Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Mitäs demokratiaa tämä on?  (Luettu 4263 kertaa)

Mopomies

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8489
Vs: Mitäs demokratiaa tämä on?
http://areena.yle.fi/1-3945574

Marssitaan Trumpia vastaan.Ei mulla tullu mieleenkään,vaikka Tartsa voitti,kärsin hiljaa 12 vuotta ja häpesin monesti silmät päästäni. Tämä sana demokratia on humpuukia,samoin,kuin populismi.Kumpikaan ei oikeesti tarkoita sitä,mitä pitäisi.
Se,että yritetään tehdä kaikista ihmisistä maailman kansalaisia,on myös tuomittu epäonnistumaan. Liian pieni joukko yrittää näitä asioita,kysymättä enemmistöltä mitään.Esko Aho sanoi sen tänään tv:ssä.Demokraatit pettävät kansan silloin,kun se on vain vähemmistön asialla.Miksi vähemmistö on tärkeämpää,kuin enemmistö.Miksi se saa sanoa mitä vaan,mutta enemmistön pitää olla hiljaa. Minä en alistu tällaiseen. >:(

Esko Aho on ihan laho. Niin myöskin Juhantalo.
On vain yksi oikea F-1 moottori.

Rocketdyne F-1 ilman katalysaattoria, urearuiskutusta ja hiukkassuodatinta. Vetää äkeen kuin äkeen.

Sepeteus

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 37228
Vs: Mitäs demokratiaa tämä on?
http://areena.yle.fi/1-3945574

Marssitaan Trumpia vastaan.Ei mulla tullu mieleenkään,vaikka Tartsa voitti,kärsin hiljaa 12 vuotta ja häpesin monesti silmät päästäni. Tämä sana demokratia on humpuukia,samoin,kuin populismi.Kumpikaan ei oikeesti tarkoita sitä,mitä pitäisi.
Se,että yritetään tehdä kaikista ihmisistä maailman kansalaisia,on myös tuomittu epäonnistumaan. Liian pieni joukko yrittää näitä asioita,kysymättä enemmistöltä mitään.Esko Aho sanoi sen tänään tv:ssä.Demokraatit pettävät kansan silloin,kun se on vain vähemmistön asialla.Miksi vähemmistö on tärkeämpää,kuin enemmistö.Miksi se saa sanoa mitä vaan,mutta enemmistön pitää olla hiljaa. Minä en alistu tällaiseen. >:(

Esko Aho on ihan laho. Niin myöskin Juhantalo.

Onks se Juhanlaho?

jeep

  • Vieras

mymmy

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 759
Vs: Mitäs demokratiaa tämä on?

Ei demokratiassa vähemmistö ole enemmistöä tärkeämpi, mutta demokratiassa vähemmistöllä on oikeus olla olemassa ja elää vähemmistöelämäänsä onnellisesti pelkäämättä enemmistön reaktioita.
[/quote
-----   mun mielestä vähemmistöllä on ihmisarvo,kuka sen vois poistaa.He itse vain luulee niin ja korostavat omaa asemaansa.

Minä itse kuulun vähemmistöön,enkä kyllä välitä hyväksytäänkö minut vai ei.Olen se mikä olen,eikä mun puolesta tartte kenenkää marssia.

Turhaa vouhotusta.

mymmy

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 759
Vs: Mitäs demokratiaa tämä on?
Niin ja populismihan noissa vaaleissa ruletti....Clinton pelasi rehdisti tavoitteillaan Trumppi populistisesti. Esmes jos Clinton olis populistisesti kannattanut vapaata, nykyistä aselakia niin vois olla presidentti. Trumppihan hyökkäsi voimakkaasti Clintonin muutamaan kannanottoon.....

Jenkeissä aseet ovat suuressa asemassa ja jokainen häviää vaalit joka niiden omistusoikeutta edes hieman yrittä rajoittaa....

Sairas maa...

---kyllä sitä Amerikkaa vaan täälläkin ihannoidaan.

Sivupersoona

  • Vieras
Vs: Mitäs demokratiaa tämä on?
Amerikastahan talouskriisi sai alkunsa 2008, mutta kohtuullisesti ne on nousseet, vaikka infra siellä on rappiolla, no onneksi Trumppi tulee sen korjaamaan. Amerikkalainen suoraviivainen markkinatalous on maailman paras, siellä ei ammattiliitot  änkyröi, eikä kaikenmaailman vihervassarit ole estämässä hankkeita. Clinttoni ja Obama on vihervassareita, onneksi ne ei enää ole vallassa.

kantola

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 27223
  • Ut sementem feeceris, ita metes.
Vs: Mitäs demokratiaa tämä on?
Suurimpien mielenosoitusten takana naiset kertoo Yle. Olisivat kertoneet äänensä vaaleissa ja äänestäneet sitä yhtä naista.
Yllä oleva materiaali on laadittu vain informatiivisessa tarkoituksessa, eikä siinä mainittuja seikkoja ole tarkoitettu ohjeeksi tai neuvoksi.

Sivupersoona

  • Vieras
Vs: Mitäs demokratiaa tämä on?
Suurimpien mielenosoitusten takana naiset kertoo Yle. Olisivat kertoneet äänensä vaaleissa ja äänestäneet sitä yhtä naista.

