Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe *****ilua Kalmarilta  (Luettu 6186 kertaa)

Syyllinen

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7606
  • Never Trust a Hippy
Vs: *****ilua Kalmarilta
http://www.suomenmaa.fi/uutiset/kalmari-lisatuki-maidontuottajille-tuleetarpeeseen-6.3.271983.6e8425be19

Unohdit kertoa että se kriisituki maksetaan tänä vuonna loka-joulukuulle ja leikaukset tulee kaikille ensivuonna. Myös lomituksiin.

Koko lomitusjärjestelmä on järjetön, valtio kustantaa työntekijän tisunkoittajan maatilalle.

Onko veeti ollut tosiaankin joskus maidontuottaja? Jos on, niin kyllä silloin lomitus on veetillekin kelvannut. Nyt kun itse ei hyödy enää lomituksesta, niin siitä on tullut "järjetöntä". Tekopyhä hömppäherra.
Villi länsi,
Ronald ja Nancy,
Jippi-ai-jippi-oi

Mopomies

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8385
Vs: *****ilua Kalmarilta
C-alueen rajalle on pystytetty kylttejä, jotta ab-porukka ei pääse samaan tukipöytään. Siellä on kokousta pitämässä kuulemma mtk ja koko kepu. No, c-alue on kepu. Myös tissinkoittajilla on oma työtaso siellä.

On vain yksi oikea F-1 moottori.

Rocketdyne F-1 ilman katalysaattoria, urearuiskutusta ja hiukkassuodatinta. Vetää äkeen kuin äkeen.

HooDee

  • Vieras
Vs: *****ilua Kalmarilta
C-alueen rajalle on pystytetty kylttejä, jotta ab-porukka ei pääse samaan tukipöytään. Siellä on kokousta pitämässä kuulemma mtk ja koko kepu. No, c-alue on kepu. Myös tissinkoittajilla on oma työtaso siellä.



Pirä kylttis!

HooDee

  • Vieras
Vs: *****ilua Kalmarilta
http://www.suomenmaa.fi/uutiset/kalmari-lisatuki-maidontuottajille-tuleetarpeeseen-6.3.271983.6e8425be19

Unohdit kertoa että se kriisituki maksetaan tänä vuonna loka-joulukuulle ja leikaukset tulee kaikille ensivuonna. Myös lomituksiin.

Koko lomitusjärjestelmä on järjetön, valtio kustantaa työntekijän tisunkoittajan maatilalle.

Onko veeti ollut tosiaankin joskus maidontuottaja? Jos on, niin kyllä silloin lomitus on veetillekin kelvannut. Nyt kun itse ei hyödy enää lomituksesta, niin siitä on tullut "järjetöntä". Tekopyhä hömppäherra.

Kai sillä 10 lehemää on ollut? Tuommoosta voi veeti sitten katkeruudessaan suoltaa. Entinen tuottaja ja demari ovat pahimmat.

ilkka

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2710
Vs: *****ilua Kalmarilta



On se muuten kumma kun tämmööset Eemelin tapaiset kusihousut jaksaa saarnata. Jumankauta me C1:llä tarvitaan tuo tuki, notta tuo Ab-lehmäpalkkio ei mene rahallisesti ohi. Ja sinä se jaksat kurmuuttaisi vaikka tissiä tuskin edes naiselta olet uskaltanut koettaa.


No tuossahan se C-alueen tissinkoiton yritteliäisyyden perusta tulikin esille.




Oma on syynne. Ette osaa vaatia. Turha valittaa.. Äänestätte väärää puoluetta ja jätätte MTk jäsenmaksut maksamatta.


Tulihan se sieltä.


Että tuollasia ei palkassaajia ne iissinnyplääjätkö ovat ?

icefarmer

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26131
  • vastustan
Vs: *****ilua Kalmarilta
Maidon tuotanto Pohjois-Ruotsissa vähenee siitä huolimatta, etä saa korkeinta kansallista tukea.

http://www.landlantbruk.se/lantbruk/mjolkproduktion-i-norr-minskar-trots-stod/

Eikös Ruotsissa ole kehitys ollut saman suuntainen koko maassa? Tuotanto vähentynyt? Eli tukiero on vastanut olosuhde-eroa? Meillä taas oli 10-15 vuotta se tilanne että tukiero ei vastannut olosuhde-eroa ja tuotanto väheni etelässä ja kasvoi pohjoisessa. Nyt viimeinen vuosi on poikkeus. Täytyy todeta että EU-lehmäpalkkio taisi olla etelän maidontuotannon pelastus. Sillä tukiero tuli edes siedettäksi. Ilman sitä kehitys olisi jatkunut samana kuin mitä mentiin 10-15 vuotta vai oliko peräti ihan 95 alkaen, taisi olla?
entäpä sitten etelä-suomen  bussikuskit, helsinkiläiset ei suostu maksamaan kustannuksia vastaavaa lipunhintaa bussikyydistä, semmosta että rahat riittäisi suomalaisen kuskin palkkaamiseen.

yhteiskunta subventoi etelän ihmisen liikkumisen pakolaispolitiikan kautta ja kuten viime aikoina olemme saaneet kokea ilmeisen tyyriiksi tulee muun maan veronmaksajille helsingin halpa julkinen liikenne.

miksi maaseudun mummon pitää veroissaan turvata etelän joukkoliikenne vaikka häneltä se on riistetty pois :o :o :o :o
Kaiken sen minkä Italian mafia joutuu tekemään laittomasti voi Suomessa tehdä laillisesti...

