Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Verkusta jänes  (Luettu 5766 kertaa)

Isäntärenki

  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 185
Vs: Verkusta jänes
Ihan yleinen juttu renkaat sorvataan sorvaus menee takuuseen. Tehdas maksaa kaikilla merkeillä on tarkastajat,  kutjadin on ruotsissa. Puhuu suomea käy täällä, tai antaa sorvausluvan. Traktori menee viittäkymmentä yli niin pitä sorvata.

Movado

  • Vieras
Vs: Verkusta jänes
Ihan yleinen juttu renkaat sorvataan sorvaus menee takuuseen. Tehdas maksaa kaikilla merkeillä on tarkastajat,  kutjadin on ruotsissa. Puhuu suomea käy täällä, tai antaa sorvausluvan. Traktori menee viittäkymmentä yli niin pitä sorvata.


Niin varmaan on, mutta päätavoite on pyöreät renkaat ( toki vika voi olla vanteissakin ) Itse olen vaihdattanu pyöreät kumit tavalla tai toisella.
Rengas merkin valinnalla myös merkitystä  - Pirellin takapyörässä oli yli 5mm heittoa ei silti traktori pomppinut, tyhjällä huomasi juuri ja juuri joka tapauksessa en hyväksynyt sorvausta vaan uusikumi alle.

realisti

  • Vieras
Vs: Verkusta jänes
on ollut meidänkin koneissa monenlaista qummia alla. ih 685:ssä nokian ristikukokset 18.4-34 oli hyvä ja tasainen kyyti, mitä nyt koloissa kova, urkki 385t alkuperäiset barumit aivan surkeat ainoa hyvä asia talvipito, vaituivat millikoon tauruksiin jotka muutoin ok mutta talvipito nolla. ih vaihtui 4240:een jossa edessä goodyearit jotka olivat erinomaiset, takana hermoja raastavasti pompottavat michelinit. kones vaihtui cs94:ään jossa goodyearit erinomaiset ja kulutusta kestävät, kaikkiaan jäi hyvä maku. vaihto mx120:aan alla vähän aikaa michelinin sirkkelinterät aivan hyvät kylläkin, vaihdettiin vähäksi aikaa trelleborg twinit tosi kova kyyti mutta ei sentään pompi, kovat kulumaan, tilalle nokian tr radialit 650+540 erittäin hyvät renkaat ottaisin nykyisiinkin koneisiin kun vain saisi pehmeä kyyti ja pito. jd 3050:ssa ensin nokian tri:t hyvä mutta kova kyyti ja hyvä pito sekä kulutuksen kesto, vaitui eteen tr forest multiplus, ainoa hyvä puoli on että kestää normaalia enemmän ulkoisia rasituksia, taakse michelinin 650-38 hyvät mutta liukkaat. jd 3140 taurukset ja helvetillinen pompotus. jd 6900:ssa ensin barumit, yllättävän hyvät mutta kapeat joten tilalle talviliukkaat michelinit 650+540.
Paras kumi tuli vahingossa koneen mukana jd6630:ssa firestone evolution 9000 650+540 leveenä. Paras kumi mikä ollut nokian jälkeen pitoa ja tasaista kyytiä suosittelen!

Pallis

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 29
Vs: Verkusta jänes

Paras kumi tuli vahingossa koneen mukana jd6630:ssa firestone evolution 9000 650+540 leveenä. Paras kumi mikä ollut nokian jälkeen pitoa ja tasaista kyytiä suosittelen!

Täältä tulee kanssa ääni Firestonelle. Syksystä ajettu evo 9000:lla. Pito talvella paljon parempi kuin saman kokoisissa misukoissa. Ei pompi ja on vakaa ajettava isoillakin kuormituksilla yli 50 vauhdissakin. Hintakin kohtuullinen verrattuna moneen muuhun "merkki" renkaaseen.

Strimari

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1850
  • This is radio Nowhere!
Vs: Verkusta jänes
Jos se vika olikin sun kärryissäs. Sulla oli tietty 1 akseliset pallokumivelsat perässä... ;D
[/quote]

Velsat oli kyllä,telillä, korotettu malli ( 120 HL ) mutta renkaat ja vanteet on vaihdettu vuosi sitten uusiin. Ja ei ne pompottanut Tauruksilla varustettua traktoria yhtään.
Hyvää yritetään, mutta priimaa pakkaa tulemaan!

SKN

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 52007
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Vs: Verkusta jänes
Jos se vika olikin sun kärryissäs. Sulla oli tietty 1 akseliset pallokumivelsat perässä... ;D

Velsat oli kyllä,telillä, korotettu malli ( 120 HL ) mutta renkaat ja vanteet on vaihdettu vuosi sitten uusiin. Ja ei ne pompottanut Tauruksilla varustettua traktoria yhtään.
[/quote]
 ;D ;D
Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159