Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe välitä viljelijä  (Luettu 1683 kertaa)

Oksa

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
välitä viljelijä
tuossa luin lehestä kuin olis aihetta kysellä toiselta viljelijäveljeltä kuin mänee....     itellä on pikkasen toinen juttu;   tänäänkin kun satuin varaosia hakeen niin oli pari tuttua kaveria ja ennen kuin kerkesin sanoa etes terve; niin alkoi juttu siitä kuin heillä menee...                         tunti vierähti eto osien haussa mautta kait hyö sai mielen purettua ja miä uutta tietoa kuin menee perheissä täälläpäin...                       joskus tuntunnu että kait meikä osaa tuon kuuntelemisen taiton kun aika moni haluaa mulle noi onkelmansa kaataa...                                                  ja kun tuossa aamusela hierojalla ( jeee, vihloin viimein) hää sano että ottaa vaan puolitaksan kun mulle sai haastaa ja multa sai hyvää enerkiaa...       tulipa ihan pakosta mieleen että saapiko sepeltä!!!???

miä oon vaan niiin hyvä kuuntelija!

Puuha-Pete

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Vs: välitä viljelijä
       tulipa ihan pakosta mieleen että saapiko sepeltä!!!???

Haaviston Pekka saa kuulemma Sepeltä.

Ja päinvastoin.

Tai jotain.
Masu pipi...?...klikkaamalla 5000 euroa ; )) ja mistä Faariin rengas kaikkein halvimmalla? Sarka-museostako? YMPYRÄPUINTIA!!!

Ihan niin kuin minä ja Köntys Sarka-museossa ennustettiinkin!

Sepeteus

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
tuossa luin lehestä kuin olis aihetta kysellä toiselta viljelijäveljeltä kuin mänee....     itellä on pikkasen toinen juttu;   tänäänkin kun satuin varaosia hakeen niin oli pari tuttua kaveria ja ennen kuin kerkesin sanoa etes terve; niin alkoi juttu siitä kuin heillä menee...                         tunti vierähti eto osien haussa mautta kait hyö sai mielen purettua ja miä uutta tietoa kuin menee perheissä täälläpäin...                       joskus tuntunnu että kait meikä osaa tuon kuuntelemisen taiton kun aika moni haluaa mulle noi onkelmansa kaataa...                                                  ja kun tuossa aamusela hierojalla ( jeee, vihloin viimein) hää sano että ottaa vaan puolitaksan kun mulle sai haastaa ja multa sai hyvää enerkiaa...       tulipa ihan pakosta mieleen että saapiko sepeltä!!!???

miä oon vaan niiin hyvä kuuntelija!
Lainaus

Vai anto thaihieroja puoleen hintaan. Siinä Pulkkisen kulmasa ko käväsit. 😁😀

Viimeksi muokattu: 31.05.17 - klo:21:39 kirjoittanut Sepeteus

navettapiika

• Vieras

Oksa

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
sepe, en käyny thaikkua tapaamassa vaan ihan kotomaisella...   ja en nyt sentäs jossain isolla kylällä...   nuita ammattilaisia kun löytyy myös mualtakii!   

Antidesantti

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Tämän foorumin lukeminen ei tee hyvää älykkyydelle
sepe, en käyny thaikkua tapaamassa vaan ihan kotomaisella...   ja en nyt sentäs jossain isolla kylällä...   nuita ammattilaisia kun löytyy myös mualtakii!

HUOM: zepeteokzele kannattaa aina muistuttaa, jotta Ponantsa on palanu...     ::) 🎅
"Lähes kaikki Kuntaliiton vuonna 2007 toteuttamaan kyselytutkimukseen osallistuvat kunnat olivat tukeneet jollain tavalla vesiosuuskuntien toimintaa."

Oksa

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
ja montako d; tä ponantsassa olikaan?

Oksa

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
juuu,,,  oot sitten kuullu jo...     ddddddddddd!