Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Pedon merkki  (Luettu 2703 kertaa)

Sepeteus

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:

Antidesantti

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Tämän foorumin lukeminen ei tee hyvää älykkyydelle
Pedon merkki:
666, löytyy kuulema zepeteokzen Pökötin rekisterikilivestäki...     :o      ::)
"Lähes kaikki Kuntaliiton vuonna 2007 toteuttamaan kyselytutkimukseen osallistuvat kunnat olivat tukeneet jollain tavalla vesiosuuskuntien toimintaa."

Terminator II

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • YTK:FI
Vs: Pedon merkki
http://www.msn.com/fi-fi/uutiset/other/n%C3%A4k%C3%B6kulma-peto-p%C3%A4%C3%A4si-irti-berner/ar-BBy9nPr?ocid=spartandhp

Semmonen vihiriä apilanlehti. 😀😁😊🎅

Kyllä se peto on ollut SDP! Romuttanut tiedustelu lain uudistamisen vasemistoliiton ja vihreitten avustuksella täysin!
Vasen silmä jos on musta, niin vasurit veti kuonoon! Oikea slmä jos on musta, niin kapitalistilta tuli kuonoon! mutta jos kumpikin silmä on musta, niin kannatat demokratiaa!

iskra

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  Aika vähän on tullut taksilla ajeltua, mut mikä on ollut ongelmana sillä alalla kun sitäkin pitää noin voimallisesti uudistaa, eikö herroilla ole enää muuta parannettavaa täällä

Sepeteus

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  Aika vähän on tullut taksilla ajeltua, mut mikä on ollut ongelmana sillä alalla kun sitäkin pitää noin voimallisesti uudistaa, eikö herroilla ole enää muuta parannettavaa täällä

Ei siinä mitään muuta tarvetta ole, kuin että Pärnerin pitää neljässä vuojessa saaja jotain aikaseksi. Suuria oli suunnitelmat, mitään ei oo saatu "onneksi " aikaseksi. 🎅

Terminator II

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Nyt mä oon senkin ihmeen nähnyt että vastustetaan sitä että tienataan enemmän lyhemällä työajalla. KRP mukaan parhaimmat pimeetä Uber taksit on tienannut 50k€ vuodessa.
Vasen silmä jos on musta, niin vasurit veti kuonoon! Oikea slmä jos on musta, niin kapitalistilta tuli kuonoon! mutta jos kumpikin silmä on musta, niin kannatat demokratiaa!

Sepeteus

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Nyt mä oon senkin ihmeen nähnyt että vastustetaan sitä että tienataan enemmän lyhemällä työajalla. KRP mukaan parhaimmat pimeetä Uber taksit on tienannut 50k€ vuodessa.

Se on hyvä käytäntö, että taksi on keltainen. Muun värisellä autolla ei saisi harjoittaa taksiliiketoimintaa. 🎅

Terminator II

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:

Se on hyvä käytäntö, että taksi on keltainen. Muun värisellä autolla ei saisi harjoittaa taksiliiketoimintaa. 🎅

Eli suomessa ei ole muita kuin laittomia takseja?

Oksa

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
mutta mistäs nuo keltaiset ostaisit?   ja pedon merkki on fiat!        ja britit ajaa vain niillä auton näkösillä taksia...

Terminator II

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
mutta mistäs nuo keltaiset ostaisit?   ja pedon merkki on fiat!        ja britit ajaa vain niillä auton näkösillä taksia...

Niisäkin on kori jostain 50-60 luvulta. Teksiikka pariin kertaan vaihdettu. Niillä on ihme laki ettei muilla saa taksia ajaa.

Sepeteus

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:

Voishan sen värin vaihtaa kepuvihiriäksi jos paremmin sopis kepulandiaan 🎅

Terminator II

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:

Voishan sen värin vaihtaa kepuvihiriäksi jos paremmin sopis kepulandiaan 🎅

Itehän sinä olit kieltämässä muilla kuin keltaisilla autoilla taksin ajon.

Kanarialla lähtötaksalla pääsi heti jonkun 5 kilometriä ennen kuin alkoi mittari raksuttaa. Tais olla joku 4 euroa lähtö liksa ja autoja oli jonoksi asti.

kantola

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Ut sementem feeceris, ita metes.
Tulevaisuuden taksit ovat kuin sutkeja puhelinmyyjiä, loppulasku voi yllättää. Tukholman takseista tämän vapautuksen edut moni suomalainenkin voi muistaa.
Yllä oleva materiaali on laadittu vain informatiivisessa tarkoituksessa, eikä siinä mainittuja seikkoja ole tarkoitettu ohjeeksi tai neuvoksi.

Sepeteus

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Tulevaisuuden taksit ovat kuin sutkeja puhelinmyyjiä, loppulasku voi yllättää. Tukholman takseista tämän vapautuksen edut moni suomalainenkin voi muistaa.

Viimeksi kun käytin taxia ulkomailla. Pyyntö 10km matkasta oli 60€ lopujen lopuksi kahdella kympillä vei.🎅

Terminator II

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Vilnassa kun tilaa taksin puhelimella, niin alennus prosentti on 50%!