Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Backspacen saantipäivä  (Luettu 3264 kertaa)

BACKSPACE

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 28355
  • für immer
Backspacen saantipäivä
Nyt alkaa aurinko paistamaan. Sain tällaisen kirjeen just  :-* :-*

"Hyvä päivä rakas,

Olen hyvin pahoillani, että astutte sinuun yhtäkkiä, koska emme tunne toisiamme ennen ja rukoilin ennen kuin ottaisin sinuun yhteyttä. Pyydän Jumalalta, etten näe postia kiusallisena ja myös maailman huijauksen takia. Ei halua auttaa niitä, jotka ovat todellisia, mutta olen vahvasti sitä mieltä, että paasto ja rukoukset, jotka tein, lähettävät auttajan minulle Jumalan armon avulla, kirjoitan teille, koska minulla on ongelma, jota tarvitsen teidän vilpitöntä apua ja älä ole Yllätä tai sivuuttaa sähköpostini, koska olet oikea henkilö tähän tarkoitukseen. Nimeni on Ange Paul 22-vuotias tyttö Norsunluurannikolta, olen vanhempieni ainoa tytär. Isäni olivat hyvin varakas kahvila ja kaakaonviljelijät, myös maatalouden entinen maatalousjohtaja, ja hänen liikekumppaneitaan myrkytyivät hänen kuhunkin liiketoimintakokoukseensa.

Ennen isäni kuolemaa maaliskuussa 2015 yksityisessä sairaalassa täällä kotimaassani hän salaa kutsui minut sairasvuoteen puolelle ja kertoi minulle, että hänellä on summa seitsemän miljoonaa kaksisataa tuhatta dollaria (7.200.000 dollaria) Ottakaa huomioon eräs kotimaassani olevasta pääpankista, ja hän käytti nimeni hänen ainoana tyttärensä Kinin seuraavan kerran rahaston tallettamisessa. Hän selitti myös minulle, että hänen rikkautensa takia hän oli myrkyttänyt hänen liikekumppaneitamme yhdessä perheenjäsenten kanssa.

Rakas, Koska seuraamukseni ja viha, jota perheeni sukulaiset ovat kehittäneet myöhäisessä isänne vaurauden suhteen, myöhäiseni isäni kehotti minua etsimään ulkomaista liikekumppania haluamassani maassa, jossa siirrän tämän rahan ja käytän sitä Investointitarkoituksiin.

Pyydän sinua hartaasti pyytämään apua seuraavilla tavoilla:

(1) antamaan hyvää pankkitiliä, johon nämä rahat siirretään
(2) toimimaan tämän rahaston vartijana, koska minun on vielä suoritettava koulutus.
(3) Asettaakseni järjestely minun päästäksesi maastasi oleskelulupien saamiseksi ja koulutuksen jatkamiseksi.

Heti kun saan kiireellistä vastaustasi osoittamalla kiinnostuksenne auttaa minua siirtämään rahat tilillesi maassasi, annan sinulle kaikki tarvittavat tiedot, joita saatat tarvita siirtymään rahan siirtämiseen. Lopuksi haluan tarjota sinulle 20 prosenttia koko rahoista kompensaatiotavoitteena pyrkimyksissän avustaa minua tällä vaatimattomalla pyynnöllä, odotan, että tämä liiketoimi olisi saatettava päätökseen vähintään seitsemän päivän ajan, koska elämäni on vaarassa Perheeni sukulaisilta.

Odottamattomasti odottamassa sopimustesi vastausta.

Vilpittömästi sinun
Ange Paul."
On olemassa 10 ihmistyyppiä. Ne jotka ymmärtävät binääriluvut ja ne jotka eivät ymmärrä.

Tuleva Tuottaja

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 290
Vs: Backspacen saantipäivä
Noniin, siitä helppoa rahaa. Äkkiä vastaat ettei mene tilaisuus sivu suun.
Oikeasti, kuka on niin tyhmä että uskoo oikeasti että saisi miljoonia tuosta noin vain. Vähemmästäkin pitäisi hälytyskellojen soida.
Muiden mielipiteillä ei ole väliä, kunhan on samaa mieltä kuin minä.

noloo_itte

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 290
Vs: Backspacen saantipäivä
Sulla kävi hyvä säkä.

pig24

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12093
Vs: Backspacen saantipäivä
Suomessa yksikään kahvilanpitäjä tai tilanhoitaja ei uskalla paljastaa vaurauttaan, koska kolmannen sektorin toimijat alkaisivat heti piirittämään.

Suuri Ajattelija

  • Vieras
Vs: Backspacen saantipäivä
Suostu ihmeessä, saat vielä pimppiä palkaksi.

