Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Fentin hyisen kylmä hytti !  (Luettu 6376 kertaa)

tohtori

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 261
Vs: Fentin hyisen kylmä hytti !
Kyllä Suomalainen insinööri tekee hyvää jälkeä kunhan ei ole ekonomeja liikaa rajoittamassa.
Suomalaisella insinöörillä ei ole töitä, ellei niitä ole ekonomi vahtimassa. =)
Joo, Valtrahan kilpailee lähinnä hinnalla. Eikä siinä ole mitään väärää. Kohtuullisesti hinnoitellussa tuotteessa sitä sietää pienet lastentaudit. Sanokaapa muuten miksi Massikassa oli samalla koneella huomattavasti paremmat tehot?

iskra

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 11786
Vs: Fentin hyisen kylmä hytti !




Niin, ainakin mitä vanhoihin ventteihin tulee, niin parempaa ohjaamoergonomiaa ei vain yksinkertaisesti ole olemassa samanikäisissä raktoreissa. Valmetissa nyt ei ole vieläkään ulkopuolisen hydrauliikan ohjaus tältä planeetalta.
[/quote]
  Vanhoissa venteissä on vipstaakit suunnilleen samoja kuin vallun 1102 sessa josta minä siirryin venttiin 33 vuotta sitten, sillä erotuksella vaan että ventissä toiminnot jopa pelasivat..

Antidesantti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 19299
  • Tämän foorumin lukeminen ei tee hyvää älykkyydelle
Kansallisäes Hankmo...
Koneviestin testit nyt ovat ihan oma lukunsa. Ihme kyllä kun siinä joskus on jotain juttua koneistakin.

Olihan sielä: Kansallisäes Hankmo...     ::)
"Lähes kaikki Kuntaliiton vuonna 2007 toteuttamaan kyselytutkimukseen osallistuvat kunnat olivat tukeneet jollain tavalla vesiosuuskuntien toimintaa."

mekano

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 262
Vs: Fentin hyisen kylmä hytti !
Kyllä Suomalainen insinööri tekee hyvää jälkeä kunhan ei ole ekonomeja liikaa rajoittamassa.
Suomalaisella insinöörillä ei ole töitä, ellei niitä ole ekonomi vahtimassa. =)

No joo totta, voihan sen noinkin nähdä...

Joo, Valtrahan kilpailee lähinnä hinnalla. Eikä siinä ole mitään väärää. Kohtuullisesti hinnoitellussa tuotteessa sitä sietää pienet lastentaudit. Sanokaapa muuten miksi Massikassa oli samalla koneella huomattavasti paremmat tehot?

Näpyttää vaan ohjelmaan paljon halutaan ruutia...?
Sitä muuten ihmettelin että paperilla ei valtran ja massikan välillä pitäisi olla lisäteholla eroa kuin parikymmentä heppaa mutta väännössä on iso ero massikan hyväksi (790/660).
Mitatussa voa-tehossa valtra jää jonkun verran massikasta (94/117) eli oliko valtran karsinassa kaikki ponit tallella edes uutena vai jääkö ne matkalle?

Massikassa on muuten kokoa isompi loota kuin esim fendtissä (ML90/ML140) joten ei tarvi laatikon takia sisua rajoittaa. Sama laatikko on käytössä pienemmissä 700-sarjan fendteissä eli jos se kestää kuutoskoneen jatkona niin kestää se varmaan riuskaamman nelosen kaverina. Miten on directin kanssa...?

John Ferguson

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1200
Vs: Fentin hyisen kylmä hytti !
Maasiassa on aina ollut hyvä moottorinohjaus, moottorit vaan on olleet paskoja ennen Sisua. :D Eikö noissa Perkinsinkin aikaan ollut järjestään enemmän tehoa kuin prosyyrissä ilmoitettiin, näin ainakin muistelen. Silloinkin kun luiskanokka N3 ja 56XX Masseri tuli markkinoille, oli Massikassa paljon enemmän tehoja kuin Valtrassa vaikka moottori on sama. Vai hukkaako HiTech vaihteistokin paljon tehoa vert. Dyna4?