Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Meijerin vaihto  (Luettu 26087 kertaa)

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65375
Vs: Meijerin vaihto
piperia ei taija olla jaossa.       maitokuski aamulla kysy millo viimeeks oon käyny hesasssa.      mietin hetken et tais olla 27 vuotta sit viikinkin terminaali siellä...   nauro hetken ja sano et tais olla väyläkii sillo pikkasen eripaikassa...

lypsyukko

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9748
Vs: Meijerin vaihto
Oksa on kyllä oikeassa. Peruslaadullahan tuon mitalin saa. Toki ne jotka ovat saaneet enemmin, ovat silloin alkuaikoina joutuneet pinnistelemään enemmän. 95 vuonnahan siirryttiin tähän kolmen kuukauden keskiarvo soluissa järjestelmään, joten homma helpottui huomattavasti. Oikeastaan ainut millä voi varmasti katkaista palkintovuodet on paha moka, antibiootti, pesuaine jne ... En tiedä olisinko ittekkään saanut, jos soluissa olis kuukausi keskiarvo. Lisäksi olen löytänyt tankista positiivisen antibiootti tuloksen ... siinä oli sitä onnea. Etiäinen ja testi ... tankki tyhjäksi. Lisäksi olen toiminut lähettäjänä vain puolet iästäni, joten yksi vuosi on tullut perintönä :)

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65375
Vs: Meijerin vaihto
mutta ihmeen nihkeesti nuita on ollu jaossa ainakii neuvojan mukaan.   ite en nuista niin perusta ku ei net hitaan vaikuta.   nuita kippoi ja lusikoita on vuosikymmenien aikana kertynnä ihan kiusaks asti.      kunniakirjatkii jossai lipaston perällä..   en piä nuita niiin tärkeinä.