Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Koko ajan on tehty jotain  (Luettu 20084 kertaa)

Magia

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3659
Vs: Koko ajan on tehty jotain
Muut tuottajaryhmät vastaavat itse omasta sektoristaan.
Maidontuottaja maksattaa muilla.
Juurikin tästä syystä olisin perunantuottajana hyvin vihainen ja äänekäs jos tuollaista epäkuranttia tuotetta olisi kuluttajille tarjolla kaupan tiskissä. Menee maine jokaiselta perunantuottajalta, kun pelkkää rupua, vihertävää ja pehmeää varhaisperunaa ovat laatikot täynnä.
En jaksa uskoa, että tuollaisena ne maasta nousevat, välissä täytyy olla huono pakkaaja, myyjä tai peräti tuottaja, joka hautoo niitä jossakin, että peruna muuttuu suorastaan vastenmieliseksi tuotteeksi.. Kannattaisiko käyttää energiaa ja yhteistävoimaa, että myös perunalla olisi ostajia ja näin ollen perunantuottajan tuotteella kysyntää.
Eetun tunkkaisessa pimeässä kuopassa potut näyttää  samalta ja kun kyse on jumalan valitusta isännästä,niin tietysti todella upeilta,vaikka totuus olisikin jotain muuta. Sama taitaa koskea lähes kaikkia tähän ketjuun osallistuneita isäntiä,sorkkis lienee saanut vaan bännlä ettei pysty pankolta huutelemaan. Nolatkaa vaan lisää itseänne,totuus on tuolla ulkona ,ei pankolla.

icefarmer

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26071
  • vastustan
Vs: Koko ajan on tehty jotain
niimpä niin, jos isoisoisoisoisoisoisoisä on silmittömällä kuninkaan ja tsaarien perseen  nuolennalla onnistunut hankkimaan isot tilukset pitäisi nyt pojanpojanpojanpojanpojanpojanpojan saada olla yhäkin  jumalasta pari pykälää seuraava, ylöspäin  :o :o :o :o

emmeliläisjököttäjäläisessä sorkkismallisessa  markkinataloudessa suku jolla oli ensimmäinen kaivuri kaivaisi nytkin, kellä olisi ensimmäinen lastibiili ajaisi nytkin, motomies jolla ensimmäinen moto hakkaisi kaikki.

eemeli markkinoi markkinataloutta maidontuottajille mutta itse ei sitä ja sen seurauksia hyväksy ;) :D ;D 8)
Kaiken sen minkä Italian mafia joutuu tekemään laittomasti voi Suomessa tehdä laillisesti...

Eemeli

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 22052
Vs: Koko ajan on tehty jotain
Miksi kadehtia auringonlaskun alaa.
Keropa miksi?

Eivät vielä itse ole ymmärtäneet, mihin se erinomaisuus on perustunut.
No minä kerron.
Poliittiseen suojeluun.

Muistaako joku. Aikoinaan, etelästä piti Tornioon perustaa suurnavetta.
Oikein lakeja piti muuttaa jotta asia saatiin kaadettua.
Sen jälkeen, itse ovat kyllä saaneet rakentaa toinen toistaan suurempaa maitohotellia.

Vielä en ole saanut vastausta.
Silloin aikanaan, maidon kriisituki, mutta vain c-alueelle, miksi?

carhu

  • Vieras
Vs: Koko ajan on tehty jotain
niimpä niin, jos isoisoisoisoisoisoisoisä on silmittömällä kuninkaan ja tsaarien perseen  nuolennalla onnistunut hankkimaan isot tilukset pitäisi nyt pojanpojanpojanpojanpojanpojanpojan saada olla yhäkin  jumalasta pari pykälää seuraava, ylöspäin  :o :o :o :o

emmeliläisjököttäjäläisessä sorkkismallisessa  markkinataloudessa suku jolla oli ensimmäinen kaivuri kaivaisi nytkin, kellä olisi ensimmäinen lastibiili ajaisi nytkin, motomies jolla ensimmäinen moto hakkaisi kaikki.

eemeli markkinoi markkinataloutta maidontuottajille mutta itse ei sitä ja sen seurauksia hyväksy ;) :D ;D 8)

Seon hyvä markkinoita markkinatalloutta muille. Se kun tua markkinatallous huolehtii nuot eläkelläesetki. :D :D

carhu

  • Vieras
Vs: Koko ajan on tehty jotain
Miksi kadehtia auringonlaskun alaa.
Keropa miksi?

Eivät vielä itse ole ymmärtäneet, mihin se erinomaisuus on perustunut.
No minä kerron.
Poliittiseen suojeluun.

Muistaako joku. Aikoinaan, etelästä piti Tornioon perustaa suurnavetta.
Oikein lakeja piti muuttaa jotta asia saatiin kaadettua.
Sen jälkeen, itse ovat kyllä saaneet rakentaa toinen toistaan suurempaa maitohotellia.

Vielä en ole saanut vastausta.
Silloin aikanaan, maidon kriisituki, mutta vain c-alueelle, miksi?

Ee oo laskevan aorinkon ala tua.maetovilijely. Eeteelässä eekä pohojosessa.Net jotka ossaa/uskaltaa niille aena vaen aorinko. Nousee ja nousee. :D :D :D