa. 😀😁🎅
Ja kissan jätit puikuloita nostamaan? Eiköhän tuo radiohiljaisuutena sitten näy kun olet siellä Beirutissa.

Hotelli mihin meen, wlan toimii. 😀😁🎅

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65449
Vs: Justiinsahan....
ja huomasikko kuin oli lehessä että puikuloita nousee!   ja paaaljon.

Sepeteus

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 37228
Vs: Justiinsahan....
ja huomasikko kuin oli lehessä että puikuloita nousee!   ja paaaljon.

Mulle ei tuu lehtiä, mutta voi kattua netistä kun sanot mistä.

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65449
Vs: Justiinsahan....
etkös siä yhtään seuroo mitä ympärillä tapahtuu?  ja silti pitää lentoon lähtee..

Sepeteus

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 37228
Vs: Justiinsahan....
etkös siä yhtään seuroo mitä ympärillä tapahtuu?  ja silti pitää lentoon lähtee..

Onkos Pekka laittanu Luusniemelle puikulaa kasuamaan. 😀😁🎅