Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Maanpuolustusnäytös  (Luettu 5438 kertaa)

Sepeteus

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 37228
Vs: Maanpuolustusnäytös
...mää oon kattonu kalasnikovin piippua sieltä vika päästä ja liikkuvat ollu takana.

Eikö Sepeteus tienny kuinka päin pyssyä pidetään kädessä  :D ;D ;D

  Niinhän se varmaan oli. :D

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65264
Vs: Maanpuolustusnäytös
ai jaa... onks suomen armeijalla kirppari karkialla?    enpä tienny, kun ei toisten vanhat paskat kalliilla kiinnosta...         ja onko tosiaan tuo pikkuserkku sit kirpparilla töissä?   vekaralta kuskaavat jonkun kontin muutaman kerran kuussa kuulema tuonne... liekö uutta myytävää tahi sit muuta...                       renki rekalla kuskailee ja monta kertaa moikannu tuon toisen...                onkoha siellä myynnissä nykykalustoa vai sitä vanhaa?    jospa mankelin ostais ja laittas alle läskirenkaat... sillä ajelis loppuiän..                                mutta kuulema tuolla on kyllä aika monta konttia tavarata jota luulen että eivät myy...                                            ja kait ne reserviläiset kirpparikamoilla sit harjottelee...

Ärrpää

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7328
Vs: Maanpuolustusnäytös
...mää oon kattonu kalasnikovin piippua sieltä vika päästä ja liikkuvat ollu takana.

Eikö Sepeteus tienny kuinka päin pyssyä pidetään kädessä  :D ;D ;D

  Niinhän se varmaan oli. :D

 Liikkuvat jää taakse, kun lipas on tyhjä, no, housu pyykille voi päästä vähemmälläkin...
Ihan perus...nykyäänhän naiset osaa tehdä sisällään uusia ihmisiä...