Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Kepulaista kyykytystä  (Luettu 3331 kertaa)

Talojussi

  • Vieras
Vs: Kepulaista kyykytystä





Simmo on tänään tätä mieltä ja huomenna toista...tänään PerSu ja huomenna taas kepu...eilen lesta, tänään helluntalainen ja huomenna taas lesta.. :D :D :D :D

Elä siinä vouhkoile.Olen joskus ollut jossain eholla ,mutta EN KOSKAAN OLE OTTANUT MINKÄÄN PUOLUEEN JÄSENKIRJAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Tällä hetkellä olen vaalilautakunnassa persu:a edustamassa,mutta ilman jäsenyyttä.
En luota yhteenkään puolueeseen,mutta tunnustan,että olen lähes aina äänestänyt kepua.
Mitä uskontoon tulee,niin olen syntynyt "lestakodissa".En kuitenkaan koskaan hyväksynyt heidän tuomitsemisperusteitaan,että he ovat ainoa Jumalan valtakunta tässä maailmassa, ja kaikki muut kristityt ovat harhaoppisia.
Se miksi liityin helluntaikirkkoon,johtuu siitä,että lut. kirkko itse karkotti minut,kun se teki tyhjäksi tämän mun uskoontulon vuonna -82.Heidän mielestään mitään parannusta ei olis tar*****,vaan olisin voinut jatkaa kirkossa samalla linjalla:elää synnissä ja silti kuulua kirkkoon.

Juu, kyllä se synnissä rypöminen olikin syytä lopettaa. Mites se juhannus Särkillä v. 1969?

Olin kuitenkin vielä kolme vuotta lut.kirkon jäsen ,vaikka liityin toiseen kirkkoon.En silti väitä,etteikö kirkossa olisi oikeitakin kristittyjä.Viimekin pyhänä lauloin kuorossa tilaisuudessa,jonka oli järjestänyt lut.kirkko ja teemana oli kristittyjen ykseys.
[/quote]

emo-heikki

  • Vieras
Vs: Kepulaista kyykytystä
Kerronpa tässä tällaisen asian, jotta voitte sitten vastata,onko muualla Suomessa tällaista nurkkakuntaisuutta.
Täällä erotettiin pari vuotta sitten kepun paikallisosastosta itse kunnanhallituksen puheenjohtaja(pitkäaikainen).Kysymys oli kunnan yhteistyöstä kahden eri kaupungin välillä ja äänestyksessä puheenjohtajan ääni ratkaisi asian.siitä seurasi tuo erottaminen paikallisosastosta.Mielestäni asia ratkesi oikein,koska tuo toinen kaupunki on kunnan kannalta varmasti parempi vaihtoehto.Mutta kun tyyli on tämä ,että näin on aina tehty ja aiotaan tehdä edelleenkin,viis siitä, onko se kunnan kannalta parempi vaihtoehto vai ei.
Nyt sitten viime vaaleissa tämä ex hallituksen puheenjohtaja sai edelleen ison äänimäärän,tais olla kolmannella sijalla.
Mutta kun uusi valtuusto kokoontui,niin häntä ei valittu enää edes kunnan hallitukseen,saati että olisi saanut valiokuntapaikkoja. Ja niin keskusta jakaantui täällä kahtia,neljä valtuutettua perusti oman ryhmän.
Henkilö,joka on aina ajatellut kunnan etua ,syrjäytetään koston takia >:(
Enpä tiedä ,äänestänkö minäkään enää keskustaa.Kun ei kerran äänestäjien antama äänimääräkään merkitse mitään. >:(



Olikohan kysymyksessä Pelkosenniemen valtuusto?

Mikäli kyse on Pelkosenniemen tai Sodankylän kunnan luottamusmiehistä, niin kunnan etua siellä ei ole ajateltu vuosiin ....
Vanhoja sukukaunoja purkavat pääasiassa.

Sekä kuntaliitos, että Vuotos olisi tarvinnut tehdä ajat sitten, niin rahaa riittäisi vaikka riitelyynkin...