Pysyisivät vaan kotonaan, haarat sängyssä levällään miehiään varten.

icefarmer

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26252
  • vastustan
Vs: Mitäs demokratiaa tämä on?
Amerikastahan talouskriisi sai alkunsa 2008, mutta kohtuullisesti ne on nousseet, vaikka infra siellä on rappiolla, no onneksi Trumppi tulee sen korjaamaan. Amerikkalainen suoraviivainen markkinatalous on maailman paras, siellä ei ammattiliitot  änkyröi, eikä kaikenmaailman vihervassarit ole estämässä hankkeita. Clinttoni ja Obama on vihervassareita, onneksi ne ei enää ole vallassa.
ei tartte ammattiliittojen änkyröidä kun resitentti sannoo että halpatyövoima pysyy vaan siellä muurin takana ja kiinan rihkama ja ulkomaiset elintarvikkeet saa semmoset tullit  (vertaa meidän kivi) että puuttini jo hymyilee että siinä on kunnon diktaattori entiseen malliin, toyotaki tullee maahan vaan tullimiesten kautta 8) 8) 8) 8)
Kaiken sen minkä Italian mafia joutuu tekemään laittomasti voi Suomessa tehdä laillisesti...

kantola

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 27223
  • Ut sementem feeceris, ita metes.
Vs: Mitäs demokratiaa tämä on?
Katsotaan nyt kauanko Amerikan VeetiEemelit kestävät oligarkkiaan. Trump kiittää punaniskoja ja vaihtelu virkistää.

Ja vika ei ole Trumpissa jos jotain menee pieleen, senhän Trump on moneen kertaan sanonut kun on toisten rahat tuhlannut. "Mitäs läksit."
Yllä oleva materiaali on laadittu vain informatiivisessa tarkoituksessa, eikä siinä mainittuja seikkoja ole tarkoitettu ohjeeksi tai neuvoksi.

epäonnensoturi

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 334
Vs: Mitäs demokratiaa tämä on?
Amerikastahan talouskriisi sai alkunsa 2008, mutta kohtuullisesti ne on nousseet, vaikka infra siellä on rappiolla, no onneksi Trumppi tulee sen korjaamaan. Amerikkalainen suoraviivainen markkinatalous on maailman paras, siellä ei ammattiliitot  änkyröi, eikä kaikenmaailman vihervassarit ole estämässä hankkeita. Clinttoni ja Obama on vihervassareita, onneksi ne ei enää ole vallassa.
Toivottavasti et pety raskaasti jos homma ei toiminutkaan aivan samalla tavalla kuin puheissa Trump on antanut ymmärtää.

icefarmer

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26252
  • vastustan
Vs: Mitäs demokratiaa tämä on?
Katsotaan nyt kauanko Amerikan VeetiEemelit kestävät oligarkkiaan. Trump kiittää punaniskoja ja vaihtelu virkistää.

Ja vika ei ole Trumpissa jos jotain menee pieleen, senhän Trump on moneen kertaan sanonut kun on toisten rahat tuhlannut. "Mitäs läksit."
oishan se niinistöltäkin miehekäs teko kun sanoisi jotta viron paatit pysyy laiturissa, maaghan tullaan vaalimaan kautta ajokortti, työlupa,  viisumi ja passi kourassa kuukauden koeajalla 8) 8) 8) 8)
Kaiken sen minkä Italian mafia joutuu tekemään laittomasti voi Suomessa tehdä laillisesti...

kantola

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 27223
  • Ut sementem feeceris, ita metes.
Vs: Mitäs demokratiaa tämä on?
USA:sta tulee tarpeeksi sisäänkäännyttyään pian uusi Kuuba... Kadutkin täynnänsä vanhoja amerikan"rautoja".
Yllä oleva materiaali on laadittu vain informatiivisessa tarkoituksessa, eikä siinä mainittuja seikkoja ole tarkoitettu ohjeeksi tai neuvoksi.

JD6630

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5502
Vs: Mitäs demokratiaa tämä on?
USA:sta tulee tarpeeksi sisäänkäännyttyään pian uusi Kuuba... Kadutkin täynnänsä vanhoja amerikan"rautoja".
Vähän vaikea uskoa tuohon. Amerikka on kuitenkin niin iso ja merkittävä, käsittääkseni myös täysin omavarainen maa, ettei se todellakaan mihinkään katoa.

Tuossa Trumpin protektionismissa on se etu kaikkien kannalta, että mahdollisesti Kiina saadaan kuriin.

icefarmer

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26252
  • vastustan
Vs: Mitäs demokratiaa tämä on?
USA:sta tulee tarpeeksi sisäänkäännyttyään pian uusi Kuuba... Kadutkin täynnänsä vanhoja amerikan"rautoja".
Vähän vaikea uskoa tuohon. Amerikka on kuitenkin niin iso ja merkittävä, käsittääkseni myös täysin omavarainen maa, ettei se todellakaan mihinkään katoa.

Tuossa Trumpin protektionismissa on se etu kaikkien kannalta, että mahdollisesti Kiina saadaan kuriin.
nythän meidän täytyy muistaa että kiina on rahoittanut amerikan :) ;) :D ;D
Kaiken sen minkä Italian mafia joutuu tekemään laittomasti voi Suomessa tehdä laillisesti...