Voihan sbe... senthän, ny zepeteoz (kuvitteellinen hahmo) kuulee, että suomalainen on taas valittu huippu virkaan. 🎅 https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/253ff7d9-8c2c-4143-b415-de4ed9dbbb37
Lainaus käyttäjältä: Antidesantti - 16.06.26 - klo:18:56Voihan sbe... senthän, ny zepeteoz (kuvitteellinen hahmo) kuulee, että suomalainen on taas valittu huippu virkaan. 🎅 https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/253ff7d9-8c2c-4143-b415-de4ed9dbbb37Kyllä suomalainen on paras. Varsinkin nainen. Ennenkaikkean demari.
Lainaus käyttäjältä: Eläkelläisviljelijä - 17.06.26 - klo:14:56Lainaus käyttäjältä: Antidesantti - 16.06.26 - klo:18:56Voihan sbe... senthän, ny zepeteoz (kuvitteellinen hahmo) kuulee, että suomalainen on taas valittu huippu virkaan. 🎅 https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/253ff7d9-8c2c-4143-b415-de4ed9dbbb37Kyllä suomalainen on paras. Varsinkin nainen. Ennenkaikkean demari.Miksi silti äänesti viime EU- vaaleissa kommunistinaista? Kerro, Seppo Siitari, oi sinä Mikkelin Molotov.🤣🤣🤣🎅🎅🎅
miksi irlantilainen hautataan vasta viikon päästä kuolemasta? - halutaan varmistaa että kyseessä on aito kuolema , eikä tavanomainen sammuminen.