icefarmer

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26131
  • vastustan
Vs: *****ilua Kalmarilta
entäpä sitten etelä-suomen  bussikuskit, helsinkiläiset ei suostu maksamaan kustannuksia vastaavaa lipunhintaa bussikyydistä, semmosta että rahat riittäisi suomalaisen kuskin palkkaamiseen.

yhteiskunta subventoi etelän ihmisen liikkumisen pakolaispolitiikan kautta ja kuten viime aikoina olemme saaneet kokea ilmeisen tyyriiksi tulee muun maan veronmaksajille helsingin halpa julkinen liikenne.

miksi maaseudun mummon pitää veroissaan turvata etelän joukkoliikenne vaikka häneltä se on riistetty pois :o :o :o :o

Eiköhän noi kaikki saa taustasta huolimatta samaa yleissitovaa taulukkopalkkaa?

Ja subventoinnista sen verran. Että vaihtoehto joukkoliikenteelle olisi investoida tienpitoon ja väyliin merkittäviä summia niin että yksityisautoilu olisi sujuvaa. On laskettu että on kokonaisedullisempaa subventoida lipun hintaa.

Ja älä nyt viitsi naurattaa. Että maaseudun mummo rahoittaisi pääkaupunkiseudun lipun hintoja... Kuntien verotulojen tasaus on systeemi joka varmistaa että pääkaupunkiseudulta kerättyjä veroja ei voida käyttää kokonaan pääkaupunkiseudulla kun niitä lapioidaan suokuokalla sinne maaseudun mummoille. Jos voitaisiin täällä käyttää kaikki kerätyt verot niin joukkoliikenne voisi olla ilmaista...
länsimetron laajennus 1,2 miljardia ja koko helsingissä noin 63 miljoonaa metromatkaaa vuodessa, paljonko tulee yhden matkan  hintaa pelkästään länsimetrosta :) ;) :D ;D
Kaiken sen minkä Italian mafia joutuu tekemään laittomasti voi Suomessa tehdä laillisesti...

icefarmer

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26131
  • vastustan
Vs: *****ilua Kalmarilta
länsimetron laajennus 1,2 miljardia ja koko helsingissä noin 63 miljoonaa metromatkaaa vuodessa, paljonko tulee yhden matkan  hintaa pelkästään länsimetrosta :) ;) :D ;D

Minä muistan vielä kun metro tuli Helsinkiin, olinpa ensimmäisinä päivinä heti kokeilemassa. Ja siitä on nyt sen 30+ vuotta. Ja samoilla kiskoilla ja samoilla vaunuilla mennään.

Mutta että tuon investoinnin kun jakaa 30 vuodelle eli noin 2 miljardille metromatkalle niin matkaa päälle tulee hintaa noin 50 senttiä. Kallista?

Niin ja metrot palkkaavat olemaan pitkäikäisiä? Toisin kuin siltarummut?
kyllä kyllä, kiskot kestää sen minäki uskon mutta että ohjainjärjestelmät ja asemat sekä tunnelit saattaa tarvita ajoittain jotain päivityksiä :) ;) :D ;D
Kaiken sen minkä Italian mafia joutuu tekemään laittomasti voi Suomessa tehdä laillisesti...

icefarmer

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26131
  • vastustan
Vs: *****ilua Kalmarilta
länsimetron laajennus 1,2 miljardia ja koko helsingissä noin 63 miljoonaa metromatkaaa vuodessa, paljonko tulee yhden matkan  hintaa pelkästään länsimetrosta :) ;) :D ;D

Minä muistan vielä kun metro tuli Helsinkiin, olinpa ensimmäisinä päivinä heti kokeilemassa. Ja siitä on nyt sen 30+ vuotta. Ja samoilla kiskoilla ja samoilla vaunuilla mennään.

Mutta että tuon investoinnin kun jakaa 30 vuodelle eli noin 2 miljardille metromatkalle niin matkaa päälle tulee hintaa noin 50 senttiä. Kallista?

Niin ja metrot palkkaavat olemaan pitkäikäisiä? Toisin kuin siltarummut?
kyllä kyllä, kiskot kestää sen minäki uskon mutta että ohjainjärjestelmät ja asemat sekä tunnelit saattaa tarvita ajoittain jotain päivityksiä :) ;) :D ;D

Tunneleita ei ole 30 vuoden aikana juuri päivitelty. Eikä vaunuja. Ainoa suurempi päivitys ohjausjärjestelmiin on nyt tulossa oleva vai luopuivatko siitä kun oli tarkoitus saada vaunut menemään automaattisesti ilman kukjettajia. Asemilla on silloin tällöin jotain pientä huoltoa mutta esimerkiksi Hakaniemen asema on ihan sellainen kuin se oli 30 vuotta sitten. Kampissa on rakennettu lisää kun siihen tuli se kauppakeskus. Mutta että koko investointi on varsin kestävä ja pitkäaikainen, oikeampi luku saattaisi olla jakaa nuo perustamiskustannukset 50 vuodelle. Mutta että per matka halpaa joka tapauksessa.
kyllä kyllä,  halpaa on mutta tuo 63 miljoonaa matkaa on koko metron käyttäjämäärä :) ;) :D ;D
Kaiken sen minkä Italian mafia joutuu tekemään laittomasti voi Suomessa tehdä laillisesti...