Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Kotiäitikompleksi  (Luettu 7358 kertaa)

emo-heikki

  • Vieras
Vs: Kotiäitikompleksi
Toisaalta, eläke alkaa karttua vasta 23 ikävuoden jälkeen,
Tämähän on nyt muuttunut ja eläkettä kertyy nykyään jo aikaisemminkin.

Jooo, ehkä niiden osalta, jotka vielä on alle tuon 23 ikävuoden ....
Voi systeemit muuttua.

Jansku

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 49
Vs: Kotiäitikompleksi
Mitäs kun itse olisin lähtenyt aikoja sitten töihin vaan poikaa ei saa hoitoon.Ainoa syy töihin aikaisin paluuseen on raha.
Ei yksinkertaisesti ole varaa olla kotona.
En ymmärrä muutenkaan mikä helv* haloo tarvii nostaa kun naiset haluaa käydä töissä.Tosiaan itsellä on ser tilanne ettei nuorinta saa hoitoon kun eivät täällä ota alle vuoden ikäistä vaan äippäloma loppui ja raha(se pieninkin) loppui myös.
Sitten saat haukut kun yrität töihin päästä.

Ei oo helppoo ei. >:(
Ruunalle sanotaan, oriilta pyydetään ja tammalle lähetetään hakemus - kolmena kappaleena

SiKari

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 348

Jansku

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 49
Vs: Kotiäitikompleksi
Voi luoja tuota akkaa.No saapahan hyvät naurut  ;D ;D
Ruunalle sanotaan, oriilta pyydetään ja tammalle lähetetään hakemus - kolmena kappaleena

Halliorja

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 442
  • Turha tarkkuus on teknistä taitamattomuutta
Vs: Kotiäitikompleksi
Rupiaa kohta Matti Nykänenkin tuntumaan akateemikolta.. Voi elläimen käsi...

emo-heikki

  • Vieras
Vs: Kotiäitikompleksi
Voi luoja tuota akkaa.No saapahan hyvät naurut  ;D ;D

Jooo, naurakaa vaan, mutta maapallo ei ole pyöreä, jos ihan tarkkaan katsotaan ...
Se on greippihedelmän ja kananmunan väliltä, eikä se pyöri ihan tasaisesti, pientä lenkkaamista on ....
Tyttö on oikeassa, mutta tietenkin näin kansakoulutasolla voidaan puhua, että maapallo on pyöreä.

Enempää en viitsinyt jutusta lukea, vaikuttaa pikkuisen liian kireäpipoiselta muijalta minun makuuni ....
Onkohan se sängyssä yhtä kiiihkeä ?????

Jansku

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 49
Vs: Kotiäitikompleksi
käyhä kokeilemassa  :o Josko sekin sitten hiukka rauhottuisi kun saisi jotain  ::)
Ruunalle sanotaan, oriilta pyydetään ja tammalle lähetetään hakemus - kolmena kappaleena

PR

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 715
Vs: Kotiäitikompleksi
Voi luoja tuota akkaa.No saapahan hyvät naurut  ;D ;D

Jooo, naurakaa vaan, mutta maapallo ei ole pyöreä, jos ihan tarkkaan katsotaan ...
Se on greippihedelmän ja kananmunan väliltä, eikä se pyöri ihan tasaisesti, pientä lenkkaamista on ....
Tyttö on oikeassa, mutta tietenkin näin kansakoulutasolla voidaan puhua, että maapallo on pyöreä.

Enempää en viitsinyt jutusta lukea, vaikuttaa pikkuisen liian kireäpipoiselta muijalta minun makuuni ....
Onkohan se sängyssä yhtä kiiihkeä ?????

Aivan totta. Ei ole ihan pyöreä. Mutta mutta. Toi linkkihän on joku kuvitteelliinen lehti. "Totuus seuraa perässä" niinkuin mainoslausekin kuuluu. On sotkettu tuo kotiäitijuttu överiksi.

Ei silti, mikkonen on ÄÖ:ltään mikkoselle sopiva. Eivät kyllä mielipiteillään ansaitsisi palstamillimetriäkään. Korkeintaan jossain Uutispäivä Demarin yleisönosastolla.  :P

Sivu Persoona

  • Vieras
Vs: Kotiäitikompleksi
Voi luoja tuota akkaa.No saapahan hyvät naurut  ;D ;D

Jooo, naurakaa vaan, mutta maapallo ei ole pyöreä, jos ihan tarkkaan katsotaan ...
Se on greippihedelmän ja kananmunan väliltä, eikä se pyöri ihan tasaisesti, pientä lenkkaamista on ....
Tyttö on oikeassa, mutta tietenkin näin kansakoulutasolla voidaan puhua, että maapallo on pyöreä.

Enempää en viitsinyt jutusta lukea, vaikuttaa pikkuisen liian kireäpipoiselta muijalta minun makuuni ....
Onkohan se sängyssä yhtä kiiihkeä ?????