BACKSPACE

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 28355
  • für immer
Vs: Backspacen saantipäivä
Suostu ihmeessä, saat vielä pimppiä palkaksi.

7,2 miljoonalla dollarilla jaan melaa tolle typykälle vaikka se olisi ihan pikimusta. Kirjoittaa kuitenkin parempaa suomea kuin vitivalkoinen apilas ja vaikuttaa kivalta ja uskonnolliselta tytöltä. Tai jos toi Paul onkin etunimi? No ei se tolla rahalla oikeasti haittaa sekään.
On olemassa 10 ihmistyyppiä. Ne jotka ymmärtävät binääriluvut ja ne jotka eivät ymmärrä.

Hervast

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9944
  • Backpack rap crap, yap-yap yackety-yack
Vs: Backspacen saantipäivä
Ja osashan hän ottaa yhteyttä proagrian johtavaan kotimaisen kahvintuotannon asiantuntijaan...
A hot blonde and a hot brunette, that was all the diversity we needed back in the 90's

navettapiika

  • Vieras
Vs: Backspacen saantipäivä
Ja osashan hän ottaa yhteyttä proagrian johtavaan kotimaisen kahvintuotannon asiantuntijaan...
Vahva on ollut rukous..

de Citonni

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8694
  • Don't dream your life, live your dreams.
Vs: Backspacen saantipäivä
Kannata siellä Hamburgin Köydenpunojankadulla osoitettaan kaikille hutsuille jakaa.
On niin ihanaa olla tekemättä mitään ja levätä sen jälkeen.

hummeri5

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 786
Vs: Backspacen saantipäivä
Eihän nä ota yhteyttä ku rahamiehiin ja naisiin...Mää voisin sijoittaa kaikki saamani riisirahat.

sorkkis

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26672
  • Voimat lisääntyy . Vapise demari
Vs: Backspacen saantipäivä
Nyt on päkäpäkäpeissin saantipäivä
vessassa on kokopäivän
Kattelee kuvaa naisen antavan
takaapäin pantavan
Taistelukanava Agronet
Tiedustelu ykkönen
Totuus on Agronettiä ihmeellisempää

Oikeat vastaukset löytyy muualta , ei agronetistä .

BACKSPACE

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 28355
  • für immer
Vs: Backspacen saantipäivä
Ja osashan hän ottaa yhteyttä proagrian johtavaan kotimaisen kahvintuotannon asiantuntijaan...

Oon tosiaan paahtanut pienenä kahvipapuja jotka itse kasvatin
On olemassa 10 ihmistyyppiä. Ne jotka ymmärtävät binääriluvut ja ne jotka eivät ymmärrä.

BACKSPACE

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 28355
  • für immer
Vs: Backspacen saantipäivä
Nyt on päkäpäkäpeissin saantipäivä
vessassa on kokopäivän
Kattelee kuvaa naisen antavan
takaapäin pantavan

Hessu on hyvä ja pumppaa vaan Barbaransa täyteen. Ensin pumpulla ja sitten sillä toisella tavalla  >:(
On olemassa 10 ihmistyyppiä. Ne jotka ymmärtävät binääriluvut ja ne jotka eivät ymmärrä.

Hervast

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9944
  • Backpack rap crap, yap-yap yackety-yack
Vs: Backspacen saantipäivä
Ja osashan hän ottaa yhteyttä proagrian johtavaan kotimaisen kahvintuotannon asiantuntijaan...

Oon tosiaan paahtanut pienenä kahvipapuja jotka itse kasvatin

No niin. Eli ymmärrät miten isot rahat siinä bisneksessä liikkuu.

Milloin opel-kahvi tulee kauppoihin ?
A hot blonde and a hot brunette, that was all the diversity we needed back in the 90's

sorkkis

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26672
  • Voimat lisääntyy . Vapise demari
Vs: Backspacen saantipäivä
Nyt on päkäpäkäpeissin saantipäivä
vessassa on kokopäivän
Kattelee kuvaa naisen antavan
takaapäin pantavan

Hessu on hyvä ja pumppaa vaan Barbaransa täyteen. Ensin pumpulla ja sitten sillä toisella tavalla  >:(
Sulla on seksistä pikkusen vääristynyt näkökulma . Aamulla justiinsa varvit ja tokat ehtoolla Naisen kanssa eikä nimi ole Barbara.
Taistelukanava Agronet
Tiedustelu ykkönen
Totuus on Agronettiä ihmeellisempää

Oikeat vastaukset löytyy muualta , ei agronetistä .