Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Peltor ws alert xp  (Luettu 5175 kertaa)

T171

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 38
Peltor ws alert xp
Kysymys kyseisen mallin bt peltoreista? Eli toimiiko tämä kuuleva ominaisuus myös silloin kun puhelu käynnissä? Eli jos puhelu kesken ja esim joku puhuu radio puhelimeen raktorisa ni kuuleeko sen puheen sieltä taustalta läpi puhelun aikana?

maraani

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3117
  • Jos pyörä ei vedä, se jarruttaa
Vs: Peltor ws alert xp
Kysymys kyseisen mallin bt peltoreista? Eli toimiiko tämä kuuleva ominaisuus myös silloin kun puhelu käynnissä? Eli jos puhelu kesken ja esim joku puhuu radio puhelimeen raktorisa ni kuuleeko sen puheen sieltä taustalta läpi puhelun aikana?
Hyvä kysymys. Ne "kuulevan toiminnon" mikit on erilliset siitä puhelinmikistä. Mutta sen mitä puhelinmikki ottaa puhetaajuuksia, niin kyllä ne vastapuolelle kuuluu. Toisaalta on se puhelinmikki hyvin suunnattu, mutta kun taustaäänet suodatetaan pois, saattaa saada selvää em. radion keskustelusta..
Melkoista rämpimistä välillä, mutta parhaansa tehden ja kovasti yrittäen. Onnistuminen palkitsee. 1966 - 2016 and counting...

T171

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 38
Vs: Peltor ws alert xp
Suurin tarkoitus tässä on se että kun itse istun sielä hytisä ja mulla on puhelu auki luurien kautta jollekkin, niin jos mulle puhutaan sen la puhelimen kautta ni kuulenko sen sieltä taustalta hyvin kuulevan ominaisuuden kautta, vai pitääkö la puhelimesa kääntää volat kaakkoon jottaa kuulee jos joku puhuu la puhelimen kautta mulle sillon?

maraani

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3117
  • Jos pyörä ei vedä, se jarruttaa
Vs: Peltor ws alert xp
Suurin tarkoitus tässä on se että kun itse istun sielä hytisä ja mulla on puhelu auki luurien kautta jollekkin, niin jos mulle puhutaan sen la puhelimen kautta ni kuulenko sen sieltä taustalta hyvin kuulevan ominaisuuden kautta, vai pitääkö la puhelimesa kääntää volat kaakkoon jottaa kuulee jos joku puhuu la puhelimen kautta mulle sillon?
Juuh, ajauduin näemmä innoissani toiseen suuntaan. Mulla oli semmoiset (punaiset) bt Peltorit, joista puhelimen ääni kuului vain vasemmasta kuulokkeesta. Pidin sitä ominaisuutena. mutta en tullut kiinnittäneeksi huomiota kaipaamaasi ominaisuuteen, kun harvoin oli kuuntelu päällä. Arvaisin silti, että kuuntelu toimii puhelunkin aikana. Se, että mitä ymmärtää, jos vasempaan korvaan tulee jotain ja oikeaan toista, onkin sitten eri juttu.
Melkoista rämpimistä välillä, mutta parhaansa tehden ja kovasti yrittäen. Onnistuminen palkitsee. 1966 - 2016 and counting...

T171

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 38
Vs: Peltor ws alert xp
Kuuluuko se näissä uusissa mustissakin vain vasemmasta kuulokkeesta se puheääni?

ijasja2

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7093
Vs: Peltor ws alert xp
Kuuluuko se näissä uusissa mustissakin vain vasemmasta kuulokkeesta se puheääni?

Eikun stereona. Tuo kuuleva ominaisuus jäänyt tuolla tavalla kokeilematta, käytännössä aina pois päältä. Ulkona ottaa tuulen kohinan ja takin kauluksen rapinan ym. häiriöäänet häiritsevästi. Tuuli lähinnä suurin peikko, sisätiloissa tai heikossa tuulessa toimii ok.

Edittiä: Uuden puhelimen paritin kuulosuojaimien kanssa ja testasin soittoa, kuuleva ominaisuus hiljenee kun puhelu aukeaa. Vielä puhelimen hälyttäessä kuuluu äänet läpi, mutta puhelun aikana ei kuulu muutakuin puhe. Mikrofoni on niin hyvin melusuodatettu, että ehkä se lälläri voi olla surutta isolla eikä haittaa puhelun vastapuolta lainkaan ts. ei kuule.

Rahalle saa kyllä vastineen noissa, ehdottomasti. Toiset mustat menossa, enkä ilman tulisi toimeen. Pattereita syö kovasti vrt. punaiset radio peltorit, mutta akkupattereilla tai akulla homma hallussa.

Viimeksi muokattu: 29.01.17 - klo:12:19 kirjoittanut ijasja2

"Understeer is when you see the tree you are hitting, if you only hear the tree then it was oversteer". (Walter Röhrl)

T171

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 38
Vs: Peltor ws alert xp
Googlesta löyty aikansa etsimällä käyttöohjekirja nuille, ja sielä kyllä neuvottiin miten säädetään puhelun voimakkuutta ja ympäristö äänen voimakkuutta puhelun aikana. Olis vain hyvä ominaisuus jos kuulis luurit pääsä sen radiopuhelimen äänen läpi ni ei ois aivan kuurona mitä muuhalla tapahtuu tai halutaan kertoa lälläristä.

RimaPoika

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 307
Vs: Peltor ws alert xp
Silentassa ainaki kuuluu.
Ja saa säädettyä aika hyvin mielestäni .
Toki ei oo muista kokemusta kun eivä sovi päähän :D

Toivo Tonta

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7111
  • karkki vai keppana?
Vs: Peltor ws alert xp
Kuka myy silentaa? Peltoria on joka maitokaupassakin.
pessimisti ei pety!

RimaPoika

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 307
Vs: Peltor ws alert xp
Wurth myy silentaa

Peltola

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1410
Vs: Peltor ws alert xp
Wurth myy silentaa

Muista kokeilla sopiiko korvasi silentaan. Olen etsinyt peltoreille edullisempaa vaihtoehtoa, mutta aina olen jäänyt isoista korvistani kiinni. Ja ne kipeytyy päivässä ellei sovi kunnolla.

RimaPoika

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 307
Vs: Peltor ws alert xp
Wurth myy silentaa

Muista kokeilla sopiiko korvasi silentaan. Olen etsinyt peltoreille edullisempaa vaihtoehtoa, mutta aina olen jäänyt isoista korvistani kiinni. Ja ne kipeytyy päivässä ellei sovi kunnolla.
Halpoja ei ole mitkään