Aivan totta. Ei ole ihan pyöreä. Mutta mutta. Toi linkkihän on joku kuvitteelliinen lehti. "Totuus seuraa perässä" niinkuin mainoslausekin kuuluu. On sotkettu tuo kotiäitijuttu överiksi.

Ei silti, mikkonen on ÄÖ:ltään mikkoselle sopiva. Eivät kyllä mielipiteillään ansaitsisi palstamillimetriäkään. Korkeintaan jossain Uutispäivä Demarin yleisönosastolla.  :P

Oletko siis   sitä mieltä, että jos joku ihminen on eri mieltä kanssasi, niin hän on sinua tyhmempi?

Sivu Persoona

  • Vieras
Vs: Kotiäitikompleksi
Vähän suvaitsevuutta  nyt tähänkin aiheeseen.
Elämme kuitenkin vapaassa maassa, missä jokaisella on oikeus sanan- ja erityisesti mielipiteen vapauteen, tämä tuntuu unohtuvan monissa tätä aihetta koskevissa kiistelyissä.

Suvaitsevaisuusperiaate on saanut ehkä kauneimman ilmauksensa filosofi VOLTAIREN sanoissa toiselle filosofille ROUSSEAULLE:  "En voi hyväksyä ainoatakaan sanaanne, mutta puolustan silti kuolemaani saakka OIKEUTTANNE lausua ne."

Viimeksi muokattu: 28.01.09 - klo:23:57 kirjoittanut Sivu Persoona

turkki

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1178
Vs: Kotiäitikompleksi
Suvaitsevaisuusperiaate on saanut ehkä kauneimman ilmauksensa filosofi VOLTAIREN sanoissa toiselle filosofille ROUSSEAULLE:  "En voi hyväksyä ainoatakaan sanaanne, mutta puolustan silti kuolemaani saakka OIKEUTTANNE lausua ne."

Mikkonen kyllä toteuttaa tuota periaatetta todella suvaitsevasti.

"Asialliset hommat suoritetaan, muuten ollaan kuin Ellun kanat."

PR

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 715
Vs: Kotiäitikompleksi
Voi luoja tuota akkaa.No saapahan hyvät naurut  ;D ;D

Jooo, naurakaa vaan, mutta maapallo ei ole pyöreä, jos ihan tarkkaan katsotaan ...
Se on greippihedelmän ja kananmunan väliltä, eikä se pyöri ihan tasaisesti, pientä lenkkaamista on ....
Tyttö on oikeassa, mutta tietenkin näin kansakoulutasolla voidaan puhua, että maapallo on pyöreä.

Enempää en viitsinyt jutusta lukea, vaikuttaa pikkuisen liian kireäpipoiselta muijalta minun makuuni ....
Onkohan se sängyssä yhtä kiiihkeä ?????

Aivan totta. Ei ole ihan pyöreä. Mutta mutta. Toi linkkihän on joku kuvitteelliinen lehti. "Totuus seuraa perässä" niinkuin mainoslausekin kuuluu. On sotkettu tuo kotiäitijuttu överiksi.

Ei silti, mikkonen on ÄÖ:ltään mikkoselle sopiva. Eivät kyllä mielipiteillään ansaitsisi palstamillimetriäkään. Korkeintaan jossain Uutispäivä Demarin yleisönosastolla.  :P

Oletko siis   sitä mieltä, että jos joku ihminen on eri mieltä kanssasi, niin hän on sinua tyhmempi?

Saatanpa ollakin  ;) Mutta ihan jos yritetään totuudessa pysyä, niin oon itte niin tyhmä mies, että lueskelen noita iltapäivälehtien höpöjuttuja internetin välityksellä. Sieltä olen lukenut, että tää nätimpi mikkonen on leimannut päivähoidon natsien keksinnöksi. Lisäksi Hän on asettanut oman tietämyksensä tutkimustulosten edelle leimaamalla Hänen mielipiteidensä vastaiset tutkimustulokset humpuukiksi.

Mutta ei siinä oikeastaan mitään. Eniten mua ihmetyttää, että miksi tämmöisen ö-luokan julkkiksen mielipiteillä on näin valtaisa vaikutus, että niitä vatvotaan "lehdissä" ynnämuissa päivästä toiseen. Niin tyhmä mies minä olen ja se minulle anteeksi annettakoon. Ja jos tasa-arvoisen kohtelun puolustaminen sukupuolten välillä on halveksuttavaa, niin olkoon sitten niin. Minä kun olen paitsi tyhmä, niin myös ruma, niin tiedän, että naiset tätä maailmaa kuitenkin loppupeleissä pyörittää. Joillakin toisilla on kait varaa pitää naisia "hellan/näyttöpäätteen ja nyrkin välissä" kotona ja työpaikalla.

Ai niin. Siitä päivähoitokysymyksessä olen tosiaankin mikkosen kanssa eri mieltä.  :D