onko eroa onko pv 1 vai 2 vai 3?
nykäiseekö suuntaa vaihtaes?
tuleeko vikakoodia?
jarrujen kantamisen voit testata ihan että vapaalla rullaat lievään vastakaltevaan ja seuraat kuinka lähtee rullaan takaasippäin jos lähtee tai sitte ihan tunkilla ylähä ja pyörittelet.. jarrujen säätö kannattaa tarkistaa eli mikäli ei asiasta kokemusta niin ota käsijarruvaijeri löysälle takaa poikittain jarruvipujen välissä menee oikialta säätö löysälle, sitten säädä käyttöjarrut kaverin kanssa jarruvivuilta mutta ei siis liian lähelle, testaa täs välis ettei kanna, lopuksi kone käynnissä vapaa asennossa (ei käsijarru päällä) säädä käsijarruvaijeri niin että jää välys 5-8mm tehtaan säätöarvo 2 on turhan tiukka vaijerin jumiintumista ajatellen ja muutenkin
mikäli jarrut tuntuu ok vertaale eri pikavaihteita sillä selviää lisää.. helpoin voi olla ihan johtovikaa tai propo ts yrittää kaikkia pakkoja yhtäaikaa päällä
mikäli pvt ei vaikuta onko sv merkitystä vaihdon jälkeen ja onko tilanne sama molepiin suuntiin
ja onhan näitä lootia purettu aksiloota kaasullaki poikkooren kunon ratas hitsaantunu aksilaan huonon voitelun takia, mutta nämä hirttää kyllä kohtuu nopiaa kiinni eikä sitte aukee enää
Viimeksi muokattu: 23.07.17 - klo:12:21 kirjoittanut jusu
mä mitää mistää tiä mutta... mummielestä.. tai äläs ny..