Mikäli Lapin asukkaat saisi päättää, niin Vuotos rakennettaisiin välittömästi, mutta tämähän ei käy pääkaupungin kakolaisille, eikä vihreille ....
Ne kun haluaa suojella suota, joita nyt on suojeltu täällä Lapissa ihan helv...tisti ...
Suomen luonnonsuojelualueista sijaitsee Lapin läänissä noin 90 %:tia, näistä on suota yli 80 %:tia, merialueita ei ole laskettu mukaan, joten siinä mielessä Vuotoksen soiden suojeleminen ei ole muuta kuin puhdasta populismia, vastustaminen taas juontaa sellaiseen tekijään alueella, kun maanomistajat on tähän asti saaneet vain nimellisiä korvauksia menetämistään alueista, niin ne ei halua alueista luopua.

Kuntaliitokset ei ratkaise itä-lapin ongelmia, syyt on syvemmällä kuin kuntarakenteessa.

simmo 48

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 765
  • muori
Vs: Kepulaista kyykytystä


Olikohan kysymyksessä Pelkosenniemen valtuusto?
En tiedä ,saisko tätä sanoa,mutta koska asiaa on puitu lehdistössäkin,niin eihän tämä mikään salainen asia voi olla.Kysymyksessä on Vihannin valtuusto.
..mutta minä tiedän Lunastajani elävän ja viimeisenä hän on seisova multien päällä(Job 19:25)

simmo 48

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 765
  • muori
Vs: Kepulaista kyykytystä
Olen ihmeissäni nykyään tästä keskustan touhusta.Puheenjohtaja ja puoluesihteeri eivät edes katso toisiaan.Paikalliset riitelevät keskenään,leikitäänkuin lapset laatikolla ja parutaan,kun ei saaha omaa lelua käteensä.Jos tästä puolueesta puuttuu kokonaa neuvottelutaito, niin keskusta tulee hajoamaan,se se on valitettavasti niin.
..mutta minä tiedän Lunastajani elävän ja viimeisenä hän on seisova multien päällä(Job 19:25)

Talojussi

  • Vieras
Vs: Kepulaista kyykytystä
Olen ihmeissäni nykyään tästä keskustan touhusta.Puheenjohtaja ja puoluesihteeri eivät edes katso toisiaan.Paikalliset riitelevät keskenään,leikitäänkuin lapset laatikolla ja parutaan,kun ei saaha omaa lelua käteensä.Jos tästä puolueesta puuttuu kokonaa neuvottelutaito, niin keskusta tulee hajoamaan,se se on valitettavasti niin.

Ei hajoa, kepussa on perinteisesti ollut aina menossa "tohtorien taisto", kampittavat toisiaan senkun ehtivät :D :D :D

Sukselainen-Vennamo

Virolainen-Karjalainen

Väyrynen-Aho

Vanhanen-Kelmi

jne

Aulis Anttila

  • Vieras
Puolueen hajoaminen...
Olen ihmeissäni nykyään tästä keskustan touhusta.Puheenjohtaja ja puoluesihteeri eivät edes katso toisiaan.Paikalliset riitelevät keskenään,leikitäänkuin lapset laatikolla ja parutaan,kun ei saaha omaa lelua käteensä.Jos tästä puolueesta puuttuu kokonaa neuvottelutaito, niin keskusta tulee hajoamaan,se se on valitettavasti niin.

Ei Kepu hajoa... siltä "hajoavat" äänestäjät - mitä on sama asia  ;D  :D  :)  ::)  :P

emo-heikki

  • Vieras
Vs: Kepulaista kyykytystä
Olen ihmeissäni nykyään tästä keskustan touhusta.Puheenjohtaja ja puoluesihteeri eivät edes katso toisiaan.Paikalliset riitelevät keskenään,leikitäänkuin lapset laatikolla ja parutaan,kun ei saaha omaa lelua käteensä.Jos tästä puolueesta puuttuu kokonaa neuvottelutaito, niin keskusta tulee hajoamaan,se se on valitettavasti niin.

Tämä on kyllä ihan yleis-suomalainen ilmiö, ikiaikainen kansantapa ...

rene

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5964
Vs: Kepulaista kyykytystä
Siis mikäs tässä nyt on ihmeellistä? Kyse on keskustapuolueen perustoiminta-ajatuksesta. Siitä kaikki lähtee.