Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Rokotusta vaihtoehtotieteeseen  (Luettu 3296 kertaa)

Shrek

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1911
  • Quidquid Latine dictum sit, altum videtur
Vs: Rokotusta vaihtoehtotieteeseen

Suomalaiset ovat varmaankin keskimääräistä nuhteettomampia sillä en ole monenkaan kuullut himoitsevan naapurin aasia, peltoja kyllä senkin edestä.
Melko pervo on, jos naapurin Aasia himoitsee, ainakin jos Apilaksen naapurina asuu...
"Ajatelkaapa niitä kaikkia Fordin omistajia jotka eräänä päivänä haluavat oikean auton..."
 John Dodge, 1914

http://www.youtube.com/watch?v=vVXIK1xCRpY
http://www.youtube.com/watch?v=FMUf2qmSzvE

bdr-529

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7460
Vs: Rokotusta vaihtoehtotieteeseen
 Missä on mymmy? Kaivattais kovasti kommenttia. Alkaa vahvistua käsitys että nimim. on kaapattu Putlerin trollien tarkoitusperiin.
Mielipiteeni on voinut muuttua, mutta ei se tosiasia, että olen oikeassa.

Hervast

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9944
  • Backpack rap crap, yap-yap yackety-yack
Vs: Rokotusta vaihtoehtotieteeseen
Mooseksen laki kieltää koron kiskonnan

2. Moos. 22:24  "Jos lainaat rahaa jollekulle köyhälle, joka kuuluu minun kansaani, älä ole kiskuri" . Tämä siis ei ole aivan tarkkaan niin kuin kirjoitit.

Voisit muutenkin tutustua niin juutalaisuuteen kuin kristinuskoon, sekä ehkä myös islamiin ihan lukemalla lähteteokset itse, eikä vain Siionin Viisaiden käsikirjaa valikoimalla.

-SS-

'minun kansani' tarkoittaa tuossa yhteydessä toista juutalaista, muilta sitten kiskotaan korkoja säälimättä. Islamilaiset pankit noudattavat paremmin tuota raamatun kohtaa 😀

Ja mitä enempi tuohon juutalaisuuteen tutustuu, niin sen vähemmän sen aatteen kanssa haluaa olla tekemisissä.

Viimeksi muokattu: 10.02.17 - klo:17:06 kirjoittanut Hervast

A hot blonde and a hot brunette, that was all the diversity we needed back in the 90's

Luomujussi

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10560
  • Expertus dico....
Vs: Rokotusta vaihtoehtotieteeseen
Mutt tuossa on kolme määrittelykysymystä, köyhä, minun kansa ja kiskuri....

-SS-

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 19959
  • Rauta ei valita eikä voima kuvia palvele - Ford
Vs: Rokotusta vaihtoehtotieteeseen
Joo antisemiittikirjallisuuden asiantuntijat tuota toistelevat, tuo raamatunkohta sanoo ihan toista. Uudessa Testamentissa Matteuksen Evankeliumissa nimenomaan käytetään leiviskän "pörssiin" sijoittamista toivottavampana kuin maahan hautaamista. Leiviskä on silloista rahaa, ei leipää.

Islamilaiset pankit saavat korkonsa muuta kautta. Muuten niitä ei olisi. Autorahoituskin tapahtuu kierrättämällä auto pankin kautta, ja siihen lisätään luvallinen myyntikate, joka ei ole enää korkoa, hokkuspokkus.

-SS-

Hervast

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9944
  • Backpack rap crap, yap-yap yackety-yack
Vs: Rokotusta vaihtoehtotieteeseen
Ei minulla ole oikeita seemiläisiä vastaan mitään, heillehän se palestiina kuuluisi. Toisin kuin näille jumalattomille kasaarirosvoille joita täälläkin puolustellaan.
A hot blonde and a hot brunette, that was all the diversity we needed back in the 90's

Puuha-Pete

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7393
Vs: Rokotusta vaihtoehtotieteeseen
Mutt eix sen pyhän sanan tulis olla yksiselitteistä ja selkeää...sä saat tehdä asioita noin ja sä saat tappaa toisenuskoisen.....mix uskoa tulee tulkita...

10 käskyä on aika yksiselitteinen ja selkeä.
Masu pipi...?...klikkaamalla 5000 euroa ; )) ja mistä Faariin rengas kaikkein halvimmalla? Sarka-museostako? YMPYRÄPUINTIA!!!

Ihan niin kuin minä ja Köntys Sarka-museossa ennustettiinkin!

Puuha-Pete

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7393
Vs: Rokotusta vaihtoehtotieteeseen
Mutt eix sen pyhän sanan tulis olla yksiselitteistä ja selkeää...sä saat tehdä asioita noin ja sä saat tappaa toisenuskoisen.....mix uskoa tulee tulkita...

Niinhän se onkin ja esimerkiksi Raamatussa tappamisesta, uskonnosta riippumatta käsky on "Älä tapa!"

Ainakin VT:ssä on runsaasti tappokehotuksia:

Lainaus
Raamattu määrää kuolemantuomion monista asioista. Mooseksen laki määrää kuolemantuomion esimerkiksi jumalanpilkasta, vanhempiensa kiroamisesta, vanhempiaan vastaan rikkomisesta, väärästä valasta, taposta, koron kiskonnasta, väärästä todistuksesta ja useista seksuaalirikoksista.[1] Lisäksi Raamatussa on kertomuksia, joissa ihmisille määrätään kuolemantuomioita Jumalan käskystä tai uskonnollisten johtajien käskystä.
  https://fi.wikipedia.org/wiki/Kuolemantuomio_Raamatussa

UT:ssa ilmeisesti vähemmän, on jonkunverran modernisoitu. Ongelmallista on, että useimpiin asioihin löytyy monia päinkinvastaisia ohjeita ja määräyksiä, riippuen minkä kohdan sattuu lukemaan. Ei tuollaisesta ohjeistuksesta oikein elämänoppaaksi ole.

Paitsi ehkä kymppikäsky: Älä himoitse lähimmäisesi vaimoa. Älä himoitse lähimmäisesi taloa tai peltoa, älä hänen palvelijaansa, palvelijatartaan, härkäänsä, aasiaan, äläkä mitään, mikä kuuluu hänelle."  https://fi.wikipedia.org/wiki/Kymmenen_k%C3%A4sky%C3%A4

Lainaus
Mooseksen laki ja kymmenen käskyä kuuluvat juutalaisuuteen. Kristityt ovat uudessa liitossa, jonka perustana on Jeesuksen sovituskuolema ristillä ja pelastus armon, eikä tekojen kautta, jonka vuoksi Mooseksen laki ei koske heitä, mutta kymmenen käskyä ovat osa kristillistä uskoa.

Suomalaiset ovat varmaankin keskimääräistä nuhteettomampia sillä en ole monenkaan kuullut himoitsevan naapurin aasia, peltoja kyllä senkin edestä.

Johtuisko siitä, että kun noita kirjoitettiin, aasi oli yleisin maataloustyökalu. Johtuisko?

Vai oliks silloin jo Fendttejä?
Masu pipi...?...klikkaamalla 5000 euroa ; )) ja mistä Faariin rengas kaikkein halvimmalla? Sarka-museostako? YMPYRÄPUINTIA!!!

Ihan niin kuin minä ja Köntys Sarka-museossa ennustettiinkin!