Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe onko tämä tapahtunut ennenkin  (Luettu 2629 kertaa)

Antidesantti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 19299
  • Tämän foorumin lukeminen ei tee hyvää älykkyydelle
Vs: onko tämä tapahtunut ennenkin
Minä muistan kun ukot vietiin tielinjalta polttamaan risuja. Olis se tie tullut polttamattakin.
No siellä ne istui talven korttirinkisä.

Jaa. Voitikko yhthän kierrosta...?     ::)
"Lähes kaikki Kuntaliiton vuonna 2007 toteuttamaan kyselytutkimukseen osallistuvat kunnat olivat tukeneet jollain tavalla vesiosuuskuntien toimintaa."

iskra

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 11786
Vs: onko tämä tapahtunut ennenkin
Mitä sä itse ehdotat...

  No sitä Pohjois-Korean mallia, Oma raha, niinpaljon devalvoitu ettei ruousakilla olis varaa ostaa mitään ulkolaista, valuutan sekä tuontitullien takia. Olishan siinä joillain himmaa ruokkia ja vaatettaa kotimaan porukkaa.
 Onhan sitä joskus eletty ilman maniokkia ja kiivejäkin, eikä eikä kaikki ole ehkä maistanut bataattiakaan vielä.
  Suomalaiseen vihannestiskiin ei tarttis muuta kun peruna, lanttu ja nauris, väriä antamaan porkkana ja punajuuri.. sipulia höysteeksi..

Sepeteus

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 37228
Vs: onko tämä tapahtunut ennenkin
Mitä sä itse ehdotat...

  No sitä Pohjois-Korean mallia, Oma raha, niinpaljon devalvoitu ettei ruousakilla olis varaa ostaa mitään ulkolaista, valuutan sekä tuontitullien takia. Olishan siinä joillain himmaa ruokkia ja vaatettaa kotimaan porukkaa.
 Onhan sitä joskus eletty ilman maniokkia ja kiivejäkin, eikä eikä kaikki ole ehkä maistanut bataattiakaan vielä.
  Suomalaiseen vihannestiskiin ei tarttis muuta kun peruna, lanttu ja nauris, väriä antamaan porkkana ja punajuuri.. sipulia höysteeksi..

Toi on kyllä sairaampaa, kuin mitä Leppä ehdottaa. Kun itellä menee hyvin, niin mitä muista väliä. Jos vaikka kuopan reunalle valittajat. 👺