Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe No voi voi  (Luettu 871 kertaa)

Eemeli

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 22114
No voi voi
https://www.is.fi/jaakiekko/art-2000005517593.html

Syrjässä on syrjän palvelut.
Mutta kuten tässäkin. Jos itse hommaa, eikä odota että muut maksaa, niin homma pelittää.

Terminator II

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 16939
  • YTK:FI
Vs: No voi voi
Kun piti niille punakakolaisille taata se työpaikka. Minä olisi laittanut ylenkin maksukortin taakse ja jättänyt yle veron keksimättä.
Vasen silmä jos on musta, niin vasurit veti kuonoon! Oikea slmä jos on musta, niin kapitalistilta tuli kuonoon! mutta jos kumpikin silmä on musta, niin kannatat demokratiaa!

Antidesantti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 19299
  • Tämän foorumin lukeminen ei tee hyvää älykkyydelle
Pottukuopan palavelut...
https://www.is.fi/jaakiekko/art-2000005517593.html

Syrjässä on syrjän palvelut.
Mutta kuten tässäkin. Jos itse hommaa, eikä odota että muut maksaa, niin homma pelittää.

No mikääs pottukuopasa näkkyypi ilimaseksi,,,,,,? Anttilan wanahat alusvaatekuvastot,,,,,,?    🎅
"Lähes kaikki Kuntaliiton vuonna 2007 toteuttamaan kyselytutkimukseen osallistuvat kunnat olivat tukeneet jollain tavalla vesiosuuskuntien toimintaa."

Tuomari

  • Vieras
Vs: No voi voi
Kun piti niille punakakolaisille taata se työpaikka. Minä olisi laittanut ylenkin maksukortin taakse ja jättänyt yle veron keksimättä.

Juuri näin olisi pitänyt tehdä. Tein tuossa havainnon yhdestä kokoomukselaisesta että samaa kusi*****kastia kuin nämä mölisijät. Asiaa ei mitään ja joka kohdassa kommentti löytyy . Ei Suomessa enää oikeita porvareita sitten lapuanliikkeen ole nähty.

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65449
Vs: No voi voi
kyl vielä 1970 luvulla oli porvareita mutta sitten punasuvakit hääti nekin pois.  nyt on vain niiiiiiiin virheitä että..

Hervast

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9944
  • Backpack rap crap, yap-yap yackety-yack
Vs: No voi voi
Kun piti niille punakakolaisille taata se työpaikka. Minä olisi laittanut ylenkin maksukortin taakse ja jättänyt yle veron keksimättä.

Jaa mut mites se kansan valistuksellinen ja yleissivistävä palvelu valtion puolelta sitten toteutuisi ?

Tiiä mitkä vaihtoehto- ja valemediat sais sitten jalansijaa 😂
A hot blonde and a hot brunette, that was all the diversity we needed back in the 90's