Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Haitalliset vieraslajit  (Luettu 10430 kertaa)

kantola

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 27223
  • Ut sementem feeceris, ita metes.
Vs: Haitalliset vieraslajit
Hyvinhän nuo itävät. :)

Suomen Kuvalehden reportaasi Minun kouluni on nyt heidän sai Bonnierin journalistipalkinnon. https://suomenkuvalehti.fi/jutut/kulttuuri/tassa-on-vuoden-juttu/
Yllä oleva materiaali on laadittu vain informatiivisessa tarkoituksessa, eikä siinä mainittuja seikkoja ole tarkoitettu ohjeeksi tai neuvoksi.

42

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8842
  • Israel, lähi idän ainoa demokratia
Vs: Haitalliset vieraslajit
 

Kirjoittaja on vanki kirjoitus on lyhennelmä.
 
Tarina alkaa: Lainaa

Mä olen yks v1tun *eekeri. Mä synnyin Vaasassa ja mä olen suomalainen.
Mulla on iso musta kalu ja mä panen kaikkii suomalaisii naisii - varsinkin blondeja.
Suomalaiset naiset sietää apaattista avioliittoa niiden sohvalla löhöävien miestensä kanssa paremmin – ja aina puoli vuotta lisää, kun ne käy ensin mun luona pantavana. Ne ei kävele kunnolla pariin päivään, kun ne on saanu mun isoa mustaa munaa.
Mä saan suomalaiset naiset unohtamaan niiden tylsän elämän hetkeksi.
Mä olen Tabu, Musta mies. Mä olen Yön Timo, Lakupetteri, Mamu...

Mä olen käynyt Amsterdamissa yli kymmenen kertaa - enkä pelkästään kaman takia. Aina kun mä meen sinne, niin mulle tulee sellainen olo, että mä olisin tullut mun kotiin - kotimaahan, jota mulla ei koskaan oikeasti ole ollut…

Mä katsoin uutisia, joissa kerrottiin, että ensimmäisen polven maahanmuuttajat olivat tehneet terrori-iskun Brysselin lentokentälle.
Yht' äkkiä mä aloin nauramaan ihan hysteerisesti. Mä tanssin ja taputin käsiäni kuin jossain transsissa. Mä tunsin yhtä aikaa pyhää vihaa ja myötätuntoa näitä terroristeja kohtaan.

Mä olin iloinen, että valkoisia ihmisiä kuoli.

Sitten kun mä olin jotain 15-16 -vuotias, mä olin tosi villi ja aloin olla pahasti eksyksissä. Mun äiti ei enää keksinyt mitään muuta, kun et se päätti lähtettää mut Afrikaan mun isän luo. Mä lähdin sinne ja tapasin siellä myös muita suvun jäseniä.

Ja tottakai musta tuli rikollinen. Mä huomasin jo lapsena, että se on aivan sama teenkö mä rikoksia vain en. Mä saan aina saman kohtelun kantaväestöltä ja suomalaisilta viranomaisilta.

Mä olin heti ihan hulluna rikoksiin. Oli kiva satuttaa ihmisiä, pistää ne kärsimään.

White trash.

Kun mä tulin viimeisen kerran Damista, mä jouduin huumepsykoosiin. Mä vedin överit – taas kerran, ja ihan vaan huvikseen. Mut vietiin Vaasan vankimielisairaalaan. Tuttu paikka – jo viidettä kertaa.

Sit mut passitettiin Vaasan vankilaan, jossa mua kuulusteltiin törkeistä pahoinpitelyistä, tapon yrityksestä ja törkeästä huumausainerikoksesta. Ne poliisit sano mulle, että kuules ***** *eekeri, sä olet täysin toivoton tapaus ja nyt me haetaan sulle pitkä kakku. Mä sain 6 vuotta.

Mä nauroin sille tuomarille päin naamaa ja sanoin, että nyt sä lähetät mut mun toiseen kotiin.

Mä pääsen kohta täältä pois.

Jotkut saa taas niin kärsii.



Viimeksi muokattu: 06.02.18 - klo:23:02 kirjoittanut 42

   cría cuervos y te sacarán los ojos