Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Mf 3050 ongelma  (Luettu 8131 kertaa)

metsajussi

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4395
  • En tiedä mistä on kysymys, mutta vastustan!
Vs: Mf 3050 ongelma
Vähän outoa että tuo vaikutti voimanoton kytkentäänkin. Vai oliko niistä piuhoista jompikumpi päätynyt liitinlirpukan vääntyessä esim yhteyteen koneen runkoon?

Olen minäkin tainnut joskus ne johdot vahingossa jollain irti saada mutta ei siitä tainnut halvaantua kuin se vaihdekepin osuus.

mixutech

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 342
Vs: Mf 3050 ongelma
Vähän outoa että tuo vaikutti voimanoton kytkentäänkin. Vai oliko niistä piuhoista jompikumpi päätynyt liitinlirpukan vääntyessä esim yhteyteen koneen runkoon?

Olen minäkin tainnut joskus ne johdot vahingossa jollain irti saada mutta ei siitä tainnut halvaantua kuin se vaihdekepin osuus.


Siitä johtosarjasta oli yksi johto irti liittimestä. Se todennäköisesti vaikutti voimanoton toimintaan. Se katkaisija itsessään vaikuttaa aluevaihtajan toimintaan.

maraani

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3117
  • Jos pyörä ei vedä, se jarruttaa
Vs: Mf 3050 ongelma
Vähän outoa että tuo vaikutti voimanoton kytkentäänkin. Vai oliko niistä piuhoista jompikumpi päätynyt liitinlirpukan vääntyessä esim yhteyteen koneen runkoon?

Olen minäkin tainnut joskus ne johdot vahingossa jollain irti saada mutta ei siitä tainnut halvaantua kuin se vaihdekepin osuus.

Siitä johtosarjasta oli yksi johto irti liittimestä. Se todennäköisesti vaikutti voimanoton toimintaan. Se katkaisija itsessään vaikuttaa aluevaihtajan toimintaan.
Missä kohtaa nämä temppuilevat osat sijaitsevat. Naapurin puolesta kyselen, kun ei alue vaihdu. 3090 on kones ja 32+32 pitäis kai olla pykäliä. Kilpparipuoli vain toimii...

Viimeksi muokattu: 27.07.17 - klo:19:26 kirjoittanut maraani

Melkoista rämpimistä välillä, mutta parhaansa tehden ja kovasti yrittäen. Onnistuminen palkitsee. 1966 - 2016 and counting...

mixutech

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 342
Vs: Mf 3050 ongelma
Vähän outoa että tuo vaikutti voimanoton kytkentäänkin. Vai oliko niistä piuhoista jompikumpi päätynyt liitinlirpukan vääntyessä esim yhteyteen koneen runkoon?

Olen minäkin tainnut joskus ne johdot vahingossa jollain irti saada mutta ei siitä tainnut halvaantua kuin se vaihdekepin osuus.
Missä kohtaa nämä temppuilevat osat sijaitsevat. Naapurin puolesta kyselen, kun ei alue vaihdu. 3090 on kones ja 32+32 pitäis kai olla pykäliä. Kilpparipuoli vain toimii...


Siitä johtosarjasta oli yksi johto irti liittimestä. Se todennäköisesti vaikutti voimanoton toimintaan. Se katkaisija itsessään vaikuttaa aluevaihtajan toimintaan.


Ne sijaitsee suoraan vaihdekeppien alapuolella. Suojapanssari pois niin tulee näkyviin.
Meillä on kerran se katkaisija vaihdettu kun alueenvaihto ei toiminut.